X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עמותת אומ"ץ הגישה תלונה למשטרה בעניין האיומים על שר האוצר כותבת: "מי ייקח על עצמו להיות עובד ציבור, אם עבודתו מזמינה בריונים לאיים עליו
▪  ▪  ▪

עמותת אומ"ץ הגישה (א', 2.7.06) ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, ולראש אגף החקירות במשטרה תלונה בנושא האיומים כלפי שר האוצר, אברהם הירשזון, ובני משפחתו.
באומ"ץ מציינים, כי העמותה החליטה להגיש את התלונה אחרי ששר האוצר נמנע מלקיים את הנחיית היועץ המשפטי שניתנה לו במהלך שיחה שבה דיווח לו על האיומים כלפיו וכלפי בני משפחתו ולא הגיש עד כה תלונה בכתב.
בתלונת העמותה נאמר, בין היתר, "העמותה פונה אליך לצורך הגשת תלונה ודרישה לקיום חקירה פלילית. ביום 21.6.06 עת הופיע שר האוצר ב-"פורום הרצליה", גילה השר, שגורמים מסוימים שבשמם לא פירט מאיימים עליו ועל בני משפחתו בגלל רפורמות מסוימות שהוא מבקש להנהיג במשק. בין השאר נרמז, שעל הכוונת עומד בנו של השר, עופר הירשזון, איש עסקים שהסתבך בחובות של עשרות מיליוני שקלים לבנקים הנוטים לו חסד חריג".
במכתב התלונה מציינים בעמותה, כי השר הירשזון התעקש שלא לפרט את שמות המאיימים, אך באמצעי התקשורת נאמר שהכוונה היא לאנשי עסקים, שניהלו מאבק ציבורי-משפטי כדי למנוע ממנו, בתקופה שבה הוא כיהן כשר התיירות במשרה מלאה, ליישם את מדיניות השמים הפתוחים.
"מן האמור עולה, כי השר הירשזון נחשף למעשי סחיטה באיומים, שהינם עבירות פליליות חמורות אשר דינם 7 שנות מאסר לפחות", כותבים בעמותה ליועץ מזוז. "מניעת איש ציבור מלקיים את תפקידיו, וזאת בדרך של איומים מהווה פגיעה קשה, אם לא אנושה בדמוקרטיה הישראלית ובמוסדות השלטון".
אנשי העמותה מדגישים, כי "מי ייקח על עצמו להיות עובד ציבור, אם עבודתו, תפיסת עולמו וכו' מזמינים בריונים לאיים עליו ועל בני משפחתו, כדי להניע אותו מלקיים בצורה הגונה ונאותה את תפקידו?".
"לאור האמור, נבקשכם להפעיל בדחיפות את סמכותכם לחקירת העניין החמור, שתואר לעיל, ולפתוח בחקירה פלילית לגילוי אותם עבריינים המאיימים על השר ובני משפחתו, ובמעשיהם פוגעים באושיות החברה הישראלית, ולפעול להעמדתם לדין".

תאריך:  02/07/2006   |   עודכן:  02/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
היועץ לביטחון לאומי: "אנחנו מפרסמים רשימה זו כדי שאנשינו יוכלו לדעת את אויביהם"    בין השמות גם אשתו לשעבר של סדאם חוסיין ובתו
איריס פרחי
תביעה נגד פארק "עיר המלכים" באילת: "הסירה נתקעה עקב תקלה ובמהלך חילוצי נקעתי את הרגל"    הפארק: "מוכנים להתפשר עם התובעת"
איריס פרחי
כעת דורש הקשיש מבית המשפט פיצוי בגין הנזק שנגרם לדלת
מתן פריידין
משרד המשפטים פרסם תזכיר הצעת חוק שתכליתה לתקן את חוק עבודות שירות    בין התיקונים: הטלת הוצאות הנסיעה על המעסיק, הוספת עילה להפסקה מנהלית של עבודות השירות והוספת עילת מעצר כלפי נידון שהופסקה עבודת השירות שלו
גלית יצחק
מרכז שניידר הודיע, כי מדי שבוע מופנים ילד אחד או שניים עקב סיבוכים שלאחר ברית המילה    ממוצע של שבעה סיבוכים בעקבות ברית מילה בחודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il