X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בין מקבלי התארים: איל התקשורת מורטי צוקרמן, איש הפיננסים הארווי קרוגר ובעל הפניקס יעקב שחר
▪  ▪  ▪

אוניברסיטת בר-אילן תעניק בעוד ימים אחדים ד"ר לשם כבוד לשבעה אנשי עסקים מובילים מהארץ ומהעולם.
בין מקבלי תארי הכבוד: איל התקשורת מורטי צוקרמן על תרומתו לטיפוח מערכות תקשורת איכותית ומשפיעה ועל הכשרת עתודת מנהיגות בשירות הציבורי בארה"ב. איש העסקים מר הארווי קרוגר יקבל על מנהיגותו הכלכלית, על תרומתו לקידום מערכת ההשכלה הגבוהה בישראל, ועל תמיכתו בתוכנית מלגות הנשיא לדוקטורנטים מצטיינים באוניברסיטה.
כמו כן, לבעל הפניקס, יעקב שחר, יוענק התואר על תרומתו החברתית, על מאבקו האישי להגברת הבטיחות בדרכים ועל תמיכתו החיונית להתפתחות האקדמית באוניברסיטה בתחום זה.
לאשת העסקים אנג'לה שמעון על תמיכתה המתמשכת במוסדות חינוך, תרבות ומורשת בקהילות ישראל, וכן על הסיוע הנדיב שהיא ומשפחתה מושיטים לאוניברסיטה.
לאיש העסקים מר אפרים פרופ על תמיכתו רבת השנים במדינת ישראל ובאוניברסיטת בר-אילן, ועל מחויבותו לטיפוח לימודי היהדות כאמצעי להבטחת המשכיותו של העם היהודי. לאיש העסקים מר ג'וזף פטר על המסירות העמוקה שהוא מגלה הן כלפי קהילתו בארצות הברית והן כלפי האוניברסיטה.
לאיש העסקים נעים דנגור על תמיכתו החשובה בהשכלה הגבוהה ובפרט באוניברסיטת בר-אילן. כאמור, אנשי העסקים מהווים מחצית מ- 14 מקבלי התואר בשנת היובל של אוניברסיטת בר-אילן.
נשיא אוניברסיטת בר-אילן, פרופ' משה קוה, העלה על נס את התגייסותה של צמרת העסקים מהארץ ומהעולם לפיתוח המדע באוניברסיטה. לדבריו: "הפורום העסקי התומך באוניברסיטת בר-אילן לאורך כל ימות השנה, מונה כיום למעלה ממאתיים ראשי משק וכלכלה, מהארץ ומחו"ל, אשר השכילו להבין שללא מדע, יהדות ואקדמיה אנו עלולים לאבד את היתרון היחסי של ישראל".
התואר בתחום המדע יוענק לפרופ' אלכס מילר, חתן פרס נובל בפיזיקה לשנת 1987, על גילוי חומרים מוליכי-על בטמפרטורות גבוהות, המהווה בסיס לפיתוחם של שימושים טכנולוגיים רבי-ערך לתועלת האנושות וכן לפרופ' ישראל אומן חתן פרס נובל בכלכלה לשנת 2005, על הישגיו האקדמיים המרשימים בתחום תורת המשחקים ועל תרומתו לחיזוק הזיקה שבין תורה ומדע. לרב יצחק דוד גרוסמן, רב העיר מגדל העמק וחתן פרס ישראל, על פעילותו בתחומי החינוך, הרווחה, החסד וקליטת העלייה ועל תרומתו לחיזוק האחדות.
בתחום התרבות יוענק התואר לתיאטרון גשר, על הצלחתו לייסד מוקד אמנותי חשוב, איכותי ומסקרן למחזאות ישראלית ועולמית, ועל היותו גשר בין העולים מחבר המדינות לבין הישראלים. לסנאטורית הילרי קלינטון הוענק התואר (בניו-יורק) על מנהיגותה המרשימה, על מחויבותה להבטחת שלומו וביטחונו של העם היהודי במולדתו, ועל פעילותה להעמקת הקשרים בין ארצות הברית לבין מדינת ישראל.
מינה גודמן ואליקי רזפקה מקבלות את התואר על מחויבותן לחינוך יהודי בארץ, על עזרתן בטיפול הרפואי מציל חיים בבתי החולים ועל קידום הפעילות המדעית באוניברסיטה.

תאריך:  25/05/2006   |   עודכן:  25/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
זהו טקס האזכרה ממלכתי לזכרם של יהודי אתיופיה שנספו בדרכם לישראל    לראשונה התקיים הטקס בהר הרצל
ענבל אביב
ועדת השחרורים ניכתה שליש מתקופת מאסרו של שחקן הכדורגל בעקבות התנהגות טובה    הורשע לפני שלוש שנים בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע ויבוא סם מסוכן
שלומי דיאז
נחקר במח"ש    העביר על-פי החשד מידע למאבטחיו של יעקב אלפרון    חשוד גם בגניבת כסף בעת פשיטה על קזינו בשרון
מירב לוי
השנה יקחו חלק בתחרות יותר מ- 500 משתתפות    התחרות כוללת: 750 מ' שחייה בים, 20 ק"מ רכיבה על אופניים וריצה למרחק של 5 ק"מ
הדר פרבר
מרכז ההוריקנים הלאומי בארה"ב צופה כי בשלב מסוים ההוריקן יגיע - השנה, בשנה הבאה ואולי בעוד עשר שנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il