X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן חיפה דירבן את שחקניו לפני המפגש עם בית"ר י-ם
▪  ▪  ▪

אלישע לוי ואלון חרזי מצד אחד, ראובן עטר ואריק בנאדו בצד השני. נציגי מכבי חיפה ובית"ר ירושלים השתתפו היום (שני) במסיבת העיתונאים המסורתית, כשברקע אחד הגמרים הגדולים שנראו כאן, לפחות על הנייר.

"הדאבל האחרון של מכבי חיפה היה כשראובן עטר עוד היה שחקן פה", נזכר אלון חרזי, "חצי מהחיים שלי עברו מאז אותו דאבל,  זו היתה חוויה מיוחדת ואני מקווה שתחזור. זו הרגשה עילאית".

"יש לנו גמר קלאסי בין שתי קבוצות טובות וחזקות", הוסיף המאמן אלישע לוי, "אנחנו נעשה את הכל, גם בית"ר, ונקווה שיהיה משחק טוב. העובדה שזכינה באליפות מוסיפה לנו שקט. לא בכל שנה יש הזדמנות לזכות בדאבל, ואנחנו מקווים לנצל את האפשרות שיש לנו העונה. אני לא חושב שיש פייבוריטית".

בצד השני אמר ראובן עטר: "אני מאמין בדרך שלנו, שהובילה אותנו עד לפה. בליגה אמנם הפסדנו, והיו לכך הרבה סיבות, אבל הגענו עכשיו לגמר ואנחנו מגיעים רעבים. כמו שאלישע אמר, גם לדעתי אין פייבוריטית. אני זוכר את הפעם האחרונה שחיפה ובית"ר נפגשו בגמר הגביע, אף אחד לא שכח את המשחק הזה עד היום. אני מאמין שגם הפעם יהיה משהו דומה. לחיפה היום אין אותי כדי לכבוש צמד, הפעם אני מחזק את בית"ר".

"שום דבר לא יכול לשבש את ההכנה שלנו למשחק הזה, כי השחקנים לא מתעסקים במה קורה מסביב. יש חוסר ודאות כבר כמה חודשים, זה לא מהיום או מאתמול. אנחנו עולים לשחק כדורגל, אחר כך נראה מה יהיה. זה רגע שמגיע פעם בהרבה זמן, בואו נכבד את האירוע ולא נתייחס לדברים אחרים".

בנאדו: "לא כל יום מגיעים לגמר הגביע. אני זוכר שבית"ר היתה הרבה שנים בלי גביע. השנה זה חשוב מתמיד, כי לא לקחנו אליפות. אומרים שזה יעזור למצוא משקיעים בקבוצה, אני לא מסכים עם זה, אבל זכייה בהחלט תעלה חיוך אצל האוהדים. שמחה של גביע היא שמחה ספונטנית, שמחה שחזקה לפעמים מזו של אליפות".

על המאבק על תואר מול האקסית: "זה תמיד מוזר לשחק מול הקבוצה בה גדלתי, אבל שיחקתי לא מעט פעמים בעבר מול חיפה ואני היום שחקן בית"ר. אתן את הכל בשביל המועדון והקהל".

"בתקופות הרעות כשכתבו עלינו ביקורות, ידעתם לשמור על הביחד. עכשיו, בתקופות הטובות, אסור לכם לתת לזה לעלות לראש. קחו הכל בפרופורציה, זה חשוב מאוד. נשארה לנו עוד מטרה אחת, אם נגיע מחוברים כמו שאנו עושים מתחילת השנה, ניקח גם את הגביע".

הדובר הוא אלישע לוי, מאמנה של מכבי חיפה, שאסף את שחקניו, האלופים הטריים, לאחר האימון ודיבר עימם לקראת גמר הגביע שמחכה להם מחר (שידור ישיר באתר) מול בית"ר ירושלים. עוד הוסיף המאמן, שרוצה שקט תעשייתי לפני המשחק שיכול להביא למועדון דאבל: "זה הזמן להתאחד ולא לבקר אחד את השני".

חיפה תעלה באותו ההרכב שניצח בשבת 0:2 את מכבי נתניה. המשמעות: גוסטבו בוקולי ואייל משומר, שערכו הבוקר אימון מלא, יהיו בסגל אך לא יפתחו. אלון חרזי צפוי לשבור את שיא ההופעות לשחקן במועדון בגביע המדינה כשיעלה לשחק בפעם ה-64 במפעל. אייל גולסה, שהיה טוב מול הפועל ת"א ונתניה, יחליף את בוקולי.

את הירוקים ילוו לאיצטדיון ר"ג מחר קרוב ל-20,000 צופים. למשחק האחרון בליגה מול בית"ר ירושלים בקרית אליעזר נותרו 500 כרטיסים בלבד. האיצטדיון צפוי להיות מלא כאשר בסיום ייערכו החגיגות הרשמיות.

גוסטבו בוקולי צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה חדש לשנתיים ולהמשיך בחיפה. הוא למעשה היחיד בסגל שלא חתום על חוזה לעונה הבאה. כל שאר השחקנים חתומים כאשר לוי יחליט בקרוב על מי הוא מוכן לוותר ואת מי מהמושאלים הוא רוצה להשיב. על הפרק ירו בלו, עדן בן בסט, אושרי גיטא, שי מימון, מור דהאן.

בסיום הגמר, רכבת ישראל תתגבר את כמות הרכבות שייצאו מתחנת בני ברק, בסמוך לאיצטדיון ר"ג, לכיוון צפון, על מנת להקל על אוהדי חיפה. הרכבות יעצרו בהרצליה, נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה (חוף הכרמל), בת- גלים, חיפה מרכז השמונה, לב המפרץ, חוצות המפרץ, קריית- מוצקין, עכו ונהריה. כרטיסי הלוך-חזור יימכרו בהנחה.

תאריך:  25/05/2009   |   עודכן:  25/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
חבר מועצת העירייה לשעבר דורש ממבקרת העירייה לחקור דרך קבלת ההחלטה לאשר בניית מגדל בן 26 קומות במתחם אסותא של בוימלגרין
רותי אברהם
הוגש אישום נגד ערבי מברטעה הנאשם במכירת שני מטעני חבלה למחבלים, אף הם מברטעה    החוליה שנחשפה לפני כחודש תכננה פיגועים נגד אזרחי המדינה וחיילי צה"ל
גיא חג'ג'
ענקי הפופ האלקטרוני מאנגליה יגיעו להופעה יחידה בגני התערוכה ב-21 ביולי
עופר וולפסון
החשכ"ל פירסם הוראה המחייבת את משרדי הממשלה בהפרשה מלאה לפנסיה ופיצויים לעובדי ניקיון ושמירה מהיום הראשון לעבודתם    תשלום הממשלה לחברות יבוצע כנגד אישור תשלום בפועל לעובדים
מערכת אתר ספורט 5
פירק את אוואנס בקרב על החגורה במשקל חצי-כבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il