X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאומית: הפועל חיפה שמרה על הפסגה עם 1:2 בהרצליה, לחמן בדרך החוצה
▪  ▪  ▪
גרייב מקבל נשיקה

שישה משחקים ללא ניצחון רשמה הפועל ב"ש, עד אשר מכבי אחי נצרת הגיעה לבירת הנגב במסגרת המחזור ה-9 בליגה הלאומית והעירה את הקהל המקומי. האורחים ניצחו 0:2 קליל ועלו על חשבון ב"ש למקום הרביעי בטבלה. נג'ואן גרייב, המאמן הזמני, פירק את הפועל ר"ג 0:3 וניצח 0:2 בב"ש.

ולמרות זאת, גרייב הבהיר בסיום: "אני מבקש מיו"ר אחי נצרת שיביא מאמן לקבוצה, כי אני לא רוצה לעשות צחוק מעצמי. עד שימצאו מאמן אני מוכן להמשיך, אבל אני עדיין לא מוכן ללחץ הזה. אמרתי מההתחלה שאני לא רוצה את התפקיד, ואני אומר את זה גם אחרי ניצחון. השחקנים משחקים בשביל האוהדים והסמל, אני רק נותן להם את הדרך. אני לא חושב שהיה משחק יפה כמו מול ר"ג, אבל השחקנים האלה יודעים לשחק ומה שהיה חסר זה מוטיבציה, רוח לחימה ומשמעת טקטית. מזה אני מרוצה".

"ההתקפות המתפרצות שלנו מצוינות, ככה משחקים בכדורגל המודרני", סיפר גרייב על היציאה המהירה של קבוצתו מהגנה להתקפה שהולידה את השער השני של עמאשה. גרייב גם החמיא לחלוץ: "עמאשה שחקן מהיר, נראה לי שיותר ממה שאני הייתי בשיא שלי. הוא מפגין את היכולות שלו בצורה מצויינת".

גיא לוי, ששוב שמע קללות מהקהל, לא רצה הפעם להיכנס שוב לדיון על "אנרגיות שלילות". "אני רוצה להיות מכובד בתשובות שלי", אמר לוי, "משום מה יש לאנשים עניין להתעסק בדברים שאינם מקצועיים. שיחקנו כדורגל לא טוב, היה לנו משחק חלש מאוד. נצרת היו הרבה יותר מאורגנים, הם ניצלו את המצבים ומגיע להם כל הכבוד. לכולם אצלנו היה משחק חלש. לצערי דברים כאלה קורים, זה מאכזב, אבל צריך לדעת להתעלות גם כשדברים הולכים פחות טוב. אנחנו עוברים תהליך, צריך להמשיך לעבוד כמו שאנחנו יודעים ונקווה שנשתפר בעתיד".

המוליכה הפועל חיפה הבטיחה עוד שבוע בפסגה עם ניצחון חוץ מרשים 1:2 בהרצליה, כשהיא חוזרת מפיגור. אייל לחמן לעומת זאת, גמר כנראה את הקדנציה הנוכחית שלו כמאמן הקבוצה מהשרון שלא מצליחה להתרומם ומדורגת רק במקום השמיני. גורם במועדון רמז לגבי השינוי המתקרב כשאמר: "חייב לבוא זעזוע". אלי כהן, "השריף", קיבל פנייה מהרצליה כבר לפני שבוע וחצי אחרי ההפסד לב"ש, אבל סירב.

הפועל רעננה עלתה למקום השלישי בטבלה כשניצחה 1:2 בקרית אתא, שעדיין לא התאקלמה מאז עלתה מהליגה הארצית וספגה הפסד חמישי העונה.

הפועל ב"ש - מכבי אחי נצרת 2:0

ב"ש הגיעה למצב הראשון בדקה העשירית, כאשר אביתר אילוז הגביה מצד ימין ואוהד קדוסי נגח החוצה. אלא שהשער הגיע בצד השני כאשר בדקה ה-13 מהלך קבוצתי נהדר של האורחים הסתיים במסירת עומק גאונית בנגיעה אחת לסרג' איילי והחלוץ המשיך בנגיעה חזק לרשת. כעבור דקה נגיחה של דנדי אוקונגו החמיצה במעט את המסגרת. בדקה ה-17 אלעד בונפלד הכניס כדור מצוין למאור מליקסון שהחמיץ בשלומיאליות.

בדקה ה-21 ב"ש חשבה שהיא השוותה. בונפלד שוב העביר מסירה טובה מצד ימין, יקיר שינה מנע את הכדור מקדוסי אבל הוא הגיע לאיגור קוסטרוב שנגח מחמישה מטרים וסחט הדיפה גדולה מתום אלמדון. השופט שרק לעבירה ולקח מקוסטרוב, שהשתלט על הריבאונד וכבש, את שער השוויון, לא בטוח שבצדק.

אחי נצרת שיחקה חכם, הניעה את הכדור בסבלנות ותסכלה את ב"ש ואוהדיה שהגיבו בשריקות בוז. בדקה ה-43 הצלה ענקית של אסי רחמים שהוציא מהחיבורים בעיטה חופשית מושלמת של חיים סילבס.

צפו בתגובות

המחצית השנייה הייתה איטית יותר וללא מצבים ממשיים. הקהל המקומי התעורר ודחף את הקבוצה שלו, אבל זה לא ממש עזר. בדקה ה-70 אחי נצרת עקצה במתפרצת, בסיומה הרוש הרים משמאל אל הראש של וויאם עמאשה שנגח פנימה והכפיל את היתרון עם שערו השלישי העונה. לחלק מהאוהדים המקומיים זה הספיק והם החלו לקלל את גיא לוי, בעוד חלק אחר מהקהל שורק להם בוז.

קדוסי, שעובר עונה לא טובה, איבד את הביטחון באופן ברור ובדקה ה-83 שוב הצליח להחמיץ מול השער כשניסה לכבוש עם החזה ללא הצלחה. בדקה ה-90 עוד מתפרצת של האורחים הגיעה לצ'ם נטויה, שגבר על שחקן הגנה והחטיא רק במעט את השלישי.

מכבי הרצליה - הפועל חיפה 2:1

הקבוצה של אייל לחמן עלתה ליתרון בדקה ה-25 מפנדל של אסי משיח, אבל כעבור 3 דקות ערן לוי השווה. החלוץ, שפעם סומן כהבטחה גדולה, השלים צמד בדקה ה-68 והמשיך את העונה הגדולה שלו.

מכבי קרית אתא - הפועל רעננה 2:1

48 דקות לקחו לרעננה כדי לממש את יתרונה האיכותי גם בתוצאה. ליאור לינדר היה זה שהעניק לאורחים את ה-0:1. כריסטיאנו דוס סנטוס שם את השני בדקה ה-75. אבי טדסה צימק בדקה ה-84.

תאריך:  07/11/2008   |   עודכן:  07/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
סיבוב נוסף בפרשת פדרמן: בית המשפט דחה היום בקשה נוספת להרחיק את נועם פדרמן מיהודה ושומרון    השופטת: עוד לא נקבע כי קיימת עילת מעצר - המשטרה מקדימה את המאוחר
משה ריינפלד
מפלגת הלייבור בראשות גורדון בראון, חזרה לעצמה לאחר ארבעה הפסדי בחירות בתוך שנה וחצי וזכתה בניצחון ראשון במחוז בסקוטלנד
משה ריינפלד
הנשיא הנבחר וסגנו ג'ו ביידן נועדים עם חברי הגוף הכלכלי המייעץ לתקופת המעבר ודנים בנושא שהמצביעים נתנו לו עדיפות מכרעת - המשק
איציק וולף, משה ריינפלד
שר הביטחון מבהיר שישראל אינה שוללת שום אמצעי לסיכול איום הגרעין האירני    בפגישה עם קונדוליזה רייס קרא לעולם שלא להאמין לתעתוע האירני    נשיא אירן מברך את הנשיא האמריקני הנבחר אובמה
רותי אברהם
ח"כ אריאל דורש מהיועץ מזוז לבטל החלטת השר שטרית על העברת מיליוני שקלים למתנ"סים במגזר הערבי    בפנייה: חשש לשוחד בחירות    ועוד, לבדוק "החלטות שלטוניות נוספות" של שטרית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il