X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הזר של היוונים ימשיך, דחה הצעה ממילווקי בסך 30 מיליון דולרים
▪  ▪  ▪
צ'ילדרס (gettyimages). נשאר ביוון

ג'וש צ'ילדרס ימשיך עונה נוספת באולימפיאקוס. כלי התקשורת ביוון מפרסמים הערב (שני) כי השחקן, שהגיע בקיץ שעבר לאתונה מהאטלנטה הוקס, החליט לא לחזור בעונה הבאה ל-NBA וינסה להשלים את המשימה לשמה הובא: הפיכת האדומים לאלופי יוון.

צ'ילדרס דחה הצעות מקליבלנד וממילווקי, שניסתה לפתותו עם חוזה של 30 מיליון דולר ברוטו לחמש שנים. בעונה הבאה אמור צ'ילדרס לקבל 6.5 מיליון דולר נטו ביוון, כ-2.5 מיליון דולר יותר בניכוי המסים שהיה צפוי לשלם בארה"ב.

איטליה: טרל מקנטייר, רכזה של סיינה, החליט לעזוב את הקבוצה ולעבור לשחק ביוון או ספרד. סוכנו של הגארד, החתום גם לעונה הבאה באלופת איטליה, אישר כי אולימפיאקוס של פנאיוטיס ינאקיס היא האופציה המועדפת על השחקן, וכי שיחות בין הצדדים כבר החלו.

הסוכן, קרייג שפיצר, אמר כי נשיא סיינה, פרדיננדו מינוצ'י, מסרב לשחרר את מקנטייר בן ה-31 ודורש פיצוי בגובה של 2 מיליון דולרים עבורו. גם פנאתינייקוס, אלופת אירופה, במו"מ עם הגארד האמריקאי.

"טרל דיבר עם מינוצ'י מיד לאחר סיום הפלייאוף באיטליה ואמר לו שהוא מעוניין לעזוב. אם הם רוצים להשאיר בקבוצה שחקן לא מרוצה שלא רוצה לשחק במועדון, זו זכותן. זה סיפור דומה לזה של קארים בנזמה מליון, שלמרות שהיה לו חוזה לעונה נוספת, אמר שהוא לא רוצה להישאר בקבוצה ונתנו אותו לריאל מדריד עבור סכום גבוה".

"הדברים יתבהרו בשבוע הקרוב ואני מקווה שלשיבעות רצונו של טרל", הוסיף שפיצר. לפי דיווחים אולימפיאקוס הציעה לסיינה כחצי מיליון דולר עבור שחרורו של השחקן ובנוסף את הגארד מילוש תאודוסיץ'. מקנטייר קלע בעונה שעברה 17.3 נק' למשחק עם 4.4 אס' ו-2.5 ריבאונדים ביורוליג.

עוד באיטליה: יונאס מאצ'יוליס בן ה-24 חתם בארמאני ג'ינס מילאנו לשנתיים. ממוצעיו של הגארד בעונה החולפת עמדו על 14 נק' ביורוליג.

יוון: פאו פתחה במו"מ עם סוכניו של הפורורוד השבדי יונאס ירבקו שנבחר במקום ה-39 בדראפט על ידי דטרויט ומשחק במדיה בימים אלו בליגת הקיץ. בעונה שעברה קלע ירבקו 9.9 נק' למשחק בביילה האיטלקית.

תאריך:  13/07/2009   |   עודכן:  13/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
דודו טופז כתב לדן מרגלית וביקש את מחילתו על תקיפת בתו, שירה    "גם לנאצים סלחו"    מרגלית: המכתב - מניפולציה
מאיה שני
תובע גרמני הגיש כתב אישום נגד ג'ון דמיאניוק באשמת סיוע לרצח יהודים בסוביבור    מומחים רפואיים אומרים כי לא יוכל לעמוד בבית משפט יותר משלוש שעות ביום עם הפסקה
רותי אברהם
תנועת אומ"ץ מבקשת ממבקר המדינה לחקור התנהלות המערך הפסיכיאטרי בפרשת אשפוז כפוי של נער בן 13    הנער "שוחרר" בסיוע שופט    אומ"ץ: המועצה לשלום הילד חטאה ליעדיה
ארז וולברג, יוסי ניסן
אבי בניהו אמר כי צה"ל שימר 90%-95% מאמון הציבור במהלך המבצע    השתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק של גלובס    דיבר על העיקרון המרכזי שהנחה אותו: "אין בלעדיות לשום תוכנית, עיתון או ערוץ"
ארז וולברג
גיל שרון אמר את הדברים בוועידת תקשורת ונתח שוק של גלובס    איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בילנאומי: "אני לא בטוח שהמודל של 'אכול כפי יכולתך' - תשלום אחיד לספקית אינטרנט - ישלוט בעתיד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il