X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שוב נהרגו אזרחים פלשתינים בתגובת צה"ל לירי הקסאמים

8 אזרחים נהרגו בתקיפת מטוס צה"ל

עוד שני פעילי טרור נהרגו בתקיפת צה"ל בלב עזה צה"ל: יעד התקיפה היה חוליית משגרי קסאם הפלשתינים טוענים: מטוס צה"ל ירה טיל לעבר ההמון
▪  ▪  ▪

מעט לפני השעה 12:00 (יום ג', 13.6.06) שיגר כלי טיס של חיל האוויר טילים לעבר רכב פלשתיני שנסע ברחוב צלאח א-דין בעזה, בו נסעו חברי חוליית משגרי קסאם. הפלשתינים מדווחים כי הטילים פגעו ברכב. טיל נוסף ששוגר פגע באזרחים שעמדו במקום. לדברי הפלשתינים סה"כ נהרגו 11 בני אדם - שמונה אזרחים ושלושה פעילי טרור. בין ההרוגים - אב ושני ילדיו.
חוסלה חוליית משגרי קטיושה
בצה"ל ציינו כי הרכב שתקפו במרכז עזה היה עמוס ברקטות גראד שהן רקטות מסוג קטיושה בעלות טווח רב יותר מרקטות קסאם רגילות.
אבו מאזן, יו"ר הרשות הפלשתינית, התייחס לאירוע ואמר כי "ישראל היא מדינה של טרור". בג'יהאד האיסלאמי מיהרו לשגר איום בנקמה לעבר ישראל: "האויב הציוני מתעקש לשפוך את דמו של העם שפלשתיני ואנחנו נחושים להמשיך במילחמת הקודש שלנו ובהתנגדות". חדר חביב, ראש התנועה בעזה המשיך ואמר, כי "בעזרת אללה, כל תנועות ההתנגדות יעבירו תגובה כואבת. כל האפשרויות פתוחות בפנינו".
פרץ: נפעל בכל הכוח נגד הרקטות
מעט לאחר התקיפה התייחס שר הביטחון, עמיר פרץ, להתפתחויות ברצועה ואמר כי ישראל לא תפגין יותר איפוק מול תקיפות פלשתיניות. הוא ציין, כי המשך שיגור רקטות לעבר ישראל יביא לתגובה חריפה ביותר של ישראל. "אנחנו נפעל בכל הכוח ובכל האמצעים העומדים לרשותנו כנגד כל ארגון יפעל נגד ישראל", אמר פרץ.
8 אזרחים ושלושה פעילי טרור נהרגו
לדברי הפלשתינים, 11 בני אדם נהרגו ועשרות אחרים נפצעו. מבית החולים נמסר בין גופות 9 בני אדם הגיעו לבית החולים ובינהן ישנם שני ילדים וכן כמה עובדי שירותי ההצלה שהגיעו למקום. עוד נמסר כי בבית החולים נפטרו עוד שני בני אדם. בבית החולים מאושפזיפ גם ארבעה פצועים באורח קשה עד אנוש ועוש כ- 10 פצועים מדרגות פציעה שונות.
לדברי הפלשתינים, שמונה מההרוגים הם אזרחים בינהם אב ושני ילדיו ושלושה הרוגים נוספים הם אנשי חוליית טרור של הג'יהאד האיסלאמי, אשר היו יעד התקיפה. לא דווח על הרוגים בתקיפה הנוספת בג'בלייה.
עדי ראייה פלשתינים מדווחים, כי שני טילים שוגרו לעבר רכב אשר נסע בלב העיר עזה, אך הטילים החטיאו את הרכב. הם מספרים כי כעבור כשתי דקות נורה טיל נוסף אשר פגע ברכב ובקהל הרב שהחל להתקהל במקום. מפגיעת טיל זה נהרגו אזרחים שהיו במקום. לדבריהם, בין ההרוגים גם נשים וילדים שהיו בקירבת מקום.
מהבוקר - לפחות 5 רקטות לעבר ישראל
לפנות בוקר שוגרו לעבר ישראל 5 רקטות קסאם. לא היו נפגעים. אמש נפצע אשה באורח קל מפגיעת רקטת קסאם בשטח העיר שדרות שבנגב המערבי. האשה נפגעה מרסיסים של רקטת קסאם, טופלה במקום על-ידי צוות של מגן דוד אדום והועברה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "ברזילי" באשקלון.
בשעות הצהריים של יום שישי נהרגו שיבעה אזרחים פלשתינים בחוף הים של עזה. בשלב זה עדיין לא ידוע ממה נהרגו. לדברי הפלשתינים הם נפגעו מפגז של צה"ל. לעומת זאת, בצה"ל מערכים כי הסיכוי שנפגעו מפגז הוא נמוך ביותר, ומציינים כי הפגיעה נגרמה, ככל הנראה, ממטען חבלה פלשתיני. רק בשעות הערב יתפרסמו ממצאי תחקיר צה"ל.

תאריך:  13/06/2006   |   עודכן:  14/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל בן יוסף
קבוצת ר.ל.מ. פיתחה שיטה מהפכנית וידידותית לסביבה לרחיצת מכוניות ללא שימוש במים    הקבוצה חנכה לאחרונה שתי נקודות רחיצה בחניונים גדולים באזור המרכז
טל בן יוסף
חברת השכרת הרכב הרץ משתפת פעולה בפרויקט רישיונות נהיגה לנוער במצבי סיכון של עמותת אור ירוק לחיים
הדר פרבר
אמש התייחס הנשיא האמריקני גם לחיסולו של ראש תא אל-קאעידה בעירק, אבו מוסאב א-זרקאווי ואמר כי גם מחליפו ייכנס "לרשימה שלנו"
אסף גדות
חברת Microsoft תפרסם בקרוב את עידכון האבטחה הגדול ביותר שלה השנה
מתי טוכפלד
מתרחב מעגל התומכים ביוזמת החקיקה למעבר לרב ראשי אחד    במפד"ל שיגרו מכתב לרב מצגר והודיעו לו כי לא יתנו יד למהלך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il