X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כנס קיסריה אשר שינה את שמו לפורום קיסריה התכנס היום בפעם ה- 14 יעסוק בשלושה נושאים עיקריים: הדרכים לצמצום העוני בישראל; גיבוש מדיניות בתחומי ה-Low Tech; מדיניות מקרו-כלכלית
▪  ▪  ▪

פורום קיסריה התכנס אחר-הצהריים (ג', 20.6.06) בפעם ה-14. הפורום הנערך במלון ריג'נסי בירושלים מעלה לסדר היום השנה שלושה נושאים עיקריים: הדרכים לצמצום העוני בישראל; גיבוש מדיניות בתחומי ה-Low Tech; מדיניות מקרו-כלכלית.
במהלך דיוני הערב פרץ קהל מפגינים לאולם ומחה על הפערים בחברה ובכלכלה הישראלית. המפגינים נכנסו לאולם בזמן שהאורחים סעדו את ארוחת הערב. המאבטחים במקום הוציאו את המפגינים אשר המשיכו למחות מחוץ למלון.
לאחר ארוחת הערב, נאם שר האוצר, ח"כ אברהם הירשזון. במהלך דבריו ציין השר כי הכלכלה הישראלית צומחת ומתפתחת, אך יש לדאוג לחברה כולה. אחריו עלה נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר. בהמשך התקיימה ההרצאה המרכזית של הערב. הנואם היה אורח הכבוד של הערב, חתן פרס נובל לכלכלה, פרופ' רוברט מ. סולו, מאוניברסיטת MIT. הרצאתו עסקה ב"קשר בין עוני וצמיחה".
במסגרת פאנל הון וספורט שחנך את פורום קיסריה, אמר איתן ברושי, המנכ"ל החדש של משרד התרבות והספורט "עומדת להערך בדיקה מקפת, של מועצת ההימורים והספורט. במסגרת הבדיקה יבחנו שינויים ארגוניים ומבנים במועצה". עוד אמר ברושי, כי הוקמה ועדה משותפת של המשרד והשלטון המקומי לקביעת מדיניות משותפת של הספורט בשלטון המקומי. הדברים נאמרו במסגרת הפאנל הון וספורט.
המכון הישראלי לדמוקרטיה המארגן את הכנס, החליט השנה לשנות את שמו של 'כנס קיסריה' ל'פורום קיסריה' אליו מתווסף המסר "להתוויית מדיניות כלכלית לאומית", המגדיר באופן ברור את מטרתו של הפורום מיום היווסדו: להשפיע על סדר היום הציבורי, תוך הצגת פתרונות מעשיים לסוגיות המעסיקות את המשק והחברה ולהציג קווי יסוד, אשר יתוו את המדיניות הכלכלית של ישראל.
במהלך הכנס אשר יסתיים ביום ה' (22.6.06) ינאמו מרבית שרי הממשלה וכן חברי כנסת, אנשי אקדמיה ומחקר. בנין הדוברים ניתן למצוא את השר אלי ישי, השרה פרופ' יולי תמיר, השר אופיר פז פינס, השר יעקב בן יזרי, ח"כ אביגדור יצחקי, ח"כ בנימין נתניהו, ח"כ סילבן שלום, עופר עיני ועוד.
ביום ד' ינאם סגן ראש הממשלה ושר הביטחון, ח"כ עמיר פרץ. ביום ה' ינאם ראש הממשלה, ח"כ אהוד אולמרט.
מול הכנס שנערך בירושלים מתקיימת הפגנה של פורום הארגונים למאבק באבטלה. ההפגנה נערכת תחת הכותרת: "העשירים –"צומחים" והעניים-"מתרבים".
אנשי הפורום מציינים, כי "בשיא הציניות מודיעה האוליגרכיה, שבכנס קיסריה הם ידונו בעוני, עוני שהם גרמו לו. צמרת האוצר גוזלת מן העניים ונותנת לעשירים. צמרת השלטון מועלת בתפקידה ומשרתת את ההון במקום למלא את שליחותה ולשרת את כלל הציבור".

תאריך:  20/06/2006   |   עודכן:  20/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
כך נאמר בהודעה שפורסמה לכאורה על-ידי אל-קאעידה בעירק, באתר אינטרנט איסלאמי
עומר שיקלר
כך עולה מנתוני בנק ההשקעות מריל לינץ' המציין עשור לדוח העושר העולמי    בישראל 84 מולטימיליונרים    בשנת 2005 נרשם גידול שיא 20% במספר המולטי מיליונרים החיים בישראל לעומת גידול של 8.5% בלבד במספרם בעולם
הדר פרבר
המסמך גובש במשרד ההגנה האמריקני    ביקורת נגד מסמך אשר חושף מדיניות "אל תשאל, אל תספר" במסגרתה לתחקר חבר במערכת בנוגע לחיי המין שלו אך לשחרר משירות את מי שהצהיר בגלוי כי הינו הומוסקסואל
הדר פרבר
המתווך האמריקני למזה"ת לשעבר אומר כי היסטוריות התרחשו השנה, אך הן העלו השלכות מנוגדות לחלוטין    הישראלים "רוצים לצאת" מהחיים של הפלשתינים ולשים סוף לכיבוש, אך החמאס מעוניין רק לראות את סופה של ישראל ולהשמידה"
רונן ליבוביץ
סיעת הליכוד התכנסה לדון בחובות עומדים על כארבעים מיליוני שקלים    לפני כן, תקפו את מדיניות הממשלה ואת התבטאותו של השר פרס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il