X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לדברי התנועה בפנייתה ליועץ המשפטי לממשלה, רה"מ מנסה לשבש הליכי החקירה נגדו בכך שהוציא מביתו את העטים היוקרתיים שקיבל
▪  ▪  ▪

עמותת אומ"ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, שיגרה ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, מכתב בו הם דורשים כי יורה על פתיחת חקירה נגד ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בחשד לשיבוש הליכי חקירה ומשפט. הפנייה נעשית בעקבות החשיפה ב- Nfc, לפיה רכש אולמרט שש מכתביות המיועדות לאריזת 40 עטים, כל אחת - ובסך-הכל 240 עטים נובעים.
אריה אבנרי, יו"ר העמותה, כותב ליועץ מזוז: "בתאריך 16 באפריל הגישה לך העמותה תלונה בחשד לקבלת טובות הנאה לכאורה, על-ידי ראש הממשלה. התלונה התייחסה לקבלת עטים נובעים יקרים מאנשי עסקים שלמר אולמרט הייתה נגיעה אישית אליהם בתוקף תפקידיו הציבוריים".
אבנרי מוסיף, כי במקביל לפנייה ליועץ הם פנו בתלונה גם למבקר המדינה. "על-פי פרסומים שהיו בימים האחרונים בכלי התקשורת, העביר ראש הממשלה מביתו עשרות עטים נובעים יוקרתיים שקיבל לכאורה כשוחד מאנשי עסקים ואילי הון", מזכיר אבנרי ומתייחס לפרסום ב- Nfc.
"אנו רואים את צעדו האחרון של ראש הממשלה בחומרה רבה, מאחר ויש בו חשד, לכאורה, לשיבוש מהלכי החקירה, ופונים אליך בבקשה שתורה למשטרת ישראל לחקור גם את פרשת העברת העטים", הוא כותב ליועץ.
ביום ה- 5.6.06 פירסמנו כאן כי רה"מ אולמרט העביר מביתו מאות עטים נובעים יוקרתיים, שקיבל כשוחד. המדובר בעטים בערך כספי של מאות אלפי דולרים. העברת העטים נעשתה נוכח חששו של אולמרט מבדיקה או חקירה משטרתית, בנושא זה.
ל- Nfc נודע בימים אלה, כי במרוצת השנה שחלפה, ועוד לפני שהחל קמפיין הבחירות לכנסת ה- 17, החליט אולמרט להסתיר חלק מהעטים ולהוציאם מביתו (כ"ט בנובמבר, ירושלים). לצורך זאת הוא אף רכש ציוד מתאים לשמירת העטים. נודע, כי אולמרט רכש שש מכתביות עור במחיר של כ- 1,000 ש"ח, כל אחת.
מזכירתו של אולמרט היא שנשלחה לאסוף את המכתביות. הרכישה בוצעה בחנות "דנה עטים" בתל אביב. המכתבייה בנויה כך שהיא כוללת תא נפרד, לכל עט. בכל מכתבייה ניתן לארוז עד 40 עטים, ובסך-הכל מדובר ב- 240 עטים נובעים שהוכנסו למכתביות והוצאו מביתו של אולמרט.

תאריך:  16/06/2006   |   עודכן:  17/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
המשנה לראש הממשלה הכריז כי ישראל תפתח בימים הקרובים בדיאלוג עם גורמי הרשות    הוסיף כי ישראל לא תדבר עם החמאס והגורמים המתנגדים לקיומה
עומר שיקלר
הפסקת השעייתם של עובדי המכון לחקר תורת המערכה, בעקבות החלטת סגן הרמטכ"ל על מתכונת הפעלה חדשה למכון
יואב יצחק
בקופת המדינה הצטברו עודפי כספים בהיקף עשרות מיליארדי ש"ח    שר האוצר וראש הממשלה החליטו לייזום שורה של מהלכים שיקלו על השכבות החלשות
הילה רפופורט
בעקבות המלצת דוח הבנק העולמי, תעודד סין את הנסיעה בתחבורה הציבורית ובאופניים    ראשי הערים ידרשו לשקם מסלולי אופניים שניזוקו
עומר שיקלר
הרקטות נחתו בשטחים פתוחים בנגב המערבי וברשות הפלשתינית    שלושה מחבלים חוסלו בטילים שירה כלי טיס    ניסו להטמין מטען כדי לפגוע בחיילי צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il