X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כוח מיוחד של מג"ב עצר שלושה מבוקשים בהם בכיר בתנזים האחראי לרציחת חמישה ישראלים נעצרו בדירת מסתור בחלחול
▪  ▪  ▪

כוח מיוחד של מג"ב עצר בשעות הערב (ב', 8.5.06) בחלחול, צפונית לחברון, שלושה פעילי טרור ובהם נאצר איברהים חאסין עביאת, בכיר בתנועת התנזים של הפת"ח. עביאת אחראי לרציחת שלושה חיילי צה"ל, קצין משטרה ואזרח ישראלי. כמו כן הוא מעורב באירועי ירי לעבר שכונות גילה והר חומה בירושלים.
עביאת נעצר יחד עם שני מבוקשים נוספים. לדברי הפלשתינים, הם קצינים במשטרה הפלשתינית. כל העצורים הועברו לחקירת כוחות הביטחון. עביאת, תושב בית לחם במקור, נעצר בדירת מסתור בכפר חלחול.
נודע, כי עביאת אחראי לרציחתו של אבי בועז בינואר 2002 באיזור בית סחור ולרציחתו של רב-פקד משה דיין בחודש מרס 2002 מזרחית לבית לחם. הוא אחראי לרציחתם של שני חיילים סמוך לאל-חאדר, מערבית לבית לחם, בנובמבר 2000 - השניים הם סגן דוד-חן כהן וסמל שלמה אדשינה. באותה תקרית נפצעו ארבעה חיילים נוספים. עביאת אחראי גם לרציחתו של חייל צה"ל, סמל מקס חזן בחודש אוקטובר 2000 באיזור בית סחור.
בתקופה האחרונה עסק עביאת בסחר באמל"ח וכן באכוונה של פיגועים נוספים. הוא עמד בקשר עם פעילי טרור נוספים. אחיו של עביאת, ראא'ד מחמד חסין עביאת בן 31, נהרג בחילופי אש עם כוח של יחידת דובדבן לפני כחודש.
אבי בועז, בן 71, נרצח ב- 15 בינואר 2002. הוא נורה בזמן שנסע במכוניתו באזור בית סחור. לאחר הרצח הודיעו הפלשתינים, כי הוא נורה למוות מטווח קצר, בעשרות כדורים, סמוך למגרש הכדורגל בבית סחור עת הגיע לרכוש מוצרי בניין.
רב-פקד דיין נרצח בפיגוע לאומני באיזור נחל קדרון. הוא הגיע לאזור במסגרת טיול, רכוב על אופנוע שטח. גופתו התגלתה על-ידי בדווים, כשהיא ירויה. הקצין מתגורר במעלה אדומים. הוא שירת במחוז ירושלים.
תאריך:  09/05/2006   |   עודכן:  09/05/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
אתר NRG פרסם ידיעה על שיגור אסטרונאוט מוסלמי לחלל    הגולשים - לא חסכו את דעתם בנושא, והרבו "להזכיר" את שמו של הנביא מוחמד    ארגון לזכויות אדם: זו פגיעה חמורה בכבוד הנביא    דורשים לחשוף את שמם של עורכי האתר    המכתב כבר ממתין על שולחנו של מזוז
עומר שיקלר
המטרה ללוחמה בטרור פרסם הלילה התרעה חמורה המזהירה ישראלים מיציאה לחצי האי סיני    המטה מזהיר מחטיפת ישראלים    קובע: האיום הוחמר
עידן יוסף
עו"ד פרופ' מיכאל קורינאלדי, לעורכי העיתונים "הארץ" ו"ידיעות אחרונות", בדרישה לפרסם התנצלות
עומר שיקלר
כך עולה ממדד הדמוקרטיה לשנת 2006 שערך המכון הישראלי לדמוקרטיה    רק 22% מהציבור רוחשים אמון למפלגות    הרוב לא מאמינים להבטחות הפוליטיקאים
עידן יוסף
את ההכשר יעניק הרב הראשי לישראל, הראשון לציון שלמה עמאר    הבשר כבר מבוקש בארץ וחלב הבופלו נחשב לבעל סגולות רפואיות    עתה שוקלים לגדל עדרי בופלו בארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il