X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מזכ"ל החיזבאללה ממשיך לאיים על ישראל "אנחנו בוחרים את הזמן ומקום התגובה" "נכה בישראל ללא קווים אדומים" אנחנו בוחרים את הזמן ומקום התגובה
▪  ▪  ▪

"ישראל המשיכה לתקוף ותקפה בעיקר אזרחים. לא הייתה לנו כל ברירה ולכן תקפנו את חיפה. זו עיר חשובה לישראל. לא כיוונו למפעלים הפטרוכימיים, כי ידענו שזה יהיה אסון ולכן לא רצינו להסלים את המצב. נשקינו זה לא נשק נקמה. זה נשק הרתעה". דברים אלה אמר מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה, בנאום טלוויזיוני שנשא אחר-הצהריים. נסראללה מזהיר: "נכה בישראל ללא קווים אדומים".
נאומו של נסראללה שודר באמצעות תחנת הטלוויזיה של ארגונו, אל מנאר. המדובר, כפי הנראה, בנאום שהוקלטה בשעה 13:00 (יום א'), אך שודר ב- 18:30. הנאום ניתן, בין היתר, בעקבות הדיווחים בישראל כי נסראללה נפגע במהלך תקיפת צה"ל את מפקדתו. הלבנונים הכחישו דיווח זה. נסראללה נראה ציטט בפתח דבריו פסוקים מהקוראן. הוא התייחס למועד בו דיבר: "יום א' בשעה 13:00".
בהתחלה תקפנו רק מטרות צבאיות
נסראללה התייחס לאירועי הימים האחרונים ואמר: "ניסינו לפגוע רק במטרות צבאיות. חיכינו. פגענו בסטי"ל הישראלי, וזה היה רמז כי זו רק פעולה ראשונה. אבל הציוניים המשיכו לתקוף אותנו, בערינו ופגעו בתשתיות של לבנון". משום כך, אמר, פגענו בחיפה.
נססראללה הוסיף כי ארגונו מפעיל את שיכלו בניגוד לישראל שפועלת בטיפשות. "נמשיך לתקוף כל עוד הם יתקפו אותנו" הדגיש ובמהשך הוסיף: "אנו צריכים להגן על עמנו ולכן נפנה לכל אמצעי שיאפשר לנו להגן על עמנו כל זמן שישראל ממשיכה בלי גבולות ובלי קווים אדומים".
אנחנו בוחרים את הזמן ומקום התגובה
"אנחנו בוחרים את הזמן ומקום התגובה. הם לא יכולים לכפות עלינו לוח זמנים. אנחנו נפעל כאשר נרצה. אין כל שבירה או כשל בהנהגת הארגון", אמר וציין כי ישראל פועלת על-פי מודיעין שגוי ואף משקרת בדיווחיה לציבור.
לדבריו, החיזבאללה ביקש לשמור על השקט וציין כי ביום הראשון הפגיז הארגון רק מטרות צבאיות, אך עקב פעילות ישראל נגד לוחמיו ופגיעה בתשתיות האזרחיות, הרחיב הארגון את הפעולה "נגד צפון פלשתין ומפקדות ישראל בצפון". נסראללה התייחס מפורשות למה שהוא מכנה: בסיס חיל האוויר בהר מירון ומפקדת הפיקוד בצפת.
היכולת להמשיך ולשגר עוד קיים
לדברי נסראללה, צבא ישראל ניסה לבצע פעולה קרקעית, ונהדף. "הם המשיכו לפעול וניסו להיכנס קרקעית - שלושה טנקים נכנסו ואנחנו הצלחנו להדוף את המיתקפה". הוא ציין, כי בעקבות הפגיעות כל ערי הצפון הפכו למטרה. ישראל פגעה פגיעות קשות בערי דרום לבנון, כולל אזרחים שניסו להימלט מהדרום, ועל-כן ערי ישראל הן מטרה.
"אני אומר לישראל: אתם הורגים אזרחים, נשים וילדים. יש לנו עוד כוח, והיכולת להמשיך ולשגר עוד קיים. הישראלים עסוקים בחישובים כמה טילים יש לנו. אם תפעלו כך - אתם תפסידו", אמר וציין כי המידע הקיים במערכת הביטחון הוא שגוי, ולא נכון, ובידי הארגון קיים מלאי טילים גדול יותר ממה שישראל יודעת.
העולם רואה את גודל ההרס שישראל יצרה בלבנון
"אנחנו חיכינו ליום שבו תפסידו ואנחנו נמשיך כל זמן שאתם תמשיכו. אנחנו לא נפגע באזרחים. אנחנו יכולים לפגוע בכל מקום בישראל", אמר בפנותו לתושבי ישראל. "העולם רואה את החרבת הרובע בביירות. העולם רואה את גודל ההרס שנעשה. יש לנו עוד הרבה כוח ואתם תראו אותו".
נסראללה התייחס לפעילות קרקעית ישראלית והזהיר מפניה. "כמו שהפתענו אתכם בים, וכמו שהפתענו אתכם בחיפה, אנחנו נמשיך ונפתיע אתכם ונפגע בטנקים שלכם ובחיילים שלכם. לנו אין מטוסים, לכן כל פעולה קרקעית נפגע בכם בחוזקה כפי שכבר עשינו". "הלוחמים שלנו בכוננות והם משתוקקים להילחם", הדגיש.
מבטיח: נשקם את כל ההרס במדינה
הוא בירך את תושבי לבנון ושיבח אותם כושר העמידה של תושבי לבנון. "אתם באמת עם גדול ומקור לגאווה, אתם בשלב הסטורי ואפשר לתלות בעם הלבנוני תקוות גדולות להצלת האומה כולה נוכח ההשפלה שהמוסלמים עוברים בכל מקום".
ביחס לפגיעות בלבנון אמר נסראללה: "מה שיהרס, בעזרת אללה ובשיתוף פעולה עם ממשלת לבנון וחיזבאללה, אנו נחושים לבנות מחדש". על התקשורת "של האויב" אמר כי היא משקרת ומבצעת לוחמה פסיכולוגית "וזה דבר צפוי עם אויב כזה. בהתחלה אמרו שאין סטי"ל שנפגע ואח"כ נאלצו להודות... ויש לי את ההוכחות..."

תאריך:  16/07/2006   |   עודכן:  16/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
ראשי מערכת הביטחון הופיעו בישיבת הממשלה    ראש השב"כ: גלעד שליט חי    הרמטכ"ל: פעילות קרקעית לא עומדת כרגע על הפרק
עומר שיקלר
מנהל רשות המיסים אמר את הדברים בפורום של לשכת עורכי הדין    ועדת מע"מ: לא נעשתה כל רפורמה בתחום המע"מ
מחלקה ראשונה
השלימה רכישת 40 תחנות תדלוק וחנויות נוחות, תמורת כ- 42 מיליון דולר
איילה צורף
כפר המוזיקה של קוקה קולה יידחה; המשטרה סגרה את אירועי החוף של סופר פארם, פסטיבל הבירה של גולדסטאר יידחה; הערכות: אובדן של עשרות מיליוני שקלים בפעילות שיווק
הדר פרבר
התנאים שהציגה ישראל להפסקת-אש: החזרת שני החיילים החטופים ופירוז הצד הלבנוני של הגבול
רשימות נוספות
פרץ: העורף חזק ויעמוד באתגרים  /  עומר שיקלר
מפעלי תעשיה רבים בצפון הארץ נסגרו  /  אבירם גבעוני
ארה"ב: סטודנטים לבנונים מפגינים נגד ישראל  /  הדר פרבר
בחזרה ללבנון  /  מנדי ספדי
לפרמט את לבנון   /  עו"ד יוסי דר
"סדין אדום"  /  עו"ד אברהם פכטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il