X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשורה לציבור הנוסעים ברכבת: דרך הגישה לתחנת הרכבת בחדרה תזכה לטיפול כולל בתוך כשנה, לרבות גינון, תאורה והסדרת החנייה במתחם התחנה
▪  ▪  ▪

לאחר שנים ארוכות ודיונים אין-ספור בסוגיית דרך הגישה הבעייתית לתחנת הרכבת בחדרה, הושג לאחרונה פתרון כולל, ואם לקבל את הודעת העירייה ככתבה וכלשונה, יש לצפות שבתוך שנה תהיה דרך הגישה לתחנת הרכבת משופרת, איכותית, ובעיקר בטיחותית.
במשך שנים ארוכות מלינים בצדק ובמרירות קשה רבים מתושבי חדרה המשתמשים בשירותי הנסיעה של רכבת ישראל על דרך הגישה מרחוב שמעוני עד לתחנת הרכבת בעיר: דרך משובשת, שוליים רכים בצידי הכביש הצר, מחסור במדרכה ובתאורה ובעיות חנייה בסמוך לתחנה. מפגעים אלה גרמו במשך שנים רבות למטרדים קשים גם להולכי הרגל וגם לנהגים העושים דרכם לתחנה וממנה.
לפני מספר שנים היה נסיון לפתור את הבעיה על ידי ריבוד הכביש, אבל הניסיון הכושל לא קידם את פתרון הבעיות האמיתיות. יש לציין כי חלק מהבעיתיות הוא בכך שחלק ניכר מהשטחים בשולי הכביש ובמתחם התחנה הם בבעלות פרטית, מה שהקשה מאוד על ביצוע פתרונות במקום.
לאחרונה השיג ראש העיר, חיים אביטן, פתרון כולל לבעיות, ולדברי מקור בכיר בעירייה, בתוך שנה תשופר דרך הגישה לתחנת הרכבת באופן משמעותי, לרבות גינון, תאורה והסדרת החנייה במתחם התחנה. למעשה כבר מתחילת שנת התקציב הנוכחית הכליל אביטן את תכנית שדרוג דרך הגישה לתחנה בתכנית העבודה הכוללת של העירייה. בתוך כך הוקם צוות עבודה מיוחד, אשר בין תפקידיו היה לקיים עבודת מטה מול הנהלת רכבת ישראל.
ואכן הושגו סיכומים עם רכבת ישראל, לפיהם רכבת ישראל תישא בכל ההוצאות הקשורות לסלילת הכביש ולהכשרת מקומות חנייה בסמוך לתחנה (מרחוב שמעוני ולכל אורך דרך הגישה לתחנת הרכבת). בגמר ביצוע העבודות תשתתף העירייה באחזקה השוטפת של מערכת התאורה, הגינון, הניקיון ואחזקת הכביש המחודש. לדברי המקור בעירייה, התכנון והמכרזים לביצוע העבודות אמורים לצאת לדרך עד לסוף שנת התקציב הנוכחית. משך ביצוע העבודות מוערך בכחצי שנה, כלומר עד אמצע שנת 2007.

תאריך:  28/06/2006   |   עודכן:  28/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
המשטרה ביצעה שחזור נוסף של התאונה    גורם משטרתי: החשד נגד הנהג התחזק
עידן יוסף
"התקשרתי לאבא שלי ואמרתי לו: אבא, אתה עסוק? אני צריך שתעזור לי לסחוב משהו מאוד כבד. אז הוא שאל: מה?, ואמרתי לו: 17 מיליון שקלים!"
שלומי דיאז
שני חשודים, בהם עורך דין ויו"ר חברה ציבורית נחקרו בפרשה    החשד: תיווכו במכירת אבני חן מזוייפות
עידן יוסף
ראש ישיבת ההסדר בפ"ת גורס כי כחלק מהפתיחות, על הדתיים לפתוח בתי ספר לאוכלוסיה מגוונת, ואף לוותר על רמות הידור כשרות בצבא    הוסיף כי חסרה בציבור הדתי מידת ההוגנות וקרא להקמת ארגוני צדק
עומר שיקלר
המבצע המשולב החל סמוך לחצות    חשיכה בעזה בעקבות הפצצת תחנת הכוח    המטרה: למנוע הברחת החייל החטוף לסיני דרך מנהרות הנשק ברפיח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il