X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בחודשיים האחרונים נרשמו יותר מ- 10 אלפים המראות ונחיתות בנתב"ג משרד התחבורה: אחד הגורמים לגידול - הרחבת אישורי הטיסות לישראל
▪  ▪  ▪

גידול מרשים של 17% נרשם במספר טיסות הנוסעים לישראל וממנה בחודשים אפריל-מאי 2006, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כך עולה מנתוני רשות תעופה אזרחית במשרד התחבורה.
מהנתונים עולה, כי בחודשיים האחרונים נחתו או המריאו מנתב"ג יותר מ- 10 אלפים טיסות, לעומת כ- 8,700 טיסות בחודשים מאי-אפריל 2005.
בתנועת הנוסעים הבינלאומית בנתב"ג חל בחודשים אלה גידול של כ-11% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ואילו בקיבולת המושבים הכללית של מטוסי הנוסעים שטסו לנתב"ג וממנה חל גידול של 15%, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
הסיבה: הרחבת אישורי הטיסות
ממשרד התחבורה נמסר, כי אחד הגורמים העיקריים שאיפשרו את הגידול במספר הטיסות הוא האישור להוספת תדירויות וקיבולת בטיסות הסדירות שרשות התעופה האזרחית העניקה לחברות התעופה הזרות המפעילות טיסות סדירות לישראל.
בעקבות האישור התאפשר ל- 22 חברות תעופה זרות להגדיל את מספר טיסותיהן בקווים בישראל. שלוש חברות תעופה נוספות הפעילו מטוסים עם קיבולת מושבים גדולה יותר.
יצויין, כי מספר חברות נוספות הטסות לישראל רשאיות להוסיף טיסות סדירות נוספות, בהתאם לאישורים שניתנו להם על-ידי רשות התעופה האזרחית. במשרד התחבורה צופים כי לפחות חלק מאותן חברות יגדילו את מספר הטיסות בהמשך עונת הקיץ.
מרשות התעופה האזרחית נמסר, כי במהלך אפריל-מאי נוספו שלושה קווים חדשים, בהם מופעלות טיסות סדירות ישירות לישראל, ללא נחיתה ביעד ביניים. מדובר בקו לאטלנטה המופעל על-ידי חברת "דלתא", הקו למיאמי המופעל על-ידי חברת "אל-על" וקו נוסף לדיסילדוף שמפעילה חברת "הפאג פליי" הגרמנית.
לרשימת חברות התעופה המפעילות טיסות נוסעים סדירות לישראל וממנה נוספו שלוש חברות תעופה זרות: חברת "דלתא", חברת "הפאג פליי" והחברה הלטבית "אייר בלטיק".

תאריך:  18/06/2006   |   עודכן:  18/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מגמת ה- low-fat ממשיכה להוביל בתחום החטיפים, עם נוכחות חזקה בקטגוריית החטיפים האתניים וחטיפי הפירות    נדגמו מוצרים רבים בתחום שוקולד פונקציונאלי וממתקי סוכר מועשרים
הדר פרבר
חמושים חטפו עובדי מאפייה בשכונה שיעית ברובה, יום לאחר פיגוע בשוק באותה שכונה
אורון חדי
מקורב לראש עיריית רמלה סלל ללא היתר כביש גישה לתחנת הדלק שבבעלותו    ביהמ"ש המחוזי דחה עתירה שהוגשה נגד הכביש הלא חוקי, אך קבע כי "אין חולק כי הדרך נסללה ללא היתר"    ביהמ"ש העליון ביטל את פסק הדין והחזיר את התיק להמשך דיון במחוזי    האם הכביש הלא מתוכנן יוכשר בדיעבד? ימים יגידו
הדר פרבר
משרד החוץ האירני האשים את ארה"ב בהפעלת לחץ שלילי על האירופים והימנעות מפשרה    מתנגדים לדד-ליין שהציבו האמריקנים לתגובת אירן לחבילת התמריצים והעונשים
יפעת גדות
עדויות על ההשפעות של התזונה על טרשת עורקים בבני אדם אינן ברורות, אך אכילת פירות וירקות ידועה כמגנה מפני מחלות לב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il