X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לראשי הצהובים גם אין אישור לסגור עם אף שחקן. בוזגלו ינותח בספרד
▪  ▪  ▪
שטראובר. המו"מ תקוע. צפו בעזרן

מכבי ת"א החלה היום (ראשון), לא רשמית, את העונה, עם אימוני כושר ראשונים, אליהם הופיעו רק השחקנים הישראלים החתומים. תומר תייר מהפועל עכו הצטרף לקבוצה והתאמן. האימון הרשמי הראשון ייערך ביום רביעי הקרוב. עמנואל בניאני יגיע רק בסוף השבוע ולא ישתתף באימון הבכורה.

בערב נפגשו ראשי הצהובים עם לירן שטראובר, והודיעו לו כי עליו לקצץ בשכר אותו הוא מרוויח במכבי נתניה (כ-200 אלף דולר לעונה) על מנת לחזור לקרית שלום. בנוסף הודיעו לשוער כי אין להם אישור מהבעלים אלכס שניידר להחתים אף שחקן בשלב הזה, ולכן המו"מ בין הצדדים תקוע כרגע. שטראובר וראשי מכבי קבעו להיפגש שוב בימים הקרובים.

יניב עזרן, שכמעט ולא שיחק בעונה שעברה בגלל פציעה, אמר היום באימון: "אני שמח מאוד לחזור להתאמן. לא היה פשוט לשבת בצד ולראות את החברים משחקים, זה היה מאוד קשה. אעשה את המקסימום כי יש לי הרבה מה לתרום. אבי נמני יקבע איך הקבוצה תיראה, גם אם הוא ירצה שאשב על הספסל וגם אם ירצה שאשחק אעשה את המקסימום. אני מקווה שנראה השנה קבוצה יותר לוחמת".

מי שלא יפתח כמובן את העונה הוא מאור בוזגלו הפצוע, שהמריא הערב לברצלונה, ורוב הסיכויים הם שינותח בברכו על ידי רופא הקבוצה הקטלונית. את החודש האחרון ניצל בוזגלו כדי לעבור טיפולי פיזיותרפיה יומיים במשך שעות ארוכות.

"בתוך תוכי אני הולך לקראת ניתוח. זה גם מה שמראים הצילומים", אמר בוזגלו לאתר ספורט 5, "היה לי הרבה זמן להשלים עם זה. אני מאמין שאצא מזה הכי מחוזק בעולם".

"אני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו בגלל הפיזיותרפיה, ומי שטיפל בי אמר שלא ראה מישהו שסבל מפציעה כזאת ומצליח לעשות את מה שאני עושה", הוסיף החלוץ, "בכל מקרה התהליך הזה יעזור לי להחלים מהפציעה מהר יותר. מחר בערב נקבל את האבחנה הסופית וכל ההחלטות נקבל יחד עם הקבוצה". עומר מידן, רופא מכבי ת"א, ילווה את בוזגלו, שישהה בספרד עם אשתו הטרייה.http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/132403.jpg

תאריך:  28/06/2009   |   עודכן:  28/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
החברה תשתתף בתוכנית "מגנ"ט"    תחקור ותפתח טכנולוגיה שתאפשר העברת וידאו באיכות HD באינטרנט    המחקר יאפשר חסכון בעלויות תשתית והוזלת מחירים
שרון שפורר
מנכ"ל משרד האוצר בראיון בלעדי ל-TheMarker, בשולי הוועידה שנערכה בניו-יורק: "טוב שהבנקים נמצאים בידיים פרטיות; הממשלה לא צריכה להיות בעלת בנקים"
יפעת גדות
חוקרים הצליחו לגלות בזמן אמת מה מתרחש בעורקים לפני, במהלך ולאחר אכילה של מזונות עתירי פחמימות    מזונות בעלי ערך גליקמי גבוה מעלים במהירות את רמות הסוכר בדם, ולאלו שזוללים מזונות כאלו יש סיכוי גבוה יותר למוות פתאומי מהתקף לב
אורה קורן
שמו של דנקנר נקשר בעבר גם לרכישת מעריב    הערכות: פישמן עדיין מעוניין למכור את העיתון
מחלקה ראשונה
תנועת אומ"ץ מעניקה את אות אומ"ץ לחושפי השחיתות השלטונית הציבורית לשנת 2009    שר החינוך גדעון סער יקבל אות אומ"ץ בזכות פעילותו הציבורית התקינה ויושרתו האישית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il