חברת כלל ביטוח מובילה בסקר שביעות רצון לקוחות שערכה חברת גיאוקרטוגרפיה.
בסקר שנערך עבור המבחן של המדינה, דרגו לקוחות חברות הביטוח את שביעות רצונם מהחברה המבטחת על-פי סדר עולה (1 - שביעות רצון נמוכה; 10 - שביעות רצון גבוהה).
על-פי תוצאות הסקר קיבלה חברת כלל את הציון הממוצע הגבוהה ביותר (8.1), לעומת 7.7 שקיבלה חברת מגדל, 7.2 לביטוח הישיר וציון 7.0 שקיבלה חברת ציון.
יוסי ז'רז'בסקי, סמנכ"ל השיווק של חברת כלל ביטוח ציין, כי הממצאים מוכיחים כי מהלכי החברה לשיפור השירות אכן נושאים פרי. לדבריו, החברה תמשיך להעמיד את שביעות רצון לקוחותיה במרכז האסטרטגיה העסקית שלה גם בעתיד.