שנתיים בלבד לאחר כניסתה לשוק, מבצעת חברת כרטיסי האשראי - לאומי קארד, הליך מיתוג מחדש. לשם כך בחרה חברת האשראי של בנק לאומי בחברת המיתוג FutureBrand להליך שינוהל בשיתוף עם חברת המיתוג האנגלית Identica.
ההחלטה נובעת ככל הנראה מעליית המדרגה בתחרות מול ישראכרט וכאל, לאור האישור של בנק ישראל לתחרות מלאה בכרטיסי הויזה והמאסטרכארד בישראל. לאחרונה פורסם, כי גם ישראכרט פועלת לחזק את עצמה בשוק זה, ומשקיעה מאמצים בהגברת השימוש בכרטיסיה. בתוך כך, מנסה ישראכרט למשל, להגדיל את תפוצתו של כרטיס האמריקן אקספרס, שבו היא מחזיקה בבלעדיות בישראל.
FutureBrand יצרה במסגרת המתוג מחדש של לאומי קארד, יחד עם משרד הפרסום של החברה, מק'אן/ קשר בראל, שפה פרסומית חדשה. כמו שהגדירו זאת אנשיה (יום ג', 4.2.02). המיתוג שעשתה שביצעהFutureBrand כולל עיצוב מחדש של כרטיסי האשראי ויצירה של כל אמצעי ה'נראות' של החברה, כמו גם שפה פרסומית המלווה את המותג ומהווה חלק בלתי נפרד ממיצובו.
מאחורי בנייתו מחדש של המותג "לאומי קארד", עמדה התפיסה, כי מדובר במותג שניצב איתן תחת מטריית לאומי - הבנק השני בגודלו במדינה. השימוש שהוחלט עליו ביצירת המיתוג מחדש, הוא שפת לוגו השאובה מזו של לאומי, בשילוב בניית זהות ושפה פרסומית ייחודיים ללאומי קארד, אשר נשענים על ערכי המותג שהינם - צעיר, דינמי, נוח לשימוש, חדשני ותכ'לסי.
מטרת המיתוג מחדש היא בידול לאומי קארד בשוק כרטיסי האשראי התחרותי של ישראל, והדגשת היתרונות והחדשנות שלו, תוך חיזוק הקשר בין לאומי קארד לבין לקוחותיה. מצד אחד, לאומי קארד, כך אומרים בחברה, היא חלק מקבוצת "לאומי", ומצד שני, היא חברה עם חוזקות וערכים עצמאיים משלה.