X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית הדין הצבאי בשומרון דחה את הקראת כתב האישום נגד מזכ"ל החזית העממית, אחמד סעדאת, אשר הוצא מאולם בית המשפט לאחר שסירב להזדהות עם פתיחת הדיון
▪  ▪  ▪

בית הדין הצבאי בשומרון דחה (א', 2.7.06) את הקראת כתב האישום נגד מזכ"ל החזית העממית, אחמד סעדאת, זאת לאחר שסעדאת הוצא מאולם בית המשפט עקב סירובו להזדהות עם פתיחת הדיון. בפרקליטות ציינו, כי עקב מידע חדש נשקלת האפשרות לשנות כמה סעיפי אישום בכתב האישום שכבר הוגש.
לפני כחודש וחצי, הוגש לבית הדין הצבאי בשומרון כתב אישום נגד סעדאת. מזכ"ל החזית העממית נעצר במהלך פשיטת כוחות צה"ל על בית הסוהר ביריחו לפני כשלושה חודשים, פשיטה שנערכה עקב עזיבת הפקחים הבריטיים והאמריקנים את המקום.
במהלך הפשיטה, נעצרו מלבד סעדאת גם פואד שובאכי - איש הכספים של עראפת שהיה אחראי בין היתר על הבאת האוניה קארין A וכן נעצרו רוצחיו של השר רחבעם (גנדי) זאבי.
סעדאת (53) תושב אל-בירה שליד רמאללה, הואשם ב-19 אישומים שונים, ביניהם: קשירת קשר לגרימת מוות בכוונה, סחר בציוד מלחמתי והסתה, חברות ופעילות בהתאחדות בלתי מותרת, נשיאת משרה בהתאחדות בלתי מותרת.
בכתב האישום נטען, כי משנת 1995 ועד שנת 2006 בה נעצר, פעל סעדאת כחבר בארגון החזית העממית לשחרור פלשתין. במסגרת תפקידו היה אחראי על פעילות הארגון באזור רמאללה וכן על הפעילות הצבאית של החזית העממית. סעדאת, היה אחראי על תכנון שורת פיגועים ובין היתר בשנת 1999 התכוונו אנשי ארגונו להניח מטען חבלה בבית קפה "רימון" בירושלים ולפוצצו במקום.
בא-כוחו של סעדאת, עו"ד מוחמד חסן, מסר למחרת הפשיטה כי מרשו מכחיש כל קשר לרצח השר זאבי. בנוסף, אמר סעאדת לחוקריו כי הוא אינו מכיר בחקירה וכי כל שהותו במתקני הכלא הישראלים היא בלתי-חוקית.
את הקו הנוכחי, ניסה סעדאת להמשיך עם פתיחת משפטו בבית הדין הצבאי בשומרון. הבוקר, אמור היה להתקיים שלב הקראת כתב האישום נגד סעדאת, אולם סעדאת סירב לעמוד על רגליו ולהזדהות. הוא הוצא בכוח מהאולם ובהסכמת התביעה וההגנה נדחתה הקראת כתב האישום לחודש ספטמבר.

תאריך:  02/07/2006   |   עודכן:  02/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
ראש הממשלה אמר למזכירת המדינה, כי ישראל תפעל למניעת משבר הומניטרי ברצועת עזה    הדגיש כי הפלשתינים ממשיכים בשיגור הרקטות
עומר שיקלר
לאומי ויורק סיכמו על הארכה בסיכום העיסקה    יורק תפקיד בידי לאומי מקדמה על-סך של 200 מיליון ש"ח ויתרת הסכום תועבר עם השלמת העסקה
עומר שיקלר
יופתח משיעור של 2 פרומיל לשיעור של 1.35 פרומיל בשנים 2006 ו- 2007    השר ישי: "אני סבור כי מאחר והענף מצוי כיום במשבר, יש מקום להקל על היהלומנים ולהפחית את שיעור ההיטל"
מתן פריידין
הממשלה אישרה בישיבתה השבועית את טיוטת חוק האתיקה לשופטים    לפי החוק יקבעו כללי אתיקה בידי נשיא בית המשפט העליון בצוותא עם שר המשפטים    נשיא בית המשפט העליון השופט אהרן ברק סיכם עם השר רמון כי הכללים יגובשו בטרם פרישתו של ברק בספטמבר הקרוב
עומר שיקלר
כל מוסדות החינוך ימוגנו ויבנו בהם מרחבים מוגנים אשר יותאמו לגילאי התלמידים    עלות הפרויקט 75 מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il