X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הריבית לחודש יוני 2006 תישאר ללא שינוי ברמה של 5.25% הצפי: התכנסות שיעור האינפלציה לתחום היעד בחודשים הקרובים
▪  ▪  ▪

נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, החליט כי הריבית לחודש יוני 2006 תישאר ללא שינוי ברמה של 5.25%. בבנק ישראל מציינים, כי ההחלטה להותיר את הריבית ללא שינוי עקבית עם השגת יציבות מחירים בתוך גבולות יעד האינפלציה שקבעה הממשלה - 1% - 3%.
עוד ציינו בבנק ישראל, כי ימשיכו לעקוב מקרוב אחרי ההתפתחויות במשק מתוך מטרה להשיג את יעד האינפלציה של הממשלה. "בכפוף לכך, הבנק ימשיך לתמוך במכלול המטרות של המדיניות המקרו-כלכלית, במיוחד בעידוד התעסוקה והצמיחה. כמו כן יתמוך הבנק ביציבות המערכת הפיננסית".
בהודעת הריבית נאמר, כי נתוני החשבונאות הלאומית לרביע הראשון של השנה הצביעו על צמיחה גבוהה מהצפוי ומואצת של התוצר במשק. "גם האינדיקטורים החודשיים ממשיכים להצביע על המשך והתבססות של תהליך הצמיחה. הצמיחה מלווה בשיפור בשוק העבודה. שיעור האבטלה ברביע הראשון של השנה ירד לרמה של 8.7% ומספר המועסקים בסקטור העסקי המשיך לעלות. התאוששות שוק העבודה מלווה בעליית השכר. עם זאת, עליית השכר לוותה בעליית פיריון העבודה, כך שעלות העבודה ליחידת תוצר נותרה בממוצע ללא שינוי".
בבנק ציינו עוד, כי מדד המחירים עלה ב- 12 החודשים האחרונים ב- 3.8 אחוזים, מעל הגבול העליון של יעד האינפלציה. עם זאת צפוי, כי בחודשים הקרובים האינפלציה, ב- 12 החודשים האחרונים, תתכנס לתחום היעד.
במהלך חודש אפריל והמחצית הראשונה של חודש מאי יוסף השקל בצורה חדה: מול הדולר בשיעור של 5 אחוזים ומול הסל בשיעור של 2.8 אחוזים. ייסוף השקל נבע מהשפעה משולבת של גורמים גלובליים, קרי החלשות הדולר בעולם, ושל גורמים מקומיים הקשורים, בין היתר, למחוייבות הממשלה החדשה להמשך המדיניות התקציבית, ההתפתחויות החיוביות בכלכלת ישראל ובהערכות חיוביות מצד בתי השקעה זרים לרבות העלאת צפי דירוג האשראי של ישראל.
"בחינת מכלול כוחות אלו הובילו להחלטה להותיר החודש את הריבית ללא שינוי", נאמר בהודעה, "זאת על-רקע הצפי להתכנסות שיעור האינפלציה לתחום היעד בחודשים הקרובים ולעבר אמצע היעד בעוד 12 חודשים. צפי זה מתבסס על ההערכות משוק ההון וחזאים שריבית בנק ישראל תועלה בכחצי נקודת אחוז עד סוף השנה".

תאריך:  29/05/2006   |   עודכן:  29/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
המשטרה לא הצליחה להשיג תוצאות בחקירתו    מפקד משטרת אשדוד מבטיח לקיים תחקיר לבירור נסיבות חטיפת הגופה    התינוקת נקברה ככל הנראה באזור ירושלים
עומר שיקלר
הוא נעצר בחשד לפעילות וסיוע לארגון החמאס    פעל להעברת כספים וסיוע למוסדות וארגונים של החמאס ביניהם אגודת "אל-וופא" ואגודת "אל-צלאח" אשר הוצאו מחוץ לחוק בישראליגורש מישראל בתוך מספר ימים
אריאל שמידברג
קרוב ל-400 מהגרים נוספים נעצרו בסוף השבוע האחרון    במשרד החוץ הספרדי מקיימים מגעים עם מדינות אפריקה על-מנת למגר את התופעה
רונן ליבוביץ
תגובות כועסות במערכת הפוליטית על ההחלטה להטיל חרם אקדמי על ישראל    "השיח נסוב על זכות קיומה של מדינת ישראל"
יפעת גדות
חוקרים גילו כי ממתיק מלאכותי הנמצא כבר במסטיקים ומשקאות מסויימים עשוי, במינון נכון ולאורך תקופה ארוכה, להפחית את הריקבון בשיניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il