המועצה לשיווק פרי הדר פתחה במסע בינלאומי לקידום המותג ג'אפה תחת הסיסמה: "ג'אפה גלובל". כוונת המבצע היא לקדם מתן זכיונות למדינות ולחברות עסקיות לשווק תוצרת חקלאית תחת המותג הישראלי הבלעדי - "ג'אפה".
המותג "ג'אפה" מלווה את יצוא ההדרים מישראל מזה למעלה מ-100 שנים. המותג זוכה למוניטין בינלאומי רב ומזוהה עם פרי איכותי וטעים. למרות הירידה שחלה ביצוא ההדרים בשני העשורים האחרונים זהו אחד המותגים הידועים והמוכרים בתחום המזון בעולם.
מנכ"ל המועצה לשיווק פרי הדר, מנה דודזון, מסר שהמועצה קיבלה החלטה עקרונית להרחיב את השימוש במותג ג'אפה למדינות נוספות ולענפי חקלאות אחרים. מהלך דומה נעשה על-ידי מותגי מזון גדולים בעולם: "צ'יקיטה", "דלמונטה" ו-"דול". בקיץ האחרון אכן התירה המועצה לראשונה לדרום אפריקה לשווק פירות הדר באירופה תחת המותג "ג'אפה" בחודשים בהם אין פרי ישראלי בשווקים.
במסגרת המבצע לקידום המותג ג'אפה השתתפה המועצה לשיווק פרי הדר בתערוכת הפירות והירקות הגדולה בארצות הברית שערך ארגון פי.אם.איי - ארגון המאגד את כל העוסקים בירקות ופירות טריים בארה"ב וחברים בו גורמים מכל העולם. התערוכה התקיימה בניו אורלינס והגיעו אליה עשרות אלפי קנינים ומשווקי תוצרת חקלאית לסוגיה.
הביתן הישראלי עורר תשומת לב רבה מצד יצרני פירות מכל העולם, ובמיוחד יצרנים מדרום אמריקה המעונינים לחדור עם הפרי שלהם לשווקים שבהם הם אינם מוכרים. יצוין שלמדינות המצויות בחצי הכדור הדרומי יתרון מאחר ובשל העונות ההפוכות הם אינם מתחרות לרוב בפירות הישראלים.
בחודשים הקרובים יקיימו ראשי המועצה מו"מ עם הגופים המבקשים לעשות שימוש במותג. המועצה תקפיד על רמת האיכות של הפרי כדי להבטיח שמירה וחיזוק המותג "ג'אפה".