X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בחברת החשמל מזהירים כי הפסקות החשמל ימשכו גם היום בכירים בחברה מציינים כי יתכן ומדובר בהשבתות מכוונות של העובדים
▪  ▪  ▪

אנשי חברת החשמל הודיעו הבוקר (ג', 6.6.06) כי גם היום עשויים להתרחש שיבושי אספקה ברשת החשמל, אך הם מעריכים כי בגלל ההקלה בעומס החום הפסקות החשמל היזומות יהיו קצרות יותר.
גם היום, הודיעו גורמים שונים, לא מומלץ להכנס למעליות עד לשעה 18:00. אנשי חברת החשמל הודיעו לכבאים בגוש דן, כי צפויות הפסקות חשמל יזומות מנשעה 12:00 עד לשעה 18:00. בנציבות כבאות והצלה קוראו לציבור שלא להשתמש במעליות.
אתמול הודיעו ראשי חברת החשמל כי היום לא צפויים שיבושים באספקת החשמל, אך עוד טרם מסיבת העיתונאים שכינסו הבוקר הם חזרו בהם וטענו כי אינם יכולים להתחייב כי גם במהלך היום לא יהיו שיבושים. בתוך כך חזרה תחנת הכוח רידינג לפעולה.
מבדיקת Nfc עולה, כי חברת החשמל לא מנצלת את הכלי המרכזי העומד לרשותה, אתר האינטרנט של החברה, כדי לעדכן את הציבור. הבוקר, יומיים לאחר שהחלה החברה בהשבתות יזומות, אין כל מידע בנושא באתר האינטרנט. חיפוש מעמיק אשר נערך באתר גילה הודעה לעיתונות בנושא בעמוד במעמקי האתר.
חשד: הפסקות החשמל מכוונות ככלי להפעלת לחץ
ההודעה באה במקביל להתגברות השמועות ודברי בכירים בחברה, אשר ביקשו להתייחס לנושא ההשבתות באנונימיות, וטענו כי ההשבתות נעשו כמהלך מכוון ומודע של החברה. אחרים טענו כי מדובר בצעד של "הפעלת שרירים" בקרב ועד העובדים. עם זאת, אף גורם רשמי לא התייחס לנושא וכמה מראשי החברה טענו כי מדובר בהשמצות הגובלות בהוצאת דיבה.
יו"ר ועד העובדים מכחיש את הטענות
יו"ר ועד עובדי חברת החשמל, מיקו צרפתי, דחה במסיבת עיתוניאם שכונסה בבוקר את הטענות כאילו עובדי חברת החשמל אחראים לתקלות ביומיים האחרונים או יזמו אותן. צרפתי ציין, כי מדובר בהאשמות חסרות בסיס. הוא הדגיש, כי שלא היה עולה על דעת הוועד לנקוט עיצומים ולהפסיק את החשמל.
כמו כן, הוא הציע להקים ועדת חקירה ממלכתית בראשות שופט לבדוק את התקלות במשק החשמל ואמר, כי אם יתגלה שאחד מהעובדים אחראי לתקלות יקרא הוועד להעמידו לדין.
כמה גורמים בחברה ציינו, כי לדעתם אנשי ועד העובדים השביתו את החשמל כדי ל"אותת" לגורמי המדינה כי הם מתנגדים לכל רפורמה במשק החשמל. בארגונים הירוקים העריכו כי ההשבתות נועדו להפעיל לחץ על הממשלה לחדש את הפעלת תחנת הכוח רידינג.
יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, אמר כי הוא מביע את התנגדותו לדבריו של יו"ר רשות החשמל, דוד אסוס, אשר האשים את עובדי החברה בהפסקות החשמל. עיני אמר כי "העובדים אינם נוקטים בעיצומים, ואף עושים ככל שביכולתם, במסירות רבה, כדי להתגבר על התקלות כתוצאה מעומסי יתר".
ביום א' הודיעה חברת החשמל, כי ההשבתות המקומיות נגרמו מאחר שזוהי עדיין תקופה שבה מבצעת החברה שיפוצים ביחידות ייצור, לקראת הביקושים בקיץ וכתוצאה מכך חסרים במערכת כ- 1,700 מגה- ווט. הם הוסיפו, כי בבוקר יום א' אירעה תקלה ביחידת ייצור גדולה (550 מגוו"ט) באתר תחנות הכוח "רוטנברג" מדרום לאשקלון. כמו כן נמסר, כי התרחשו תקלות גם ביחידות ייצור נוספות, קטנות יותר.
מפעילים את רידינג ומקימים ועדת בדיקה
כצעד להקלת המשבר הורה ביום ב' השר לאיכות הסביבה, גדעון עזרא, על פתיחה מחודשת של תחנת הכוח רידינג בתל אביב. התנאי שהציב - בתוך 21 יום התחנה תעבור לפעול על גז או שתסגר בשנית.
כבר ביום א' הורה שר התשתיות הלאומיות, בנימין בן-אליעזר, האחראי על חברת החשמל על הקמת ועדת בדיקה מיוחדת שתבחן את ההשבתות. השר הנחה את הוועדה להניח את מסקנותיה בתוך פרק זמן שלא יעלה על שבוע ימים.

תאריך:  06/06/2006   |   עודכן:  06/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
השופט לא נימק את העילה לפסילתו    לא ישב בערעור שהגישו חברת אלון דור-סונול נגד הממונה על ההגבלים העסקיים
טל בן יוסף
טויוטה כבשה את פסגת המסירות בחודש מאי
שוש מיימון
5 מתחמי ענק על פני 80 דונם של קצב, מוזיקה, אופנה, אוכל, רקדנים והופעות ב- 3 ימים של קרנבל לטיני ססגוני בהנחיית רות גונזלס
מירב לוי
2.5 מיליון ספרים נמכרו בשבוע הספר בשנה שעברה    משק בית הוציא בממוצע 267 ש"ח בשבוע הספר    בירושלים השאילו בשנה שעברה 450 אלף ספרים
הדר פרבר
השירות מרחיב את התוכן שמייצרים הגולשים    7.2 מיליון גולשים ייחודיים ביקרו באתר באפריל    עיתונאים בבריטניה מחרימים את האתר בשל שיתוף הפעולה שלו עם הצנזורה הסינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il