X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בברזיל בדקו מה בדיוק שווה הצעת מנצ'סטר לקשר, גם הוספנו בעצמנו
▪  ▪  ▪
קאקה והבדיקה של הברזילאים (מתוך: גלובו)

ראשית, אנחנו בהחלט מסכימים שההצעה של מנצ'סטר סיטי לשלם 120-130 מיליון יורו עבור כל שחקן היא פשוט טירוף, אפילו כשמדובר בקאקה. בברזיל החליטו להתעלם כרגע משאלת הכדאיות בתקווה ששחקן מקומי ירשום שיא של כל הזמנים ובחרו לבדוק כמה בדיוק שווה השכר שהוצע לקשר.

על פי הדיווחים, הסיטי הציעו לקאקה שכר בגובה חצי מיליון ליש"ט ברוטו לשבוע (2,797,101.5 ש"ח), מה שישאיר בכיסו בערך מיליון ליש"ט נטו בכל חודש (כ-5,594,202.9 ש"ח!).

לפי החישוב שערכו ב-GLOBO, קאקה יוכל לקנות חבילת מסטיקים כל שניה בתקופה שבה ישחק במנצ'סטר, מכשיר MP3 בכל דקה, מסף פלזמה בגודל 50 אינץ' בכל שעה, ג'יפ יוקרתי בכל יממה ודירת שלושה חדרים בשכונה מכובדת בסאו פאולו פעם בשבעה ימים.

החישובים שלנו הניבו כמה פריטים קצת יותר מעניינים שיוכל קאקה לרכוש כדי להנעים את זמנו באנגליה בעת שחבריו במילאן משחקים ברמות הגבוהות באמת. למשל, הוא יוכל לקנות עצם מאובנת של דינוזאור מעופף שהתגלתה בגרמניה פעם ביום, או לחלופין לשלם כל יממה את שכרו השנתי של עופר שכטר בסדרה "טלנובלה בע"מ". 

אם ירצה לעשות הסבה מקצועית ויחפש פרטנר לאימוני כדורסל, שכר של חודש אחד כנראה יספיק כדי לשלם לעונה שלמה של אנתוני פארקר ולקנות מלב לבייב גרם מדרגות מיוחד הנמצא בביתו של המיליארדר שבלונדון (כדי לעבוד על הניתור, כמובן).

אם תחפוץ נפשו בפעילות אקולוגית בשעות הפנאי, חודש של שעשועים בסיטי יספיק גם לרכישת מתקן סינון ממברנלי מרמת חובב. מנוחה? הצ'ק בתחילת החודש עשוי לשמש לקניית מיטה המרחפת בכוח מגנטי שהמציא חוקר גרמני משועמם בשם יאניאפ רויסנארס. אם באמת משעמם לו, הוא גם יוכל לקנות 18 דירות 4.5 חדרים בשדרות (הממ"ד כלול).

תאריך:  19/01/2009   |   עודכן:  19/01/2009
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בזוכי פרס המי"ל: בעלי ג'מיני מנשה עזרא, טובי בכר, מנכ"ל GE Healthcare, עופר בנגל קטף את פרס הפריצה העסקית, ומנכ"ל התעשיה האווירית, יצחק ניסן, הוא המנהל הנבחר של חברה גדולה
עופר וולפסון
נציבת תלונוות הציבור על שופטים לשעבר, השופטת (בדימ.) שטרסברג-כהן, היא שיאנית השכר ב-2007    במקום השני: עובד כללי במשרד רה"מ    במקומות הבאים: עובדים בכירים בשירותים הרפואיים ואנשי משרד המשפטים    קבוצות אלה מהוות כ-60% ממקבלי השכר הבכירים
רותי אברהם
השופט בדימ. בועז אוקון קבע בתפקידו כבורר בסכסוך בין משרדי הפרסום ראובני-פרידמן לשלמור: לשלמור אסור להעסיק את המנכ"ל של חברת יונייטד לשעבר אורן יוניוב    הוראת הצינון מחייבת סטטוס-קוו ערב הקמת יונייטד
רובי שטיינברג
ב-10 בפברואר יתבקשו המצביעים להחליט מי ניצל טוב יותר את המלחמה בדרום לצרכיו    במרכז קמפיין הליכוד: נתניהו    במרכז הקמפיין של קדימה: נתניהו
עידו סולומון
זאת בנוסף לפיטורי 150 העובדים מקו הייצור    קודאק סירבה להתייחס לידיעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il