X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קובי והלייקרס רוצים לגמור את הסדרה מול יוסטון (04:30, ישיר בספורט 5)
▪  ▪  ▪
דנבר כבר מחכה לו. קובי

האם יוסטון עשתה את שלה בגניבת שני משחקים מהלייקרס, אחד מפתיע בפתיחת הסדרה והשני בתצוגה מעוררת כבוד שעות ספורות לאחר שנודע לה כי יאו מינג הפצוע גמר את העונה? קובי בראיינט וסגנית האלופה התאוששו היטב מהטראומה של משחק 4 וכאריה פצוע הביסו את הרקטות 78:118 כדי לעלות ליתרון 2:3. הלילה, שוב בטויוטה סנטר (04:30, ישיר בספורט 5, תקציר כאן באתר מחר בבוקר), ינסו הכוכבנים מהוליווד להשלים 2:4 ולהבטיח מקום בגמר המערב שם מחכה דנבר. יוסטון? W שלה וגרירת היריבה העדיפה יהיה סוג של הירואיזם.

שתי משוואת יתנגשו הלילה האחת בשניה. הראשונה מצביעה על כך שב-4 המשחקים המכריעים ומסיימי הסדרות האחרונים בהם השתתפו, הלייקרס ניצחו. מנגד, הרוקטס, כפי שהגדיר זאת ארון ברוקס, מגיבים היטב להפסדים, ומאז פציעתו של טרייסי מגריידי ניצחו כמעט אחרי כל הפסד: "אנחנו מגיבים טוב להפסדים ואם נמשיך היום את המסורת הזאת נהיה בסדר".

ביוסטון מקווים לשכתב את ההיסטוריה. אתמול לפני 15 שנים חזרה הקבוצה לאולמה בפיגור 3:2 מול פיניקס אחרי שהתמוטטה ברבע האחרון של משחק 5, וידעה להתקמבק ולנצח פעמיים בדרך לאליפות הראשונה מבין שתיים רצופות. הבעיה היא שלא רק יאו וטי מאק פצועים, גם האקים אולג'ואן איננו. ובנמצא יש מלאי אפור בהרבה כברוקס, קרל לנדרי, שיין באטייה ורון ארטסט, שמתקשה למצוא את הטבעת בסדרה.

באטייה, שיחד עם רון-רון ינסה למנוע מקובי בראיינט להשתלט על המשחק, כפי שקרה במהלך ריצת ה-4:23 במשחק הקודם, מאמין: "לקבוצה שלנו יש אופי והוכחנו את זה לאורך כל העונה. כשאנשים מוחקים אותנו אנו באים למגרש עם לחימה כפי שקרה במשחק 4, ואין סיבה שלא יקרה גם במשחק 6. נצטרך פשוט לנצח בדרכים אחרות. נצטרך לקלוע יותר שלשות, לחדד את המשחק שלנו כי אסור לנו כמעט לטעות".

ריק אדלמן אמר אחרי הנצחון האחרון של חניכיו כי אפילו הוא הופתע. לא מהניצחון אלא מהדרך. אחרי התבוסה ב-40 הפרש כינס המאמן הוותיק את חניכיו וביקש להרים ראש. "זה לא מי שאנחנו באמת", אמר להם, "אנחנו יודעים מה עלינו לעשות". העונה הזאת, מלאת המהמורות, הפציעות והקסם, עשויה להסתיים עבור הרוקטס הלילה, למרות שארטסט נשמע משוכנע שהוא יירד מהמגרש מחייך: "אלו שתי קבוצות שמראות חוסר בגרות. הדבר הטוב ביותר מבחינתנו הוא שנותרו 2 משחקים לסיום". אשרי המאמין.

בצד של הפייבוריטים לא מקלים ראש. למאר אודום, ששיחק פצוע במשחק הקודם שוב לא התאמן ועדיין לא ברור האם יפתח או שמא יזכה אנדרו ביינום לתחייה מחודשת אחרי שהפגין דקות טובות וקלע 14 נק' בסטייפלס סנטר. פיל ג'קסון שומר את הקלפים צמוד לחזה ולא מגלה, ורק הסכים לומר לתקשורת ש"אני מרוצה מכך שסוף סוף הופענו במשך 48 דקות שלמות ולא הרפינו. כל השחקנים כולל כולם שיחקו היטב".

"החובה שלנו היא לבוא עם רמת אינטנסיביות דומה אם לא רבה יותר", אמר קובי, שאחרי המשחק הראשן הפיזי בסדרה הצליח להחזיר את ארטסט ובאטייה לקרקע ולעשות כמעט כרצונו בצד ההתקפי. בראיינט יהיה כמובן איש המפתח. ההתפרצות שלו בשלהי הרבע הראשון ותחילת השני באל איי הפכה משחק צמוד לגארבג'-טיים ומשם קלה הדרך לניצחון.

את התסריט הזה הוא קונה גם הפעם. הוא רואה את לברון ג'יימס נח יותר מדי, את דנבר כבר מסיימת לה יום חופשי ראשון, ואינו רוצה להיגרר למשחק 7 שייערך רק ביום ראשון בערב. גם קובי, כמו כל הליגה, יודעים שזו סדרה שנמצאת בידי הלייקרס עוד לפני שהחלה, וללא יאו משפט זה נכון עוד יותר. עכשיו הגיע הזמן לפרוע את השטר ולהתקדם. עוד צעד לחזרה לסדרת הגמר, עוד צעד לנקמה בבוסטון או אולי למפגש לו העולם כולו מחכה, מול קליבלנד ולברון.

תאריך:  14/05/2009   |   עודכן:  14/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
יודה בארבעה סעיפי אישום, אך סעיף שיבוש הליכים יימחק    התביעה דורשת להורידו בדרגה
מאיה שני
הארמון שבנה שליט עירק לשעבר באתר בבל העתיקה, כ-110 ק"מ דרומית לבגדד, פתוח כעת לציבור    כמעט אין זכר לבבל העתיקה טוענים ארכיאולוגים
מאיה שני
משרד האוצר האמריקני החליט להקפיא חשבונות בנק ונכסים של מנהיג אל-קאעידה המוחזקים בארה"ב
עופר וולפסון
יצרנית התרופות הגדולה בעולם תציע 70 מתרופות המרשם שלה בחינם למשך שנה למפוטרים חסרי ביטוח רפואי    יזם התוכנית בחברה: "התגובה בקרב המנהלים לרעיון הייתה חיובית ודרמטית"
אלעזר לוין
ישלם 59 מיליון לי"ש בעד 24,000 מ"ר משרדים מדרום ללונדון    תשואה 7.8% לפחות בחוזה ל-14 שנה    עסקה בטוחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il