X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שינוים מבניים ואישיים מספר בעלי תפקידים ביקשו לפרוש ואחרים קודמו מטרת השינויים המבניים: להתמקד בשיפור השירות ללקוח וכן להתמודד עם האתגרים הטכנולוגיים שמציב השוק
▪  ▪  ▪

המנכ"ל הנכנס של חברת הכבלים HOT, דוד קמיניץ, הכריז היום (יום ה', 6.7.05), על שינויים ארגונים שהוא מתכוון לבצע בחברה.
עיקר השינוי יבוא לידי ביטוי בפיצול חטיבת הלקוחות לשתי יחידות עסקיות נפרדות המדווחות ישירות למנכ"ל החברה: חטיבת קשרי לקוחות וחטיבת התפעול. בנוסף, חטיבת הטכנולוגיה תפוצל לשתי חטיבות: חטיבת ההנדסה וחטיבת מערכות מידע, המדווחות אף הן ישירות למנכ"ל. המבנה החדש יאפשר ל- HOT להוביל את השוק ולהציע ללקוחותיה שירות ברמה הגבוהה ביותר באיכות הטכנולוגית המתקדמת ביותר.
בחברה מציינים, כי השינויים אלה באים לאחר שבשבועות האחרונים הושלמו כל הפרטים למיזוג חברות הכבלים. המינויים החדשים יכנסו לתוקף החל מיום א' הקרוב.
"רה-הארגון בחברה יסייע לנו להעצים את הקשר עם הלקוח, להעניק לו שירות איכותי וברמה הגבוהה ביותר, ובכך לרכוש את נאמנותו לטווח הארוך", אמר קמיניץ.
עם כניסתו של מנכ"ל HOT החדש, דוד קמיניץ, ועם השלמת איחוד מוקדי השירות של שלושת חברות הכבלים, הודיע עמית לוין, מנהל חטיבת הלקוחות של HOT על רצונו לסיים את תפקידו בחברה. לוין ימשיך במהלך החודשים הקרובים לסייע למנכ"ל החברה בהשלמת הליך המיזוג וההתארגנות הכרוכה בכך. "אני מודה לעמית לוין על תרומתו הרבה לחברת HOT ולתעשיית התקשורת והטלוויזיה הרב ערוצית בישראל, ומאחל לו הצלחה בהמשך הדרך", אמר קמיניץ.
בעקבות השינוי המבני הודיעו נורית נחמן, סמנכ"ל שירות הלקוחות, וישראל אקשטיין, סמנכ"ל התפעול, על בקשתם לפרוש מן החברה. קמיניץ הודה לשניהם על תרומתם ל- HOT ואיחל להם הצלחה בהמשך.
שלומי אשכנזי, מי ששימש עד היום כסמנכ"ל מכירות של החברה, ימונה לסמנכ"ל קשרי הלקוחות. "אני מאמין שאשכנזי ידע להעמיד את הממשק עם הלקוח בראש סדר העדיפויות של החברה, ולהעניק לו שירות איכותי ומצוין".
את שלומי אשכנזי יחליף בראש חטיבת המכירות דניאל ספיר. ספיר, צבר ניסיון רב בשוק התקשורת הישראלי, בתפקידיו הקודמים בסלקום ובברק. על מינויו של ספיר אומר קמיניץ: "אני בטוח כי דניאל יסייע לנו רבות בהסתערות על השוק ובהגדלת מצבת לקוחות החברה".
זיו גילה ימונה לתפקיד סמנכ"ל התפעול, וידווח ישירות למנכ"ל. גילה, בעבר עובד בכיר בחברת מת"ב, עבר לעסקים פרטיים, ועתה הוא חוזר לתעשיה עם ניסיון ניהולי ויכולות רבות בתחום התפעול.
בראש חטיבת מערכות המידע ימשיך לעמוד איציק נמרודי. שימשיך ויוביל פרויקטים חוצי ארגון בעקבות המיזוג, ובראשם את אחד הפרויקטים החשובים ביותר ל- HOT: איחוד מערכות הבילינג של חברות הכבלים.
מידד כץ, שבעברו שימש כסמנכ"ל ההנדסה של מת"ב, ימונה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת ההנדסה של HOT. לכץ ניסיון רב שנים ומעמיק בתחום ההנדסה בכלל וטלוויזיה רב ערוצית בפרט, ויתמקד בתפקידו החדש בהמשך בניית מערך הנדסה מקצועי ויציב כמתחייב מחברה המספקת פתרונות TRIPLE PLAY.
דוד קמיניץ: "ההחלטה על פיצול חטיבת הטכנולוגיות לחטיבת הנדסה ולחטיבת מערכות מידע נובעת מהאתגרים הטכנולוגיים העצומים העומדים בפני HOT בשנים הקרובות". עוד מוסיף ואומר קמיניץ, כי: "לאור השינויים ההולכים ומתרקמים בתחום התקשורת ויצירתם של גופים גדולים, על החברה לאחד כוחות ולספק פתרונות תקשורת איכותיים וכוללים. איחוד מערכות הבילינג, איחוד מוקדי השידור, מעבר לשיטת הצפנה אחת, שיפור והרחבת יכולות רשת הטלפוניה ומן העבר השני, עמידה בראש החנית הטכנולוגית עם התפתחות עולם ה- IPTV והכניסה לתחום השידורים ב- HD מעמידים אתגרים אדירים בפנינו".
"החל משלב זה חובת ההוכחה תהיה שלנו ועלינו להוכיח ולהצדיק שלאחר פתרון הבעיות הרגולטוריות והפיננסיות אכן ביכולת החברה לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר, את המוצר המוביל והמתקדם ביותר ולהצליח בגדול" סיכם קמיניץ.

תאריך:  06/07/2006   |   עודכן:  06/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
השר להגנת הסביבה גדעון עזרא בחר כמועמדו לתפקיד מנכ"ל המשרד את האלוף במילואים שי אביטל    למינוי הסופי נדרש אישור הממשלה
עידן יוסף
ראיון נדיר משותף בתחנת הרדיו האינטרנטית עם נועם שליט, כשמהצד השני של הקו דובר עז א-דין אל-קסאם ובכיר חמאס בדמשק    אי בהירות באשר לשאלה, האם הוגשה רשימת התביעות של החוטפים למתווכים המצרים
טל בן יוסף
שיא המהירות למכונית סדאן סדרתית נשבר לאחרונה עם הרוקט - מרצדס CLS ששופרה בסדנת בראבוס
הילה רפופורט
סגן ראש ממשלת בריטניה, ג'ון פרסקוט, מואשם כי הביא לזכייה במכרז של מיליונר אמריקני, לאחר שזה ארח אותו בחוותו ∙ פרסקוט הודיע כי אין בכוונתו לפרוש
אלעזר לוין
נכנסת ליזמות בתחום הסיעודי    תשלם כ- 1 דולר למ"ר לחודש בחוזה לטווח ארוך, ותקבל אופציה לקניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il