X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בכוונתה לקדם מתן זכיונות למדינות ולחברות עסקיות לשווק תוצרת חקלאית תחת המותג הישראלי הבלעדי - ג'אפה תחת הסיסמה: ג'אפה גלובל
▪  ▪  ▪

המועצה לשיווק פרי הדר פתחה במסע בינלאומי לקידום המותג ג'אפה תחת הסיסמה: "ג'אפה גלובל". כוונת המבצע היא לקדם מתן זכיונות למדינות ולחברות עסקיות לשווק תוצרת חקלאית תחת המותג הישראלי הבלעדי - "ג'אפה".
המותג "ג'אפה" מלווה את יצוא ההדרים מישראל מזה למעלה מ-100 שנים. המותג זוכה למוניטין בינלאומי רב ומזוהה עם פרי איכותי וטעים. למרות הירידה שחלה ביצוא ההדרים בשני העשורים האחרונים זהו אחד המותגים הידועים והמוכרים בתחום המזון בעולם.
מנכ"ל המועצה לשיווק פרי הדר, מנה דודזון, מסר שהמועצה קיבלה החלטה עקרונית להרחיב את השימוש במותג ג'אפה למדינות נוספות ולענפי חקלאות אחרים. מהלך דומה נעשה על-ידי מותגי מזון גדולים בעולם: "צ'יקיטה", "דלמונטה" ו-"דול". בקיץ האחרון אכן התירה המועצה לראשונה לדרום אפריקה לשווק פירות הדר באירופה תחת המותג "ג'אפה" בחודשים בהם אין פרי ישראלי בשווקים.
במסגרת המבצע לקידום המותג ג'אפה השתתפה המועצה לשיווק פרי הדר בתערוכת הפירות והירקות הגדולה בארצות הברית שערך ארגון פי.אם.איי - ארגון המאגד את כל העוסקים בירקות ופירות טריים בארה"ב וחברים בו גורמים מכל העולם. התערוכה התקיימה בניו אורלינס והגיעו אליה עשרות אלפי קנינים ומשווקי תוצרת חקלאית לסוגיה.
הביתן הישראלי עורר תשומת לב רבה מצד יצרני פירות מכל העולם, ובמיוחד יצרנים מדרום אמריקה המעונינים לחדור עם הפרי שלהם לשווקים שבהם הם אינם מוכרים. יצוין שלמדינות המצויות בחצי הכדור הדרומי יתרון מאחר ובשל העונות ההפוכות הם אינם מתחרות לרוב בפירות הישראלים.
בחודשים הקרובים יקיימו ראשי המועצה מו"מ עם הגופים המבקשים לעשות שימוש במותג. המועצה תקפיד על רמת האיכות של הפרי כדי להבטיח שמירה וחיזוק המותג "ג'אפה".

תאריך:  03/11/2002   |   עודכן:  04/11/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
חיזקה את השוק האירופי והצפון אמריקני על חשבון השווקים בדרום אמריקה; מסרה על מינוי שלמה ינאי שהיה אלוף בצה"ל למנכ"ל במקום אילן לויטה
גלית יצחק
החלטת הממשלה תחל בתחילת חודש דצמבר; ההחלטה נועדה להגביר את העלייה לישראל
הדר פרבר
42 עובדים נקלטו בחודשים האחרונים במחלקות השונות; 25 עובדים נוספים יגויסו עד סוף השנה
הדר פרבר
דגמי טלפון בטכנולוגיה חדשנית, פתרונות טכנולוגיים לתשתיות, פתרונות טלפוניים לתעשיית הרכב ועוד
גלית יצחק
כ-10% מהתלונות נגד חברות הסלולר וכ-7% נגד חברות הכבלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il