X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
79:83 לטקסנים בפאלאס, דאבל דאבל לדאנקן ופארקר. הביג טיקט סובב את הברך
▪  ▪  ▪
דאנקן ופארקר (gettyimages). הפאלאס? לא מה שהיה פעם

פעם הפאלאס באובורן הילס היה מבצר. מין אולם אולם מאיים שחששת לשחק בו. החמישייה של דטרויט הייתה קבוצה שלא רצית לפגוש, לפחות לא במשחק חוץ. לא עוד. אפילו סן אנטוניו,  המצויה במהלכו של מסע משחקי החוץ הגרוע בתולדותיה בחודש פברואר, הצליחה לנצח את הבוכנות.

דטרויט-סן אנטוניו 83:79

הכסא של מייקל קארי מתחמם בערך כמו מזג האויר ששרר בארץ עד הבוקר. מעונן ואביך, את האבק מג'ו דומארס יראה המאמן הרוקי ככל הנראה בקרוב. ללא מאנו ג'ינובילי הצליחו הטקסנים למחוק פיגור של 3 נק' עם דקה לסיום ולהשיג את ה-W בשחזור סדרת הגמר ב-2004, כשהפיסטונס נופלים למאזן של 26:27. משחק אחד בלבד מעל 50%.

האורחים סיימו את המשחק בריצת 0:7 ועלו ל-3:4 במסע הרודיאו בו נותר להם עוד משחק אחד. ג'ינובילי, שיושבת בגלל קרסולו הכואב לשלושה שבועות, אמנם לא היה שם, אבל טים דאנקן וטוני פארקר כן.

22:30, ישיר ב-5+ LIVE: ווייד ומיאמי מול פילדלפיה

הביג פונדמנטל הרג את הפיסטונים עם 18 נק' ו-18 ריב' בעוד הצרפתי חוגג על רודני סטאקי ואלן אייברסון עם 19 ו-11 אס'. "טים הוא הבסיס לכל דבר", אמר בסיום גרג פופוביץ' כשהוא מביט בשורה הסטטיסטית של הרבע ה-4 ורואה 7 נק' ו-8 ריב' מהאיש הגדול שלו, "הוא עשה דברים, וזה מה שהיינו צריכים".

"העובדה שהוא סיים עם 18 נק' ו-18 ריב' ולא ההי לו משחק גדול רק מראה עד כמה גדול הוא", הודה קארי, שכבר הריח נצחון אך צפה בחוסר אונים בחניכיו שומטים יתרון של 12 נק'. בשישה השבועות האחרונים ניצחו הבוכנות רק 2 משחקי בית מ-12, ונמצאים כעת לפני מסע חוץ שכולל עצירות בבוסטון, קליבלנד, ניו אורלינס ואורלנדו. בשתי מילים: לא נעים.

מאט בונר סייע לשני הכוכבים עם ערב סולידי של 15 נק', רוג'ר מייסון ג'וניור ומייקל פינלי, שניים שהיו צפויים לעזוב ביום ההעברות האחרון ונשארו עם הפופוביצ'ים נתנו 8 כ"א.

"הפסדנו שוב", אמר סטאקי ושיקף את הלך הרוח אצל שוכני הארמון הכבוש, "אני לא יודע מה לומר. נמאס כבר להפסיד. לא יודע מה יהיה". אחרי שקלע רק 2 נק' ב-29 דקות אכן הוא לא צריך לומר הרבה.

אייברסון המושמץ סיים עם 31 נק' ו-7 אס' למפסידים, כשהוא מדייק ב-13 מ-28 מהשדה. ריפ המילטון? לא הגיע, עם 4 נק' ב-2 מ-10. אנטוניו מקדייס (13 בנק' וריב') וראשיד וואלאס (10) נלחמו. ושוב זה לא הספיק.

יוטה-בוסטון 83:90

ברבע השני זה קרה. קווין גארנט עלה לאליי-הופ, וכשירד סובב את ברכו ונטש את המשחק בסולט לייק סיטי. ועדיין, הסלטיקס כמעט וגנבו נצחון חוץ. אבל רק כמעט.

התפרקות מנטלית משונה של האלופה ב-2:30 הדקות האחרונות איפשרו לג'אז לנגן ריצת 2:8 מכריעה ולהנחיל לירוקים L מפתיע. הסלטיקס, שהוליכו ברבע השלישי ב-11 הפרש, ספגו 30 נק' וקלעו רק 19 ב-12 הדקות האחרונות. ככה זה כששר ההגנה שלך נמצא בחדר ההלבשה ומקבל טיפולים.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/116528.jpg

הנצחון העלה את המורמונים למאזן של 23:32 וסיים עבורם ב-1:1 את מפגשי העונה מול החבורה של דוק ריברס. את זרי הפרחים צריך ג'רי סלואן למען לשלושה אנשים: דרון וויליאמס שממשיך להציג יגולת טובה וקלע 18 נק' עם 10 אס', למהמט אוקור, שניצל עד תום את היעדרות הביג טיקט ל-19 נק', ומאט הארפרינג, שעלה מהספסל, השיב מלחמה שערה מול האורחים וביצע מספר מהלכי קלאץ' גדולים ברגעי הסיום.

רוני ברואר קלע 16 נק' ליוטה, אנדריי קירילנקו שחזר מפציעה נתן 13 והארפרינג 8. פול מילסאפ היה מאופק יחסית ורשם 8 ו-10 ריב'. אצל הסלטיקס בלט פול פירס עם 20 נק', ראזון רונדו סיים עם 15 ו-7 אס', ריי אלן וקנדריק פרקינס 12 כ"א, כשהסנטר שואב 11 פעמים מהלוח. גארנט סיים עם 8 ב-15 דקות.

למרות הפסדה ה-12 העונה תהיה בוסטון עסוקה היום בבדיקות שיעבור גארנט, שהשלכות פציעתו עלולות להימשך הלאה, אל הישורת האחרונה של העונה ולפלייאוף.

תאריך:  20/02/2009   |   עודכן:  20/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
החקירה נמשכה שלוש שעות וחצי תעסוק במינויים הפוליטיים בהיותו שר התמ"ת
מערכת אתר ספורט 5
תיקו 2:2 למארק יוז בקופנהאגן. הפסד 2:0 לתרנגולים בדונייצק. 0:1 לאיאקס
מחלקה ראשונה
ארגנטינה להגמון מכחיש השואה: "עליך לעזוב את מדינתנו"
יובל מעוז
- הרמה הנמוכה ביותר מאז אוקטובר 2002    המסחר בניו-יורק ננעל בירידות כשמדד S&P 500 איבד 1.2%    טאואר עלתה ב-9.3%
רותי אברהם
עו"ד מחדרה ובנק מרכנתיל דיסקונט יפצו עו"ד מתל אביב בגין התרשלות    בפס"ד: חשבון עו"ד עוקל בגין חוב של כושי-עברי    השופט: החיוב היה צריך להדליק "נאונים אדומים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il