X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מי הפתיע? מי איכזב? איפה לוי טעה? ומי קיבל 10 מושלם?
▪  ▪  ▪
קטן וכיאל (ניר בוקסנבאום). צפו בעוד חגיגות בירוק

יעקב שחר: הבוס הגדול של הכדורגל הישראלי חזר לקדמת הבמה כשכולם לקחו צעד אחורה. בית"ר ומכבי ת"א התפרקו עם תקציב גבוה בהרבה מ-40 מיליון השקלים של חיפה. הימר בצורה מושלמת על אלישע לוי, מה שמזכיר את ההימור לפני שש שנים על רוני לוי. חיפה תמיד נחשבה למועדון שמתנהל בסטנדרטים גבוהים, גם כשלא לקחה אליפויות. אי אפשר שלא לאזכר גם את המנכ"ל איתמר צ'יז'יק, שתורם לניהול המושלם. גם ההחלטה של שחר לצרף לצוות הניהולי את אדורם קייסי, עשתה טוב לכל הצדדים. ציון: 10.

אלישע לוי: כאשר שחר הימר עליו הרבה הרימו גבה. אפילו המטרות לא היו בומבסטיות: לחזור לאירופה ולשלב כמה שיותר צעירים. מקסם את כל הציפיות ורחוק משחק אחד מדאבל נדיר. עמד יפה בלחץ כשחיפה הובילה את הטבלה וכבר נראתה כמועמדת לתואר. מצד שני, התעקש על מספר שחקנים בהרכב ולא נתן צ'אנס לאחרים שהיו ראויים לו (אפק, גפני). ציון: 8.

ניר דוידוביץ': נעדר מ-11 משחקים עקב ניתוח בברך ודלקת שכמעט הכריעה לו את הקריירה, אבל כשחזר נחשב לשוער היציב והטוב בליגה לצד וינסנט אניימה. אחראי ישיר לכך שהקבוצה העפילה לגמר הגביע. חתום לעוד שלוש שנים, ימשיך בעונה הבאה. ציון: 8.

אייל משומר: לא התלבש בשלב מסוים באמצע העונה, בסיבוב השני קיבל צ'אנס ובלט מאוד. כבש שני שערים קריטיים בגביע ובליגה, יש לו עוד הרבה מה לתת. ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. ציון: 7.

דקל קינן: ללא ספק עמוד התווך של ההגנה, מנהיג, יציב מאוד, שהפך גם לשחקן הרכב קבוע בנבחרת. עבד קשה לאורך כל העונה והיווה איום מתמיד גם בהתקפה (3 שערים). יש לו חוזה לעונה הבאה אך יבדוק את האופציות באירופה. ציון: 8.

ליאוניד קרופניק: בסך הכל עשה עבודה טובה, אם כי לא התעלה באף משחק, ובמשחקים פחות טובים שלו ההגנה סבלה. יש לו חוזה לעונה נוספת והוא כנראה יישאר. אם חיפה חושבת על אירופה, סביר להניח שהוא לא יהיה בלם פותח. ציון: 6.5.

פיטר מסיללה: שיפר משמעותית את משחק ההגנה אבל לוקה בכל הקשור לחלק ההתקפי, במיוחד במסירה האחרונה ובבעיטה. לא כבש העונה, בישל 2 שערים. מחזיק בחוזה לעונה נוספת והוא יישאר אלא אם יקבל הצעה מפתה מאירופה. ציון: 6.5

אלון חרזי: שיאן ההופעות בכדורגל הישראלי. בחלק הראשון של העונה היה שחקן הרכב לגיטימי, איבד את מקומו במשחקים הקריטיים אולם חזר להרכב והציג יכולת טובה. בישל 3 שערים. לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה אולם הוא מעוניין להמשיך. ההחלטה תתקבל בהתייעצות בין שחר, לוי והשחקן עצמו. ציון: 7.

ג'ון קולמה: אין ספק לגבי הנחישות, משחק ההגנה וחילוצי הכדור אבל היה אנמי מאוד בהתקפה, מיעט לתרום ולא כבש העונה. בישל 3 שערים. בתפקיד מרכזי כמו שלו צריך לבוא שיפור. מחזיק בחוזה לעוד שנתיים, לוי מרוצה ממנו אבל ההנהלה פחות. ציון: 7.

בירם כיאל:
בסך הכל עונה גדולה, ולמרות מספר בעיות משמעת התבגר מאוד. נתן מספר משחקים גדולים, כבש (4) ובישל (5), והיה חלק בלתי נפרד מההצלחה. במשחקים האחרונים, במאני טיים, סיפק את הסחורה. מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אולם ביקש לשדרגו והעניין נמצא כעת במו"מ. ציון: 7.5.

גוסטבו בוקולי: המנוע של חיפה, לוחם ללא פשרות, חזר לכושר לא רע העונה – כבש 4 שערים ובישל 5, אבל גם נעלם בכמה משחקים. אמור לחתום על חוזה לשנתיים נוספות. ציון: 7.5.

ליאור רפאלוב: התעלומה הגדולה של העונה. אחרי סיבוב ראשון מצוין נעלם כמעט לגמרי בשני הסיבובים הבאים ואיבד מקומו בהרכב. מוכשר וטכני, אבל מרבה לאבד כדורים ולא מרוכז ליד השער. כבש שישה שערים בסיבוב הראשון, והוסיף רק עוד שניים. בישל 2 שערים. חובת ההוכחה עוד רובצת עליו. מחזיק בחוזה לעוד שלוש שנים. ציון: 6.5.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/128468.jpg

יניב קטן: הברומטר של הקבוצה, פתח נפלא אבל נחלש, ובמשחקים בהם לא הורגש התקשתה הקבוצה לייצר מצבים ולצבור נקודות. תיקן בסיבוב השלישי, ונתן משחק מושלם מול הפועל ת"א, שהביא למעשה את האליפות. מנהיג בלתי מעורער מקצועית וחברתית. נראה כי הסיכום לחמש שנים נוספות נתן לו שקט נפשי. כבש 6 שערים, בישל 9 (שני בליגת העל אחרי דוד רביבו). ציון: 8.5.

טמבינקוסי פאנטיני
: החלוץ הדרום אפריקאי סבל מחוסר יציבות אבל עדיין כבש 11 שערי ליגה ו-2 בגביע, והוסיף 2 בישולים. פעם ראשונה מזה שלוש שנים שלחיפה יש חלוץ שתורם מספר שערים דו-ספרתי. יש לו חוזה לעונה הבאה, אך הישארותו עדיין בספק, כשבמועדון היו מעוניינים בחלוץ בעל נוכחות רבה יותר. ציון: 6.5.
 
אייל גולסה: הפתעה נעימה, עשה דברים יפים כשעלה כמחליף. שיחק טוב מאוד מול הפועל ת"א ומכבי נתניה למרות גילו הצעיר. כבש שער אחד. העתיד של חיפה בהחלט ורוד. חתום בקבוצה לעוד 4 שנים: ציון: 7.

שלומי ארבייטמן: הראה שהוא חוזר לעצמו, במיוחד בחלק השני של העונה. פתח לסירוגין בהרכב, כבש 5 ובישל 2. עם טיפה יותר ריכוז ליד השער היה לפחות מכפיל את כמות כיבושיו. יש לו חוזה לעונה נוספת, ונראה שימשיך. ציון: 6.5.

אמיר אדרי: אפשר לומר רק מילים טובות על השוער המחליף של חיפה, שנכנס לשער במחזור החמישי במקום דוידוביץ' הפצוע, ושיחק ב-11 משחקים. הביא הרבה נקודות במו ידיו (מול סכנין בחוץ, ובתיקו מול קרית שמונה בבית). מחזיק בחוזה לעונה נוספת וימשיך כנראה כשוער שני. ציון: 7.5.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/128469.jpg

עמרי אפק: לא שיחק הרבה, אבל כששיחק היה לרוב טוב מאוד ונראה שהגיעו לו יותר צ'אנסים. מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אבל לא צפוי להמשיך. ללא ציון.

רוני גפני: לא הרבה לשחק, אבל כמו אפק, כששיחק גילה יכולת טובה ואולי היה מקום לשתפו יותר. מחזיק בחוזה לעונה נוספת אבל לא צפוי להמשיך. ללא ציון.

אוסיי ראנספורד: הגיע בקול תרועה רמה, אבל לא השתלב בצורה טובה. ככל הנראה יושאל בעונה הבאה. ללא ציון.

מוחמד גאדיר: שותף בהרבה משחקים בסיבובים הראשונים אולם נעלם לקראת סיום העונה. פוטנציאל לעתיד. אמור להמשיך בקבוצה. ללא ציון.

אנדרסון ווסט: הגיע במהלך העונה, לא ברור למה. בלם בינוני ומטה, שלא התלבש בהרבה משחקים. שוחרר מהקבוצה. ללא ציון.

ישראל זגורי: אחד מכוכבי קבוצת הנוער, עוד פוטנציאל גדול לעתיד, שלא קיבל הזדמנות העונה (שותף במשחק אחד בלבד). ללא ציון.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/128470.jpg

תאריך:  24/05/2009   |   עודכן:  24/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי פשכצקי
הקבוצה שלחה ליוונים מכתב התראה לפני נקיטת אמצעים
יפעת גדות
מדענים פיתחו בדיקה לאבחון המחלה שאורכת שלוש דקות בלבד    הבדיקה מסתמכת על קרני אור שעוברות דרך נוזל מבלוטת הערמונית
איציק וולף
עופר וולפסון
הרוויחה ברבעון הראשון 22.4 מיליון ש"ח - עלייה של 5.4%    הציגה הכנסות מימוניות לעומת הוצאות בסך 11.8 מיליון ש"ח אשתקד    שווי הנדל"ן בסוף הרבעון: 1.69 מיליארד ש"ח
יפעת גדות
כך מזהיר ד"ר עאמר חוסיין, מנהל המחלקה לרפואה דחופה במרכז רפואי זיו    בניגוד למקובל, אין לנסות ולמצוץ את הארס מגוף המוכש, אין להניח קרח על גופו או לטלטלו, אין לתת תרופות    יש להביא את הנפגע בדחיפות לחדר המיון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il