X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
באיירן ניצחה את שטוטגארט 1:2 ותסתפק בסגנות. גלדבאך שרדה
▪  ▪  ▪
צפו בוולפסבורג לוקחת אליפות (Gettyimages)

וולפסבורג זכתה היום (שבת) בתואר הראשון בתולדותיה כשניצחה 1:5 את ורדר ברמן במחזור האחרון של הבונדסליגה והניפה את מגן האליפות. הקבוצה של פליקס מגאת', שיאמן בעונה הבאה את שאלקה, עשתה זאת בסטייל מרהיב עם 80 שערים, כולל שתי חמישיות ברציפות במחזורי הנעילה, כשגראפיטה ואדין דזקו מסיימים את העונה עם 54 שערים משותפים, וקובעים שיא גרמני חדש על חשבון האגדות מבאיירן מינכן, גרד מולר ואולי הונס.

באיירן עצמה תסתפק בסגנות אחרי 1:2 על שטוטגארט. שתי הקבוצות התחילו את המחזור ה-34 עם סיכוי לזכות באליפות, אבל היו צריכות לרשום ניצחון ולקוות להפסד של וולפסבורג. זה, כאמור, לא קרה. באיירן השיגה את המקום השני בזכות ארבעה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת בחמישה משחקים תחת יופ הייניקס, שהגיע בתור מאמן זמני במקום יורגן קלינסמן ויוחלף על ידי לואיס ואן חאל. שטוגארט סיימה את העונה במקום השלישי ותהיה במוקדמות ליגת האלופות הודות להפסד מביך של הרטה ברלין, שהייתה צריכה לגבור על קרלסורהה (היורדת הבטוחה היחידה לפני המחזור האחרון), ולהבטיח לעצמה את המקום השלישי, אבל הפסידה 4:0.

בורוסיה מנשנגלדבאך, קבוצתם של רוברטו קולאוטי וגל אלברמן, שרדה את עונתה הראשונה בליגה הבכירה מאז עלתה אשתקד עם 1:1 מול בורוסיה דורטמונד (76 דקות לקולאוטי). גם הפסד היה משאיר אותה בליגה מאחר ואנרגי קוטבוס ניצחה 'רק' 0:3 את באייר לברקוזן, ולא 0:7.

שער בדקה ה-90 של המבורג סידר לה ניצחון חוץ מול פרנקפורט ומקום באירופה, יחד עם הרטה. שתי הקבוצות ישתתפו באירופה ליג, מחליפת גביע אופ"א. לברקוזן או ורדר ברמן תצטרף אליהן אחרי גמר הגביע הגרמני שייערך בעוד שבוע.

קוטבוס ניצחה את לברקוזן וסיימה במקום ה-18, ותפגוש במבחנים את נירנברג, שסיימה שלישית בבונדסליגה 2. ארמיניה בילפלד סיימה בתיקו עם האנובר וסיימה אחרונה.

וולפסבורג – ורדר ברמן 1:5
חניכיו של מגאת ידעו שניצחון יבטיח להם תואר היסטורי, והם עשו זאת בצורה מרהיבה על חשבונה של הקבוצה שראשה היה או בהפסד בגמר גביע אופ"א מוקדם יותר השבוע, או בגמר הגביע הגרמני בעוד שבוע. בטוח לא בליגה, בה סיימה במקום העשירי הגרוע.

זוויזדאן מיסימוביץ' כבש את השער הראשון כבש בדקה ה-5 אחרי איבוד כדור מטופש בהגנת ברמן. גראפיטה הברזילאי כבש את שערו ה-27 העונה בדקה ה-15 כשהכפיל את התוצאה. כדור רוחב שלו בדקה ה-26 הוסט על ידי סבסטיאן פרודל, והאוסטרי כבש שער עצמי ועשה 0:3 תוך פחות מחצי שעה. דייגו, שלא שיחק בגמר גביע אופ"א בגלל כרטיסים צהובים וישחק כנראה את משחקו האחרון במדי הקבוצה בגמר הגביע בעוד שבוע, צימק בדקה ה-31.

עשר דקות מפתיחת המחצית גראפיטה כבש את ה-28 שלו העונה ועשה 1:4. בדקה ה-74 אדין דזקו נע ללא כדור מאוחרי הגנת ברמן האומללה וכבש מקרוב, מהאוויר, את החמישי וקבע את תוצאת המשחק עם השער ה-26 שלו העונה וה-80 של הקבוצה. דזקו וגראפיטה כבשו יחד 54 שערים ושברו בזאת שיא בן שנות דור של גרד מולר ואולי הנס במדי באיירן מינכן.

באיירן מינכן – שטוטגרט 1:2
שני הצדדים הגיעו למשחק כאשר הם יודעים כי הם יכולים לזכות באליפות, אבל לא תלויים בעצמם. עד שחאליד בולארוז כבש בשער עצמי את הראשון לזכות באיירן, בדקה ה-15, וולפסבורג כבר עלתה ל-0:2 במשחק המקביל. עד שמרק ואן בומל עשה 0:2 (59) הזאבים כבר היו על 1:4. מריו גומז צימק בדקה ה-63 ולא שינה דבר.

קרלסרוהה - הרטה ברלין 0:4
הרטה, שהוליכה את הטבלה לאורך חלקים גדולים של המחצית השנייה של העונה, איבדה סיכוי לאליפות עוד לפני המחזור אבל ידעה שניצחון על היורדת הבטוחה היחידה ערב המחזור יבטיח לה מקום בשלב המוקדמות האחרון של ליגת האלופות.אבל כל החישובים הללו לא עניינו את המארחים. הם עלו ליתרון בדקה ה-33 משער של סבסטיאן פרייס. מייק פרנץ הכפיל בדקה ה-40. ג'ושוע קנדי הגדיל את הבושה בדקה ה-62 ועשה 0:3. קנדי השלים צמד בדקה ה-72.

בורוסיה מינשנגלדבאך – בורוסיה דורטמונד 1:1
הקבוצה של הנס מייר השיגה את מבוקשה ושרדה את עונת הבכורה המחודשת שלה בליגה הבכירה, אליה העפילה שוב השנה. דנטה כבש ראשון לזכות המקומיים (57), יאקוב בלאשיקובסקי הפולני קבע את תוצאת המשחק (64). רוברטו קולאוטי שיחק 76 דקות, גל אלברמן הפצוע לא היה בסגל.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/128341.jpg

פרנקפורט – המבורג 3:2
מרטין יול סיים עונה טובה עם המבורג במקום החמישי, אחרי שגם העפילו לחצי גמר גביע אופ"א. פרנקפורט סיימה 13. דויד יארולים (22), איביצה אוליץ' (58, בעונה הבאה בבאיירן) ופיוטר טרוכובסקי (90) כבשו למנצחים. אלכסנדר מייר (61) וקאיו (64) קבעו שוויון שהחזיק עד שערו התשיעי העונה של טרוכובסקי.

ארמיניה בילפלד – האנובר 2:2
המקומיים ירדו מהמקום האחרון כשגם ניצחון לא היה עוזר להם להשיג את המקום ה-18, המוליך למבחנים, בעקבות ניצחונה של קוטבוס עם לברקוזן. האנובר סיימה במקום ה-11. מריו אגימן כבש שער עצמי בדקה השנייה לזכות המקומיים. יירי סטיינר (57) וסרג'יו פינטו (84) הפכו. ארתור ווישניארק קבע את תוצאת הסיום והמתיק במעט, ממש במעט, את סוף העונה של בילפלד.

קלן – בוכום 1:1
דייגו קלימוביץ' הארגנטינאי עשה 0:1 (18) לאורחים, שער עצמי של אנטר יאחיה הצרפתי השווה. קלן, שתצטרף לשורותיה את לוקאס פודולסקי בעונה הבאה, סיימה 12, בוכום 14.

אנרגי קוטבוס – באייר לברקוזן 0:3
קבוצתו של בויאן פראשניקר הסלובני נלחמה כדי לסיים את העונה במקום ה-18, שמוליך למבחנים, ועשתה זאת הודות לבליץ בין הדקות 50-69 שגמר את הסיפור. זה התחיל עם אמיל יולה הרומני, שגם סגר את מסכת הכיבושים. בין לבין (64) סטיבן ריביץ הקרואטי כבש את הראשון שלו העונה.

שאלקה – הופנהיים 3:2
הופנהיים, אלופת החורף למי ששכח, סיימה את העונה בטעם חמצמץ ובמקום החמישי בלבד, עם ניצחון על אחת הקבוצות המאכזבות של העונה, שאלקה, שרק מחכה כבר לבואו של מגאת'. דמבה בה (27) וקרלוס אדוארדו (49, 89 בפנדל) כבשו להופנהיים. מלאדן קרסטאיץ' (30) וג'פרסון פרפאן (34) ביצעו מהפך זמני.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/128342.jpg

תאריך:  23/05/2009   |   עודכן:  23/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
פוסטר המפרסם את ישראל הוסר מהרכבת התחתית בלונדון לאחר שהשגרירות הסורית התלוננה שהמפה בפרסומת מציגה את רמת הגולן, את עזה והגדה בתוך שטחי ישראל    הפרסומת המעליבה [צילום: AP]
יואב יצחק
אסד נאם בדמשק בכינוס ארגון מדינות ערב והאיסלאם    טוען: ישראל מהווה מכשול גדול לשלום    מצדיק את ההתנגדות כלפי ישראל
יואב יצחק
ההתחייבות אינה תנאי למשא-ומתן "אלא כהכרח לשלום"    דברי אל מועלם נאמרו בתגובה להצהרת נתניהו: לא ניסוג מהגולן
מאיה שני
הזמר מייקל ג'קסון עבר ניתוח להסרת גידולים סרטניים באפו ובחזהו וממתין כעת לדעת אם עליו לעבור טיפול בקרינה
מאיה שני
מומחה למאובנים טוען שפיצח את תעלומת היעלמותם של הניאנדרטלים    על-פי התיאוריה: האדם המודרני פגש באדם הניאנדרטלי, תקף אותו ולעתים אכל את בשרו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il