X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עולה מנתוני איגוד לשכות המסחר החל משנת 2002 הסחר של ישראל עם הבלטיות גדל בלמעלה מ- 100% סמנכ"ל כלכלה ומסים באיגוד, ישראלה מני, תצטרף לסבב הרצאות שמקיים בימים אלה משרד החוץ במדינות הבלטיות במטרה לקדם את הסחר ההדדי
▪  ▪  ▪

היקף סחר החוץ של ישראל עם המדינות הבלטיות - אסטוניה, לטביה וליטא - עמד בשנת 2005 על 63 מיליון דולר, גידול של 25 מיליון דולר, המהווה עלייה של 66% לעומת 2004, כאשר החל משנת 2002 היקף הסחר של ישראל עם הבלטיות עלה בלמעלה מ- 100%.
כך עולה מסקירה שערך אגף הכלכלה באיגוד לשכות המסחר לקראת סבב הרצאות שיקיים משרד החוץ במדינות הבלטיות, במטרה לקדם את הסחר הישראלי עם מדינות אלה. בין המרצים: ישראלה מני, סמנכ"ל כלכלה ומסים באיגוד לשכות המסחר; עזי המר, יועץ בכיר למדען הראשי; שלמה וקס, מנכ"ל איגוד תעשיות האלקטרוניקה והמידע; יואל מסטר, נציג משרד החוץ.
לדברי טליה לדור-פרשר, מנהלת מחלקת אירופה באגף הכלכלי במשרד החוץ, המארגנת את הביקור, "מטרת הסמינר הינה להגביר המודעות במדינות הבלטיות להזדמנויות בשיתופי פעולה עם ישראל ולמנף את היחסים הביליטרלים הטובים עימן לקידום סחר, השקעות ומו"פ".
במליאת שנתיים להצטרפותן של המדינות הבלטיות לאיחוד האירופי, היקף היבוא לישראל מהמדינות הללו רשם בשנת 2005 גידול משמעותי של 84%, המהווים 8.4 מיליון דולר, והסתכם בכ- 18.5 מיליון דולר. סוגי הסחורות העיקריים ביבוא הינם מוצרים מינראליים, מוצרי מזון, מכשירי אופטיקה ורפואה, ריהוט, מכונות וציוד חשמלי.
היקף היצוא מישראל אל שלושת המדינות הבלטיות גדל ב- 59%, המהווים גידול של 16.5 מיליון דולר, והסתכם בכ- 44.5 מיליון דולר. סוגי הסחורות העיקריים ביצוא הינם מוצרי מזון, מוצרי קוסמטיקה, פלסטיק ומוצריו, מכונות וציוד חשמלי, מכונות ומכשירים מכניים.

תאריך:  07/05/2006   |   עודכן:  07/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
היקף העסקה נאמד בכ- 15 מיליון ש"ח    החל מחודש יולי 2006 יוחלף שם הרשת ל"דיונון אופיס דיפו"
אריאל שמידברג
מדובר בקבוצת הפליטים הראשונה שמגיעה מהדיקטטורה הקומוניסטית הנוקשה ומקבלת מעמד של פליטים באמריקה    השליח אמריקני באזור: "עלינו לעשות יותר כדי לסייע לתושבים"
גלית יצחק
מומחים מבי"ח לנשים ע"ש הלן שניידר, בילינסון, טוענים, כי אסור לבצע דיאטת הרזייה במהלך ההריון    דיאטנית קלינית: "חשוב לצרוך קלוריות איכותיות ולהישמר ממאכלים שעלולים לפגוע בעובר"
אריאל שמידברג
חברי פרלמנט מטעם מפלגת הלייבור מעבירים טיוטת מכתב הקורא לראש הממשלה להגיש את היפטרותו    זאת בעקבות המפלה הצורמת שספגה הלייבור בבחירות לרשויות המקומית
עומר שיקלר
במשרד הביטחון התחלפו אחר-הצהריים השרים - פרץ החליף את מופז אשר עבר למשרד התחבורה    הרמטכ"ל חלוץ לפרץ: הצבא ערוך לפקודתך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il