X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על מעורבותו בהפועל. בכיר בהתאחדות: הוא עובד מאחורי הקלעים, זה לא ייתכן
▪  ▪  ▪

בהתאחדות לכדורגל החלו לבחון מאחורי הקלעים אם הפעילות של אלי טביב, הבעלים המיועד של הפועל ת"א, וגבי קצרה, שאמור להיות נציגו, נוגדת את חוק תקופת הצינון שחלה על השניים בשל מעורבותם בכפ"ס.

"אנחנו שומעים שהם כבר עובדים, אם מאחורי הקלעים או לא, וזה לא בא בשום אופן בחשבון. לא ייתכן שדבר כזה יקרה" אמר בכיר בהתאחדות. במכתב שנשלח להפועל ת"א מבקרת התקציבים, ועליו חתום רואה חשבון - יאיר רבינוביץ' - דחתה הקבוצה את הטענות לפיהן טביב וקצרה פעילים במועדון כבר כעת. "נמשיך לבדוק את זה" הבהיר רבינוביץ' בשיחה עם אתר ספורט 5.

בכל מקרה, בעוד עשרה ימים טביב צפוי לנחות בישראל ולהיפגש עם רבינוביץ' ועם היועץ המשפטי של ההתאחדות, משה אביבי, כדי לענות של שאלותיהם. בהתאחדות לא הכחישו גם שחברת החקירות "וייצמן-יער" עשויה גם היא לבדוק את הנושא ולתשאל את טביב באשר לעסקיו בהפועל, דבר שאכן צפוי לקרות.

במישור המקצועי, לחבורה של גוטמן מחכה עוד משחק במירוץ הדו ראשי (כמו שזה נראה כרגע) לאליפות. המשוכה של האדומים בשבת (15:00, תקציר באתר) היא הפועל פ"ת באורווה. דגלאס דה סילבה לא התאמן ומצבו יתברר רק מחר, כשעמרי קנדה בכוננות להחליפו ב-11. בן לוז וגילי ורמוט לא סיימו את האימון, אך שניהם יהיו כשירים.

"פ"ת צריכה נקודות בדיוק כמונו, ומשחקי הבית זו ההזדמנות שלה להשיג אותן", אמר המאמן לחניכיו אחרי הצפייה בווידאו. "נצטרך את הקהל כמו במשחק האחרון באורווה", הוסיף מאוחר יותר. ע"פ האימון המסכם גוטמן יפתח באותו הרכב שניצח את אשדוד בשבוע שעבר. לוז ימשיך לקבל את הקרדיט על חשבונו של ערן זהבי שנמצא בכושר טוב, אך עדיין סובל מכאבים בקרסול. מהארן לאלה שעדיין פצוע, לא יהיה בסגל.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה (דגלאס דה סילבה), וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, דימיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, בן לוז, סמואל יבואה.

"אם לא ניקח נקודות בבית, נרד"

"חייבים המשכיות ואם נמשיך ביכולת מול מכבי חיפה נצא גם עם נקודות", כך אמר זאב זלצר לשחקניו בסיום אסיפת הוידאו. המאמן שהיה מרוצה מהיכולת בקרית אליעזר ימשיך עם אותו הרכב למרות חזרתו מפציעה של חאייר סספדס. הקשר שחזר רק שלשום לאימונים מלאים, לא חש בכאבים אך בכל זאת יפתח על הספסל. ג'וניור ויסה התאמן באופן מלא ויפתח.

"אם לא נצבור נקודות בבית, נרד ליגה", אמר שחקן בקבוצה. האחים בועז ויוסי מולדבסקי שחזרו מחופשותיהם ומשמשים כספונסרים, יגיעו לאורווה. ההתאחדות תשתתף בעלויות האבטחה הגבוהות שנובעות מכך שגם הפועל וגם מכבי פ"ת מארחות באותו יום.

הרכב משוער: שביט אלימלך, אורי אוזן, גל כהן, סטיבן אופיי, אבי ריקן, קונה ג'קארגי'ה, אייל שן, יוסי רוזן, ג'וניור ויסה, פטי נימבה, שמעון אבוחצירה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/123690.jpg

תאריך:  17/04/2009   |   עודכן:  17/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זוהר בלומנקרנץ
מנכ"ל אל-על בראיון לביטאון החברה: אוזלת היד של הרשויות ומקבלי ההחלטות הביאה לפגיעה בדירוג הבטיחות    "החלטנו לנהוג באגרסיוויות כדי שמתחרינו ייפגעו יותר מאתנו"
איציק וולף
שר החוץ הביע הסתייגות מהיוזמה הרוסית לכינוס דיון במועצת הביטחון על המצב במזרח התיכון עוד בטרם תגובש מדיניות ממשלת נתניהו
איציק וולף
המנחים הודיעו על שביתה שבה יפתחו בדרישה לשיפור בתנאי שכרם ולעיגונם בהסכם קיבוצי    ההנהלה זועמת: בימים אלה מתנהל משא-ומתן    היערכות למיזעור נזקים לסטודנטים
איציק וולף
מנהלת הכנרת תתחיל בקרוב לאכוף את החוק האוסר נסיעה בכלי רכב בחופי הכנרת    כלי הרכב הנוסעים באזור המיובש של האגם גורמים לפגיעה אקולוגית בכנרת כולה
איציק וולף
את הנופשים שהגיעו לחופים המזרחים של הכנרת קידמו צחנה ומראה של ביוב באגם    במנהלת הכנרת מרגיעים: זו פריחת אצות החוזרת על עצמה מדי שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il