X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החלוץ ששבר את רגלו של אבוטבול מגיע לבלומפילד ובקבוצה חוששים
▪  ▪  ▪
צפו בתקציר המשחק הקודם

כדי להגיע למשחק העונה מול מכבי חיפה מהמקום הראשון, הפועל תל אביב זקוקה לניצחון מחר (20:50, תקציר באתר) מול בני סכנין. התוצאה המדוייקת פחות חשובה, כל ניצחון יעלה את אלי גוטמן וחניכיו חזרה לפסגה ויציב אותם בעמדה שתיקו בקרית אליעזר יספיק להם על מנת להישאר שם.

מעבר להכנות המקצועיות, בקבוצה האדומה עוסקים גם בהכנות מסוג אחר. חלוצה של סכנין, אוקוצ'ה, ששבר את רגלו של שי אבוטבול במשחק הקודם בין שתי הקבוצות, יגיע גם כן למשחק ובמועדון חוששים במיוחד מנהמות גזעניות שעלולות לבוא מהקהל לכיוונו. כידוע, נגד הקבוצה עומד עונש של הפחתת 2 נקודות ע"ת, זכר לנהמות לעברו של איב ג'ידה (אז שחקן הכח), כך שנהמות לכיוונו של אוקוצ'ה עלולות לסיים באופן מעשי את המרוץ של הקבוצה לאליפות.

הנהלת הקבוצה פנתה לאוהדים בכל הערוצים שעומדים לרשותה על מנת להבהיר את הסכנה שטמונה בדבר ולבקש בכל לשון שלא יושמעו קללות גזעניות מכל סוג שהוא. מבחינה מקצועית, אלי גוטמן צפוי להמשיך עם ההרכב שהשיג את ה-1:3 בקרית שמונה היות שדימיטאר טלקיסקי ובן לוז ערכו אימון מלא ולפיכך יהיו כשירים. ההתלבטות היחידה היא בין לוז למהראן לאלה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, דימיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, מהראן לאלה (בן לוז), סמואל יבואה.

אבו סלאח: "חייבים לחזור הביתה עם משהו"

ג'ון קולמה, שחקנה של סכנין לשעבר, הגיע לאימון כדי לבקר וגם לדרבן את חבריו לקראת המשחק. חברו הקולומביאני, סרחיו נבואה נטש את האימון והוא בספק. חיים בנון ואחמד קסום, שהיו מוצהבים מול חיפה, ישובו להרכב. מעבר לכך, לא צפויים שינויים.

צפו בערן קוליק מדבר

יו"ר הקבוצה, חסן אבו סלאח, אמר לשחקניו לקראת המשחק: "אנחנו חייבים להמשיך במומנטום החיובי. אסור לנו לאבד נקודות, קרית שמונה ניצחה ועקב כך אנחנו חייבים לחזור הביתה עם משהו ולא בידיים ריקות".

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמאן, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה, עבאס סואן, חאמד גנאים, אחמד קסום ואוקצ'ה.

תאריך:  10/05/2009   |   עודכן:  10/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
השם ברק, על-שם הנשיא אובמה, ממשיך לצבור תאוצה ולהיות פופולרי במתן שמות לתינוקות    השם אמה שולט בשמות לבנות; השם ג'ייקוב שולט בשמות לבנים
עידן יוסף
בביקורו בכותל המערבי התבקש שלא לשאת צלב    הכותל יישאר פתוח לכניסת מבקרים    מחר צפויה לבנדיקטוס ה-16 פגישה עם בני משפחת שליט
יובל מעוז
כך לדברי יו"ר הבורסה שאול ברונפלד    ורד דר בוועידה להשקעה מוסדית של די.סי.פייננס: המשבר הריאלי לא נגמר, האבטלה מתחילה לצמוח
עופר וולפסון
משכורת אפריל לא שולמה לעובדי המכון עקב אי-העברת תקציב הממשלה עבורו בסך 13 מיליון ש"ח    תקנה חדשה של משרד המשפטים בנושא טרם אושרה
TheMarker IT
גולשים ברשת התלוננו בשעות האחרונות על התקלה    לפי הדיווחים, הפרסום באתר כלל מידע אישי ורפואי    דובר צה"ל: התקלה תיבחן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il