X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משחק לפנתיאון: 49 נק' מלברון לא הספיקו, 106:107 דרמטי לאורלנדו
▪  ▪  ▪
ככה זה נראה רוב המשחק. שחקני המג'יק מסתכלים על לברון (GETTYIMAGES)

זה היה אחד המשחקים הגדולים של השנים האחרונות. אם במשחק הראשון בין הלייקרס לדנבר ראינו כדורסל אינטנסיבי ברמות הגבוהות ביותר, הרי שלברון ג'יימס ואורלנדו העניקו חוויה אמיתית שמשאירה עוד הרבה טעם לעוד. משחק פנומנלי, ואין הגדרה אחרת מזו, מצד כוכב הקאבס לא הספיקה לקבוצתו, שנחלה הפסד ראשון בפלייאוף העונה, 107:106. אבל איכשהו נשארנו עם התחושה שאחרי 48 הדקות הללו, התוצאה הסופית במשחק, זו הסתמית על לוח התוצאות, אינה מספרת את הסיפור.

קליבלנד-אורלנדו 107:106 (0:1 למג'יק)
וזה אכן היה משחק למזכרת. לברון ג'יימס רשם את אחת ההופעות הגדולות של שחקן בפלייאוף בכל הזמנים, אבל גם הוא התעייף. ומולו שיחקה קבוצה שהקאמבק שלה מפיגור 3:2 בסדרה נגד בוסטון הפך אותה לסיירת. הסיירת של ואן גנדי. בדרך שבר דווייט האוורד את שעון ה-24 בדאנק אדיר. מה עוד אפשר לבקש?

זה היה משחק שאמור להיות מוכרע באופן חד צדדי וקיבל מפנה במאני-טיים. מול לברון הציג האוורד יכולת אדירה לפני שמספר 23 הוציא אותו בעבירה שישית, במהלך שלוש נק' יוצא דופן. אבל למג'יק יש את הידו טורקוגלו שלקח אחריות והפך את התוצאה במו ידיו ברבע האחרון, ואת רשארד לואיס, שעם 5 נק' רצופות בתוך פחות מחצי דקה, הפך פיגור 2 נק' לנצחון והראה מדוע הוא מיס-מץ' לכל הגנה.

המג'יק ראויים להמון מחמאות על לחימה ועיקשות שהובילו אותם ליציאה מפיגור של 18 נק'. זה היה נראה כמו בור והתברר כעוד משוכה אחת בלבד. העובדה שיתר שחקני הקאבס, שנראו מצוין במחצית הראשונה, עברו לתפקיד פאסיבי בשני הרבעים האחרונים, אמנם עזרה אבל הקרדיט מגיע לאורחים שגנבו את יתרון הביתיות כשהם מנצלים את התשובה שקיבלנו לויכוח התמידי: האם קבוצה שאינה משחקת כשבוע ימים לא תסבול מעייפות החומר מול קבוצה חמה שבתחילת השבוע עדיין רצה על הפרקט.

נצחון הפלורידנים משנה את התסריט עימו הגיעו שתי הקבוצות לסדרה. ואן גנדי אמר לחניכיו במספר פסקי זמן ש"אנחנו יכולים לחזור למשחק" וש"זה לא אבוד". והם הקשיבו. גם יציאתו של האוורד בעבירה שישית בדקת הסיום תרמה, כשלמאמן לא נותרה ברירה אלא לחלק את הכדור בין טורקוגלו ולואיס. והם סירבו לטעות.

זה התחיל בבליץ דו ספרתי עוד ברבע הראשון ונגמר במהפך. לברון הציג במחצית הראשונה משחק על גדר הביוני, עם 26 נק' באחוזים מצויינים. מייק בראון שלח את ג'יימס להצר את צעדיו של ראפר אלסטון ולשמור על כל שחקן שנמצא באיזור קו השלוש. בהתקפה ג'יימס היה בלתי עציר, קלע 18 נק' רצופות ברבע השני, ובצד השני של המגרש סיפק חסימה של פעם בדור על האוורד. ואז רץ לחבק את מו וויליאמס, שקלע משלושת רבעי מגרש והוריד את הקאבס להפסקה ביתרון מבטיח, 48:63.

המג'יק התחילו לשחק ברבע השלישי. הצוות המסייע של לברון הפקיד את הכדור בידיו וחיכה לטוב, אבל אורלנדו המשיכה לשחק יחד. מטח שלשות של מיקל פייטרוס ולואיס החזירו את האורחים ממינוס 16 ל-2 בלבד באמצע הרבע, 75:77. בפתיחת הרבע הרביעי זה כבר היה יתרון המג'יק. בעוד שספסל הקאבס התקשה לייצר תרומה כלשהי בהתקפה, היו אנתוני ג'ונסון, קורטני לי ואלסטון חדים ומדוייקים.

ללברון כבר לא היו רגליים בדקות הסיום והאוויר נגמר בריאותיו, אך הוא ידע למצוא את וויליאמס ו-ווסט בפינות לשלשות חשובות. המהלך שלו מול הווארד היה ניצוץ של גאונות. אבל בהתקפה האחרונה, תרגיל בידוד כמובן, שלח ואן גנדי שלושה כלבי שמירה למנוע ממנו אפשרות להתקרב לטבעת. ווסט החטיא מהפינה, לברון הסתער על הריבאונד מול 3 כחולים וכדור ביניים נשרק עם שניה על השעון. ג'יימס הדף את הכדור לכיוונו של וויליאמס, שזרק והחטיא ואיפשר למג'יק לחגוג נצחון שנראה עד המחצית השניה כחלום רחוק.

האוורד סיים את המשחק עם 30 נק' ו-13 ריב', לואיס קלע 22, טורקוגלו 15, 14 אס' ו-6 ריב', מיקל פייטרוס 13 ואלסטון 11. המג'יק דייקו ב-55% מהשדה ומסרו 32 אס' לעומת 13 איבודים. קבוצה, כבר אמרנו?.

בצד השני הביטו על השורה הבאה של הקינג: 49 נק' ב-20 מ-30 מהשדה, 8 אס', 6 ריב' ו-3 חסימות. לברון שבר שיא מועדון נוסף במשחק פלייאוף כשקלע 26 נק' כבר במחצית הראשונה. אבל זה לא הספיק. לא מול קבוצה נחושה עם פוינט-פורוורד טורקי מהחכמים שיש, צלף שלשות וסנטר שהוכיח את הדומיננטיות לה הוא טוען.

וויליאמס, שדייק רק ב-6 מ-19 מהשדה, קלע 17 נק' למפסידים, שספגו את כמות הנק' הגבוהה ביותר בפלייאוף הנוכחי, לראשונה גם מעל 100 נק'. אנדרסון ורז'או קלע 14 עם 6 ריב', דלונטה ווסט 11, ביג זי 10 בנק' וריב'. הספסל של מייק בראון נתן רק 5 נק', כולן של ג'ו סמית, עוד נקודה למחשבה עבור מאמן הקאבס לקראת משחק 2.

קבוצה אנושית מנצחת תופעה על אנושית, זו התחושה עימה יצאנו ממשחק מספר 1. עכשיו מגיע המבחן של קליבלנד שהיה ברור שיגיע: כיצד תגיב הקבוצה להפסד. מדובר רק ב-L שלישי שלה בקיו ארינה ב-46 משחקים, אבל אחד כואב שהגיע ברגע האמת. בלילה שבין שישי לשבת (ישיר בספורט 5 מ-03:30) זה כבר יהיה סיפור שונה לגמרי. מלחמה אמיתית.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/128006.jpg

תאריך:  21/05/2009   |   עודכן:  21/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
צו הקפאת הליכים נגד חברת עאטף מוסא, הבונה בין היתר בעבור גמול נדל"ן
אלעזר לוין
חברה בשליטת יעקב ומרק שימל תאתר לנכסים ובניין נדל"ן מניב בחו"ל, ותקבל 12.5% מהרווחים    שימל - בעלי 10% בגנדן, החברה-האם של קבוצת נוחי דנקנר    שימל - דירקטור בנכסים ובניין    השקיעו במשותף בארה"ב    ביסקר: צברנו 2.2 מיליארד שקל כתוצאה ממימוש נדל"ן, ועתה ננצל הזדמנויות
איריס פרחי
קנתה לבנה נעלי ספורט של "נייק" בשווי 630 שקל והתלוננה שהתגלו בהן פגמים לאחר שימוש אחד    בית המשפט דחה את התביעה לאחר שהתובעת לא הוכיחה אותה
איריס פרחי
ערער על חומרת העונש שהטיל בית משפט קמא והלין שנסיבותיו האישיות לא נלקחו בחשבון    בית משפט המחוזי דחה את הערעור ופסק שהמערער לא מנסה להשתקם
איריס פרחי
לדברי התובע, פלאפון הבטיחה לו הטבת "טרייד אין" אך חזרה בה    פלאפון השיבה שנהגה בהתאם להסכם וכי התובע לא היה זכאי להחזר כשעזב את פרטנר ללא חיוב בקנס - התביעה נדחתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il