X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי ת"א עשויה להציע לבשיקטש פיצוי עבור צ'טמן. 3 שחקנים יעזבו
▪  ▪  ▪
בדרך החוצה. באטיסטה (צפו בניצחון על ציבונה)

למרות הניצחון על ציבונה זאגרב ביורוליג (83:88), במכבי ת"א ממשיכים לנהל שיחות עם בשיקטאש בנוגע למירה צ'טמן. הצהובים כבר בדקו עם המועדון הטורקי, שנמצא בחובות כלכליים, את האפשרות לשלם פיצוי כספי עבור הגארד בן ה-30 במטרה לקדם את הגעתו לישראל. כרגע הסיכויים להגעת צ'טמן מסתמנים כ-50:50.

בשיקטאש, כאמור, נמצאת בחובות כבדים מה שאילץ אותה לשחרר לא מזמן את מריו אוסטין. על פי הידוע, צ'טמן לא קיבל משכורת בחודש וחצי האחרונים, אך למרות זאת במועדון הטורקי עושים מאמצים לשמור על שחקני המפתח וזו הסיבה שהם מערימים קשיים על שחרורו למכבי.

צ'טמן (30, 1.87), בעל ניסיון יורוליג באורטז ורומא, זכה בגביע יול"ב עם דינמו מוסקבה ב-05/06, ואפילו הוביל את היורוליג באסיסטים בעונת 04/05. בעונה שעברה הוא שיחק ביול"ב במדי דינמו מוסקבה איזורית ורשם ממוצעים של 12.8 נקודות, 3.1 אס' ו-3 ריבאונדים. צ'טמן הוא קלע חוץ טוב (40 אחוזים אשתקד), אך לא גדול מהקו עם ממוצע קריירה שנע סביב ה-70 אחוזים.
 
נראה שהגעתו של אלטון בראון תביא לסיום דרכו של אסטבן באטיסטה במכבי ת"א. כרגע הסנטר האורוגוואי עדיין מתלבש, אולםברגע שבראון ייכנס לכושר נראה כי הוא יעזוב את הקבוצה. במכבי ציינו שהכושר הגופני שלו אינו מתאים לקצב הדרוגש ביורוליג, ובמכבי דרשו מבראון להוריד חמישה ק"ג לפחות ממשקלו.

בנוסף על כך, במכבי מתכוונים לשחרר שלושה שחקנים. מי שכנראה ישלם את המחיר על הגעתו של צ'טמן או כל גארד אחר יהיה טרה סימונס, שהגיע רק הקיץ מהפועל חולון. בג'ייסון וויליאמס מתעניינות מכבי ראשל"צ ועירוני אשקלון, כשבני השרון, קבוצתו בעונה שעברה, לא מעוניינת לקלוט אותו בחזרה.

הבוקר (שישי) ערכו השחקנים ששיחקו פחות מ-10 דקות מול ציבונה זאגרב - באטיסטה, סימונס, וויליאמס, דריק שארפ ודרור חג'ג' - אימון שמטרתו שיפור הכושר הגופני. פיני גרשון לא היה נוכח.

שרון דרוקר התייצב במשחק מול ציבונה בפעם הראשונה על הקווים והתרגש: "הקהל קיבל אותי בצורה כל כך יפה העביר בי צמרמורת. הם גרמו לי להרגיש במערכת כמו בבית".

עוזר המאמן סירב להתייחס להגעתו למכבי ואמר: "הנושא שלי הוא לא מה שחשוב אלא שניצחנו ועוד בהפרש הרצוי. אחרי שמנצים קל יותר ללמוד כי השחקנים באים עם יותר אנרגיות. פיני הנחיל שיטה חדשה לחלוטין וזה לוקח זמן ליישם ואנחנו כמובן נצטרך תוך כדי תנועה להתפתח לקבוצה". 

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/108190.jpg

לדרוקר היו גם המון מילים טובות על ה-MVP מאתמול: "בעיני ליאור הוא שחקן מיוחד ולא פחות חשוב אדם מיוחד. אנחנו, כמערכת מצפים ממנו להמשיך ולשמור על אותה רמת מוכנות ולהיות עקבי - שזה החלק החשוב בלהיות שחקן משמעותי. אם הוא יהיה עקבי זה יביא אותו לרמות הכי גבוהות והוא כבר נמצא שם". 

ומה הלאה? דרוקר בטוח שהקבוצה נמצאת בדרך הנכונה, ושצפויים לה עוד רגעים יפים העונה. "כרגע אנחנו מתרכזים בלנסות ולבנות את הקבוצה", הוא הסביר. "אנחנו רוצים להביא אותה לרמת האינטנסיביות הכי גבוהה שאנחנו יכולים אבל זה נעשה לאט כי כל משחק הוא חשוב ויש לנו שניים כאלה בשבוע. השיטה שפיני הביא תעזור מאוד לשחקנים כמו מרקוס בראון וקרלוס וארויו. למרות שלא שיחקנו אתמול הגנה טובה במיוחד בחצי השני, שחקנים כמו מרקוס וארויו יפרחו. ראית קבוצה שקולעת 88 נקודות ויש הרבה תנועה על המגרש. נצטרך לשפר את התקשורת ואת התאום בין השחקנים".

ומה עם התיאום והעבודה המשותפת עם פיני גרשון? דרוקר שמח על כל רגע: "בסך הכל זה היה כיף וחוויה. תמיד דיברנו אבל הפעם הייתי איתו על הקו. פיני מקשיב ואנחנו מנסים לעזור לו. הוא עשה כמה דברים מאוד משמעותיים אתמול אבל זה מה שיש לפיני כמו שינוי טקטיקה סידור נגד לחץ כי כך הם חטפו במשחק הקודם הרבה כדורים. יש לנו הרבה כלים ופיני עומד בראש המערכת ונעזור לו".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/108200.jpg

תאריך:  05/12/2008   |   עודכן:  05/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
אירוע להגברת המודעות לאפליית מיסוי כבדה על מוצרי הוויסקי נערכה בביתו של שגריר בריטניה בישראל, שם הוויסקי נשפך כמים והתקווה שעלתה הייתה לתרבות שתייה מפותחת יותר ולעידוד יבוא מוצרי הפרמיום האלכוהוליים לישראל
איציק וולף
בעקבות חשיפת מעורבות ראש מינהל האחזקה והבינוי של המוסד לביטוח לאומי בקמפיין הבחירות של השר יצחק הרצוג שהוא, במקרה או שלא, השר הממונה עליו פנתה הנהלת אומ"ץ לנציב שירות המדינה בדרישה להעמידו לדין משמעתי
אבי מלר
אבי מלר מסביר למה הקבוצה הקטנה מהבונדסליגה לא תעלם כל כך מהר
שרון שפורר
לאחר הצניחה החדה במניות בנק הפועלים ושיכון ובינוי - המלווים של אריסון מתחילים להיות מוטרדים
משה ריינפלד
בן 23 ממינסוטה השיג את השמרטפות באתר אינטרנט    בי-בי-סי: גולשים בריטים נתבעים על טעינת סרט פורנוגרפי תוך הפרת זכויות יוצרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il