X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סיכום השבוע ב-NBA: מה עובר על קובי? אטלנטה ממשיכה בזינוק למעלה
▪  ▪  ▪
קובי (gettyimages). את היית לי, למראית הדז'ה-וו

1: פיניקס מתחרטת

רוברט סארבר, הבעלים של הסאנס, הודה אמש בתכנית רדיו כי הטעות הגדולה ביותר שביצע הייתה לאפשר לג'ו ג'ונסון לעבור בטרייד מתוך מחשבה שהוא אינו נחוץ לקבוצה. סארבר הודה כי שגה כי לא נתן לג'יי.ג'יי הארכת חוזה לה הסכים בתחילה, עבור 50 מיליון דולר, והמתין שנה רק כדי לראותו נוטש. האם הוא עומד לטעות שוב, הפעם בהעברת אמארה סטודמאייר? נראה שכן.

2: חיים, רמון

לא ברור לכמה עוד הוכחות זקוק סקוט סקיילס, מאמן מילווקי, כדי לנסות ולהפקיד בידיו של רמון סשנס את תפקיד מציל העונה. אולי גם את מציל מקום עבודתו. מאז פציעתם של מייקל רד, לוק רידנהאור ואנדרו בוגוט, הבאקס משחקים בצורה התקפית הרבה יותר וממקסמים את יכולות הרכז המחליף, שרושם ממוצעים נפלאים של 20.8 ק' ו-7.5 אס' בשמונה משחקים מאז פציעת רד. הבאקס נכון להיום במקום השמיני במזרח, למרות סקיילס, עם רצף נצחונות נדיר וכמות W זהה לכל העונה שעברה. מתי כבר ישודרג הרכז לתפקיד הגארד בחמישייה?.

3: הנץ התוקף

בשקט בשקט התמקמה לה אטלנטה במקום הרביעי במזרח, ולנוכח הבעיות המקיפות את המשך העונה של אורלנדו, אל תתפלאו למחטף שיזניקה אל המקום השלישי בפלייאוף. הניגוד לתקופת דומיניק ווילקינס משנות ה-80, הפעם אין לאנשי ג'ורג'יה כוכב גדול אחד וחבורת משלימים, אלא מספר נכסים שכל אחד מהם מבצע בדיוק רב את המוטל עליו. עוד חצי שנה עד שנה של בגרות של מרווין וויליאמס, ג'וש סמית ואל הורפורד, ויש לנו מועמדת רצינית לראשות המזרח כאשר חלון ההזדמנויות של הסלטיקס והקאבס ייסגר, כנראה ב-2010.

4: דז'ה-וו באל איי

זה קורה מדי ינואר ופברואר. קובי בראיינט קולע 1000 נק' במשחק וחצי, שובר כמה שיאים, ואז הורס ללייקרס משחק או שניים נוספים. בקרוב: השביתה האיטלקית בה רק ימסור למשך שבוע. ובנוסף: למאר אודום מתעלה ואחר כך דועך. דרק פישר משחק כאילו מדובר בפריחתו באמצע שנות ה-20 לחייו, ואז שובק לחודש. הפעם, לנוכח הסוויפ על הסלטיקס ופציעת אנדרו ביינום אסור לקולגות מהוליווד לחזור על שגיאות השנים האחרונות. עושה רושם כי הקבוצה היחידה העונה שיכולה למנוע מהצהובים-סגולים לקחת אליפות היא עצמה.

5: שבוע רע ללברון

השופטים לא נתנו לכוכב קליבלנד כבוד רב במהלך האחרון מול אינדיאנה, וזה נגמר בהפסד. מול הלייקרס, בשני המפגשים העונה, הוא דייק רק ב-14 מ-45 זריקות מהשדה וקלע ממוצע של 19.5 נק', וזה נגמר ב-2:0. עושה רושם שרק גרוש ללירה מונע ממר ג'יימס לשלוט בליגה ביד רמה, אבל היד המושטת שלו עדיין לא ראתה מטבע כלשהו. אחרי הנאות האולסטאר על הקאבס לשנס מותניים, לקוות שדלונטה ווסט וסשה פבלוביץ' יחזרו במהרה לפעילות, ולעלות לכל משחק כאילו מדובר במשחק 7 בסדרת הגמר. רק כך אוהיו תזכה לארח משחקים ביוני. תשאלו את הסלטיקס.

6: אולסטאר, גרסת קיובן


הבעלים של דאלאס, שלפי דיווחים שפורסמו ביממה האחרונה מנסה כעת לאחד בקבוצתו את וינס קרטר עם ג'ייסון קיד, רואה דברים אחרת משאר העולם. קיובן חובב הסטטיסטיקה פירסם שיטת יעילות בה מדד את שחקני הליגה, והנה העשירייה שלו: לברון ג'יימס, קיד, דוויין ווייד, אמקאה אוקאפור, רנדי פוי, יאו מינג, רשארד לואיס, ריי אלן, אנדרה איגודלה וכריס פול. נעדרים: קובי בראיינט, קווין גארנט ודירק נוביצקי, חביב הבעלים. מה עוד יש לומר? שיתרכז בעסקי הניאגרות.

7: צרעה פצועה, צרעה עוקצת

ומבלי להביט בדפי הסטטיסטיקה הקיובנית, הרי שטייסון צ'נדלר הוא אחת הסיבות לפריחת ההורנטס אשתקד ולחוסר ההצלחה היחסי העונה. במשחקים בהם היה הסנטר פצוע עומד מאזן הביג איזי על 7:5. רבים ציפו כי זו תהיה השנה בה יהפכו הצרעות מאלטרנטיבה לכאלו המדורגים 1-2 במערב. זה עוד לא קרה, גם בגלל פציעות לכריס פול, דייויד ווסט ופג'ה סטויאקוביץ'. האם יצליחו לעבור את הספרס ולהגיע לגמר המערב? לביירון סקוט יש עבודה רבה לקראת הישורת האחרונה של העונה. ורק שצ'נדלר יישאר בריא.

8: משחקי המוחות של פיל ג'קסון

האיש היחיד שאכן רשאי להשוות בין מייקל לקובי עושה זאת שוב, ולדעתנו מדובר בסוג של אתגר למספר 24. "הם שני שחקנים יוצאי דופן מבחינה תחרותית", אמר מאסטר הזן השבוע, באקט של לוחמה פסיכולוגית, "קובי הוא קלע חוץ טוב יותר, מייקל שחקן פוסט-אפ טוב יותר". אז אל תתפלאו אם החל מהשבוע הבא תראו את בראיינט מתמקם על האותיות עם הגב לסל.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/115722.jpg9: שעה קלה על כלכלה


200 מיליון דולרים הפסידו בעלי הפייסרס בשנים האחרונות, סוג של גאידמקיות. קבלת ההחלטות באינדיאנה היא בעלת שם רע כמעט כמו לאופיים של שחקני הקבוצה שבאו והלכו, ירו יותר באוויר והיכו יותר אשים מחוץ למועדוני חשפנות מאשר ניצחו. מה שמזכיר לנו איש אחד, ג'מאל טינסלי, שעדיין מושעה ולא ראה דקה העונה. פגע רע הבחור, אבל הגיע הזמן שלארי בירד יעשה עסקה אחת טובה שיכולה למנף את הקבוצה קדימה לעבר הפלייאוף. ומוטה שיקרה עכשיו, כשדני גריינג'ר עדיין לא התייאש ממדינת התירס.

10: שאקובי איז באק

והנה סיבה טובה לכוון שעונים מעוררים ללילה שבין ראשון לשני ב-02:00 לפנות בוקר (ישיר בספורט 5): לראשונה מאז 2004, קובי בראיינט ושאקיל אוניל, הקורבט וקיר הלבנים, יחד באותה קבוצה. משחק האולסטאר מאחד אותם גם עם פיל ג'קסון, כשבתחילת העשור זה נגמר בשלוש אליפויות מארבעה נסיונות. מאחר ומדובר כנראה בפעם האחרונה של שאק במשחק הכוכבים, ועוד מול הקהל הביתי האוהד והעוטף, צפו להצגה גדולה. היא תגיע. 

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/115723.jpg

תאריך:  14/02/2009   |   עודכן:  14/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חן חדד
ערפד וקוראת מחשבות, גיבור על ובת אנוש, אישה מתה וגבר שמחיה מתים - נמאס לכם מזוגות נורמטיביים? הכירו את הזוגות הכי משונים בטלוויזיה    יום אהבה שמח
יואב יצחק
פגישת השימוע שנערכה לבר-לב ע"י דיכטר והמפכ"ל גרמה להעמקת הקרע בין הצדדים, לאחר שבר-לב סירב לחזור בו מהאשמותיו נגד השר ונגד המפכ"ל
גלית יצחק
זוגות אוהבים מעדיפים היום להפגין את אהבתם באמצעות שליחת הודעות רומנטיות במסנג'ר במקום לשלוח זר פרחים    כ-50% משתמשים במסג'ר לשם פלירטוט ואילו אצל 7% הוביל המפגש הרומנטי באינטרנט לנישואים
מערכת אתר ספורט 5
1:6, 4:6 לרוסיה, המדורגת 5 בעולם, על הישראלית הבכירה בחצי הגמר
ראובן לייב
פתחו במאבק ציבורי נרחב להבטחת תפקודם היומיומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il