X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרווח התפעולי גדל ב- 126% ביחס לרבעון המקביל אשתקד ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-92 מיליון שקל - גידול של 13% לעומת הרבעון הראשון אשתקד
▪  ▪  ▪

נטוויז'ן ממשיכה להציג גידול ברבעון הראשון של שנת 2006. מהדוחות הכספיים המתפרסמים היום (א', 14.5.06), עולה כי הרווח הנקי שלה ברבעון הראשון הסתכם בכ- 8.3 מיליון שקל, זינוק לעומת הרבעון הראשון בשנת 2005, אז הסתכם הרווח הנקי ב-0.7 מיליון שקל.
הכנסות החברה ברבעון הראשון צמחו לכ- 92 מיליון שקל לעומת כ- 81.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 13%. גם הרווח התפעולי גדל באופן משמעותי לעומת הרווח התפעולי ברבעון הראשון אשתקד, מ- 5.2 מיליון שקל ל-11.7 מיליון שקל.
11 אלף לקוחות חדשים נוספו לאינטרנט המהיר
בתחום הקישוריות לאינטרנט, פעילות הליבה של החברה, הסתכמו הכנסות החברה ל- 69.9 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2006 לעומת 66.3 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד, גידול של 6%. הרווח התפעולי ברבעון הראשון במגזר זה הסתכם ב- 12.9 מיליון שקל לעומת 11.8 מיליון אשתקד.
מספר לקוחות החברה המחוברים באמצעות האינטרנט המהיר עמד בסוף הרבעון הראשון על כ- 285,000 לקוחות. סך הכל גייסה החברה במהלך הרבעון הראשון של 2006 11,000 לקוחות חדשים. החברה מעריכה, כי היא מחזיקה בנתח שוק של כ- 25% באספקת שירותי אינטרנט למגזר הפרטי וללקוחות העסקיים.
רבעון מוצלח לפורטל נענע
פורטל נענע של החברה עוצב ומוצב מחדש כפורטל מוביל בתחום הבידור והפנאי, ממשיך לרשום הכנסות נאות מפרסום. פורטל נענע הוא מהפורטלים הפופולאריים בישראל, עם למעלה מ- 2.2 מיליון גולשים שונים מדי חודש.
לדברי רוית ברניב, מנכ"ל נטוויז'ן, נענע ממשיכה להשקיע, בין היתר, בתשתיות הוידאו והטלוויזיה של הפורטל, שמביאים להגדלת זמני הגלישה של המבקרים באתר ומובילים ליצירת שיתופי פעולה עם גופי מדיה נוספים.
"נטוויז'ן ממשיכה להציג צמיחה מתמדת בכל תחומי פעילותה ולשמור על מעמדה כחברה מובילה בשוק הישראלי ובראש ובראשונה בתחום הקישוריות, הן במגזר הפרטי, והן המגזר העסקי, במסגרתו גייסה עוד כ-800 בתי עסק לשרותי החברה השונים", אמרה ברניב. היא הוסיפה, כי גם הצמיחה בתחום המב"ל תרמה לצמצום משמעותי של ההפסדים בפעילות, שהסתכמו במיליון שקל בלבד, לעומת כ- 6 מיליון שקל ברבעון המקביל ב- 2005".

תאריך:  14/05/2006   |   עודכן:  14/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
יותר מ- 100 פינגווינים הובאו על-ידי הגלים לחופי האוקינוס האטלנטי בדרום ארגנטינה כשהם מכוסים בנפט וללא רוח חיים    200 נוספים שרדו
מתן פריידין
השופטת דוריך רייך-שפירא מבית משפט השלום בת"א גזרה 30 אלף שקלים קנס על מנהל מסעדה בעיר שהפקיע מחירים בניגוד לחוק    על מנהל המסעדה הוטל קנס אישי הגבוה פי ארבעה מהמוצע בהסדר הטיעון
אריאל שמידברג
סוריה פנתה למשרדי האינטרפול בצרפת וביקשה להסגיר את סגן הנשיא לשעבר, עבד אל-חלים ח'דא, כדי שזה יעמוד לדין    בין האשמות נגדו: "עידוד מדינה זרה לתקוף את סוריה"
כתבי השבוע בנתניה
לאחר הודעתו כי אייל ברקוביץ' ישמש כמנג'ר המקצועי, החליטו הצדדים לסיים את ההתקשרות ביניהם    שוערה של מכבי ת"א, לירן שטראובר, שהוחתם הבוקר: "הגעתי לקבוצה עם קהל ענק ופוטנציאל לצמרת"    מקורביו של אבי פרץ: "הוא לא יישאר עוד שניה אחת בנתניה. הוא המום שלא דיברו איתו"
אריאל שמידברג
בלייר עשוי להעביר את השרביט למי שמשמש שר האוצר כיום, גורדון בראון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il