X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרווח הנקי ירד ב-8% לעומת הרבעון הראשון, בין השאר בשל הוצאה של 301 אלף שקל על אופציות למנהלים ברבעון השני המנכ"ל גיא אליאב: "חלק מהפעילויות החדשות כרוכות בהגדלת סעיפי ההוצאות שלנו אך אני משוכנע שמדובר בפעילויות שיהוו את מנועי הצמיחה העתידיים של תפוז"
▪  ▪  ▪

הכנסות מימון עזרו לתפוז לסיים את הרבעון השני של שנת 2006 עם צמיחה של כ-36% ברווח הנקי, בדומה לצמיחה בהכנסות, לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות, שנובעות כיום מפעילות בתחומי האינטרנט והתוכן הסלולרי, הסתכמו בכ-6.1 מיליון שקל ומשקפות גם עלייה של כ-8% לעומת ההכנסות ברבעון הראשון של 2006.
הרווח התפעולי של תפוז צמח ב-3.8% בלבד. הדבר שעזר לרווח הנקי לצמוח ב-36% ברבעון השני של 2006 היה הכנסות מימון. תפוז הציגה הכנסות מימון של כ-200 אלף שקל ברבעון החולף, לעומת הוצאות מימון של כ-106 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד. כתוצאה מכך, צמח הרווח הנקי לכ-790 אלף שקל. לעומת הרבעון הקודם מדובר דווקא בירידה של כ-8%. זאת, כתוצאה מהוצאה של כ-301 אלף שקל על אופציות למנהלים ברבעון השני לעומת הוצאה של כ-94 אלף שקל ברבעון הראשון.
אנליסטים בשוק מצפים לצמיחה מהירה יותר - בשיעור של כ-50% - בקרב החברות הגדולות יותר בשוק האינטרנט המתפתח, כדוגמת וואלה, שטרם פירסמה תוצאות לרבעון השני. צמיחה זו עשויה, לכאורה, לצבוע את הצמיחה שהציגה תפוז בצבעים עגמומיים יותר, אך נראה כי השוואה זו איננה רלוונטית לגמרי בשל גודלה הקטן יחסית של תפוז ופנייתה לקהלים שונים. אלה מונעים ממנה לפחות חלק מנהירת המפרסמים לאתרי האינטרנט הגדולים, בהם Ynet, וואלה, נענע ו-MSN ישראל.
תפוז רשמה גידול בהוצאותיה התפעוליות כתוצאה מהתרחבותה של החברה. הוצאות השיווק קפצו מ-668 אלף שקל אשתקד ל-896 אלף שקל, והוצאות הנהלה וכלליות קפצו מ-1.1 מיליון שקל לכ-1.4 מיליון שקל. מהחברה נמסר, כי הגדלת ההוצאות השוטפות נבעה כתוצאה מצמיחת החברה, גיוס עובדים ושכירת שטחי משרדים נוספים. כמו כן, כוללת תפוז ברבעון הנוכחי את חלקה (33.3%) בתוצאות פורטל המסחר האלקטרוני גט-איט (GetIt), שעדיין לא נכללו בתוצאות אשתקד.
תפוז השלימה הנפקת מניות בבורסה בתל אביב בחודש מארס 2006, אז גייסה כ-24 מיליון שקל. כתוצאה מההנפקה, הסתכם ההון העצמי של החברה בכ-32.7 מיליון שקל מתוך מאזן בסך כולל של כ-37.6 מיליון שקל. היקף המזומנים וניירות הערך הסחירים שברשות החברה מסתכם בכ-22.8 מיליון שקל. מאז ההנפקה, טיפסה מניית תפוז בכ-6%.
בחודש יולי חתמה תפוז על הסכם לרכישת שליש ממניות אתר ההיכרויות כפיות תמורת הקצאה של כ-1.5 מיליון שקל כתקציב לפרסום פעילות האתר. לתפוז ניתנו אופציות להגדיל את חלקה ב"כפיות" עד ל-100% לפי שווי של 1.5-6 מיליון דולר, תלוי בביצועי החברה.
גיא אליאב, מנכ"ל תפוז אנשים, אמר היום: "מאז ההנפקה, אנו פועלים במרץ להרחיב את פעילותנו בכל התחומים. שידרגנו את תחום התוכן הסלולרי וחיזקנו את קשרינו עם המפעילים הסלולרים, השקנו פעילות בינלאומית למוצר ה-BlogTV, השקנו מוצר חדש כדוגמת אתר קבצי הווידאו Flix, ולאחרונה נכנסנו גם לתחום הצומח של היכרויות. חלק מהפעילויות החדשות כרוכות בהגדלת סעיפי ההוצאות שלנו ברמה מסויימת, אך אני משוכנע שמדובר בפעילויות שיהוו את מנועי הצמיחה העתידיים של תפוז, ושיתרמו להגדלת רווחי תפוז בעתיד".

תאריך:  06/08/2006   |   עודכן:  06/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
במהלך ישיבת הממשלה נודע, כי צה"ל לכד מחבל אשר השתתף בפעולת החטיפה של שני חיילי צה"ל    המחבל הועבר לחקירת כוחות הביטחון
הדר פרבר
"זאת כל עוד נמשך הכיבוש", כך אמר יושב-ראש הפרלמנט הלבנוני, נביה ברי    חיזבאללה: לא תהיה הפסקת אש עד שחיילי צה"ל יצאו מלבנון    שגריר אירן לצרפת דוחה את ההאשמות שאירן מסייעת לחיזבאללה
מחלקה ראשונה
תמיר פורת, בן 40, נשוי+2, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות של האוניברסיטה העברית
יפעת גדות
חברת מדקס-סקרין הישראלית פיתחה טכנולוגיה המאפשרת בדיקה שאינה פולשנית לאיתור ומניעה מוקדמת של הפרעות ומחלות שונות    מחקרים קליניים שנעשו באמצעות המכשיר מוכיחים אחוז דיוק של מעל 80% ויותר
מחלקה ראשונה
רו"ח רהב, יליד קיבוץ יגור, לשעבר משנה למנכ"ל ישראכרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il