X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן חיפה לשחקני ההגנה לפני הפועל פ"ת. ווסט וגולסה יפתחו
▪  ▪  ▪
צפו בתקציר המפגש הקודם בין הקבוצות

ללא ארבעה שחקני הרכב, וכשהמקום הראשון בסכנה ממשית, מכבי חיפה תארח בשבת את הפועל פ"ת (17.15, תקציר באתר). מי שיחזור להרכב בעקבות זאת הוא הבלם אנדרסון ווסט, שזכה ללא מעט ביקורות לאחר הופעתו החלשה במשחק ההפסד למכבי נתניה. "מה שעושים לאנדרסון זה עוול", אמר השבוע המאמן אלישע לוי, "הוא שיחק בכמה משחקים, ברובם הוא היה בסדר אבל היא לו משחק אחד לא טוב והתחילו לצחוק עליו. מול ק"ש הוא לא שיחק, ועדיין הפסדנו".

חיפה תחסר את יניב קטן, דקל קינן, ג'ון קולמה וטמבינקוסי פאנטני. אייל גולסה, שלא שותף בשני המשחקים האחרונים, יפתח לצידו של ליאור רפאלוב בקישור הקדמי, ובחוד יעלו שלומי ארבייטמן ואוסיי רנספורד. מי שצפויים לקבל דקות הם הקשר הצעיר ישראל זגורי ועמרי אפק.

באסיפת הקבוצה הראה לוי לשחקנים קטעים מהמשחק מול קרית שמונה. "אהבתי מאוד את הנחישות שהפגנתם", הוא אמר להם, "הגענו להזדמנויות שלנו אבל צריך גם לדעת לכבוש. אנחנו עדיין לא מפנימים את זה מספיק". לחוליית ההגנה אמר לוי: "בואו נצא כמו גברים ונגיד לעצמו שהפעם אנחנו לא חוטפים. הגיע הזמן שלא נספוג במשחק שהוא מאוד קריטי עבורנו".

בפעם הראשונה העונה, כל שחקני הסגל הבוגר הכשירים יהיו בסגל הקבוצה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, אנדרסון ווסט, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, ליאור רפאלוב; אוסיי רנספורד, שלומי ארבייטמן.

"אם יש לנו הזדמנות להפתיע את מכבי חיפה זה עכשיו, כשהם באים בלי 4 שחקנים. אפשר לעשות את זה למרות שג'וניור ויסה לא משחק", כך הצהירו שחקנים בהפועל פ"ת לקראת ההתמודדות. המנהל המקצועי זאביק זלצר, שלא היה מרוצה מהתנהגות השחקנים השבוע וחוסר הרצינות שהציגו באימונים, יפתח עם ארמון בן נעים במקום הפרואני כששמעון אבוחצירה בקישור.

שבוע לא קל עבר על הקבוצה, שמגרש האימונים שלה בקיבוץ עינת הוצף בגלל הגשמים. חאיר סספדאס, שלא התאמן ביום חמישי בגלל חום, ערך אימון קל וצפוי לשחק בשבת. אבי ריקן ימשיך בעמדת המגן השמאלי ולעומתו סטיבן אופיי, שחזר לאימונים מלאים וישב על הספסל בשבוע שעבר, ימשיך לחכות להזדמנות שלו בעקבות היכולת הטובה שהציגו גל כהן ואיציק כהן במרכז ההגנה.

"אומרים 3 פעמים זה גלידה", אמרו שחקנים בקבוצה, "אחרי שניצחנו פעמיים ברצף, אנחנו רוצים את הגלידה הזאת".

הרכב משוער: שביט אלימלך; אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן; קוני ג'קאריג'ה, חיאר סספדאס, אייל שן, שמעון אבוחצירה; פטי נימבה, ארמון בן נעים.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/118327.jpg

תאריך:  06/03/2009   |   עודכן:  06/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
המשמעות: נתניהו אינו נעתר לדרישת ליברמן למנות מחדש את פרופ' פרידמן לכהונת שר המשפטים    אחד המועמדים לתפקיד: ח"כ בני בגין
איציק וולף
גורם צבאי בכיר אומר כי במידה ויידרש ערוך צה"ל לפעולה נוספת ברצועת עזה    התוכניות לכך כבר קיימות    "ניתן למנוע את הירי מן הרצועה"
זוהר בלומנקנץ
טייס אל על הוריד מזוודות נוסעים כדי לפנות במטוס מקום לחבריו    לאחר בדיקת העובדות הטייס ספג נזיפה בלבד
עידן יוסף
גיוס הבנות בימי הפורים אומנם פוגע באווירת החג, אך בצה"ל אומרים שאין מניעה הלכתית    בנות דתיות שיבקשו לדחות גיוס ייענו בחיוב
איציק וולף
הממונה על התקציבים באוצר הבטיח לח"כ אריאל להעביר כבר בשבוע הבא את הכסף למשרד הביטחון על-מנת לאפשר מיגון כלי הרכב של תושבי היישובים ביהודה ובשומרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il