X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עולה מנתוני כוח אדם לרבע הראשון של שנת 2006 שנאספו על-ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה אחוז השייכים לכוח העבודה האזרחי 55.4%, זאת לעומת 55.6% ברבע הקודם ירידה במספר הסוכנים המועסקים במשק
▪  ▪  ▪

ברבע הראשון של שנת 2006 היה מספר השייכים לכוח העבודה האזרחי 2.781 מיליון נפש, מהם 2.540 מיליון מועסקים ו- 241 אלף בלתי מועסקים. אחוז הבלתי מועסקים במשק עמד ברבעון על 8.7% לעומת 8.8% ברבע הקודם. כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה המתפרסמים היום (ד', 24.5.06).
מספרם של המועסקים בעבודה מלאה - 35 שעות ויותר בשבוע - עלה ב- 0.9% בלבד, ואילו מספרם של המועסקים חלקית - פחות מ- 35 שעות - ירד ב- 1.3%. ואולם, בעוד בקרב הגברים ניתן לראות ירידה של 5.2% במספר המועסקים בעבודה חלקית, בקרב הנשים היתה עלייה קלה במספר המועסקות בעבודה חלקית 0.8%. אחוז המועסקים חלקית שלא מרצון היה 5.2% מכלל המועסקים, לעומת 5.4% ברבע הקודם.
עוד עולה מהנתונים, כי אחוז השייכים לכוח העבודה האזרחי ברבע הראשון של 2006 היה 55.4%, לעומת 55.6% ברבע הקודם. אחוז השייכים לכוח העבודה האזרחי בקרב הגברים היה 60.8% לעומת 60.9% ברבע הקודם, ובקרב הנשים - 50.3%, לעומת 50.5% ברבע הקודם.
בלמ"ס מסבירים, כי בלתי מועסקים הם אנשים שלא עבדו אפילו שעה אחת בשבוע הקובע וחיפשו עבודה באופן פעיל בארבעת השבועות האחרונים שקדמו לו, על-ידי רישום בלשכות העבודה, על-ידי פנייה אישית או בכתב, למעסיק וכו', והיה באפשרותם להתחיל לעבוד בשבוע הקובע, אילו הוצעה להם עבודה מתאימה.
מקצועות
הלמ"ס מפרסם נתונים על המקצועות והעיסוקים ברבעון. במספרם של המועסקים במקצועות הפקידות היתה תוספת של 15 אלף מועסקים, עלייה של 3.7% לעומת הרבע הקודם.
בקרב בעלי מקצועות חופשיים וטכניים היתה תוספת של 10.5 אלף מועסקים - עלייה של 2.7%, ובקרב עובדים מקצועיים בתעשיה, בבינוי ועובדים מקצועיים אחרים היתה תוספת של 8,200 מועסקים - עלייה של 1.8%.
ירידה של 11.1 אלף מועסקים (2.2%) היתה במספרם של סוכנים, עובדי מכירות ועובדי שירותים. במספרם של בעלי משלח יד אקדמי היתה ירידה של 9,100 מועסקים, וירידה דומה - 9,300 היתה במספרם של העובדים המקצועיים בחקלאות.

תאריך:  24/05/2006   |   עודכן:  24/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
יו"ר הסתדרות הגימלאים: "אסור שהממשלה תברח מאחריותה לבריאות הציבור כפי שברחה מאחריותה לענייה והשאירה אותם לרצונן הטוב של עמותות סיוע למיניהם"
עומר שיקלר
מנכ"ל משרד האוצר אמר את הדברים בכנס תל אביב לפיננסים, בנקאות, ביטוח ושוק ההון 2006    הדגיש כי משרדו פועל להכנסת השלמות לרפורמה
מחלקה ראשונה
בחג השבועות יציג גן החיות בחיפה את הצאצאים שנולדו בימים אלה
גלית יצחק
ענת מגל מונתה לסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי    דפנה דבורצקי מונתה לראש תחום הבריאות והחינוך
הדר פרבר
בקליפ תמונות ממחנה ההשמדה והוא נועד, כך לפחות נטען, לפרסם פסטיבל מוסיקת טכנו המכונה "האוסוויץ'", משחק מילים בין השם אושוויץ לסגנון מוסיקת האוס, כשמוטו המסיבה: "הריקוד משחרר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il