X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ייצרה שפה פרסומית חדשה המהווה חלק בלתי נפרד ממיצובו החדש; הפעילות מבוצעת במסגרת החרפת התחרות מול ישראכרט וכאל בשוק הויזה-מאסטרקארד
▪  ▪  ▪

שנתיים בלבד לאחר כניסתה לשוק, מבצעת חברת כרטיסי האשראי - לאומי קארד, הליך מיתוג מחדש. לשם כך בחרה חברת האשראי של בנק לאומי בחברת המיתוג FutureBrand להליך שינוהל בשיתוף עם חברת המיתוג האנגלית Identica.
ההחלטה נובעת ככל הנראה מעליית המדרגה בתחרות מול ישראכרט וכאל, לאור האישור של בנק ישראל לתחרות מלאה בכרטיסי הויזה והמאסטרכארד בישראל. לאחרונה פורסם, כי גם ישראכרט פועלת לחזק את עצמה בשוק זה, ומשקיעה מאמצים בהגברת השימוש בכרטיסיה. בתוך כך, מנסה ישראכרט למשל, להגדיל את תפוצתו של כרטיס האמריקן אקספרס, שבו היא מחזיקה בבלעדיות בישראל.
FutureBrand יצרה במסגרת המתוג מחדש של לאומי קארד, יחד עם משרד הפרסום של החברה, מק'אן/ קשר בראל, שפה פרסומית חדשה. כמו שהגדירו זאת אנשיה (יום ג', 4.2.02). המיתוג שעשתה שביצעהFutureBrand כולל עיצוב מחדש של כרטיסי האשראי ויצירה של כל אמצעי ה'נראות' של החברה, כמו גם שפה פרסומית המלווה את המותג ומהווה חלק בלתי נפרד ממיצובו.
מאחורי בנייתו מחדש של המותג "לאומי קארד", עמדה התפיסה, כי מדובר במותג שניצב איתן תחת מטריית לאומי - הבנק השני בגודלו במדינה. השימוש שהוחלט עליו ביצירת המיתוג מחדש, הוא שפת לוגו השאובה מזו של לאומי, בשילוב בניית זהות ושפה פרסומית ייחודיים ללאומי קארד, אשר נשענים על ערכי המותג שהינם - צעיר, דינמי, נוח לשימוש, חדשני ותכ'לסי.
מטרת המיתוג מחדש היא בידול לאומי קארד בשוק כרטיסי האשראי התחרותי של ישראל, והדגשת היתרונות והחדשנות שלו, תוך חיזוק הקשר בין לאומי קארד לבין לקוחותיה. מצד אחד, לאומי קארד, כך אומרים בחברה, היא חלק מקבוצת "לאומי", ומצד שני, היא חברה עם חוזקות וערכים עצמאיים משלה.

תאריך:  04/02/2003   |   עודכן:  04/02/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
ניו אפליקום זיהתה בסקר גם התעניינות בעיקר בקרב ארגונים גדולים בפתרונות אינטגרציה המשלבים מערכות ERP כגון SAP ו- Oracle Applications
שי פאוזנר
המכירה בוצעה במעמד סגן שר האוצר, סילבן שלום המבקר בארה"ב
מירב לוי
בין הקריטריונים לסיוע: קבלת כתב אישור לפני החוק לעידוד השקעות הון; במפעל יועסקו לפחות 150 עובדים ישירים במשרה מלאה
ענבל אביב
מפעל הפיס הוציא כרטיס חישגד חדש בסימן דולרים תחת השם - 'ירוקים'; הכרטיס - בשל האקטואליות והדומיננטיות של המטבע האמריקני בחיינו
מירב לוי
הפתרון מאפשר שילוב של תוכנה לניהול קשרי לקוחות, ממשקים לחברות ביטוח, מערכות זיהוי במרכזיות טלפון - הכל במערכת אחת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il