X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנציגים של הבעלים המסוכסך בחרו שלא להגיע לישיבה, בה אושר התקציב
▪  ▪  ▪
"הנזק ייבחן". מזרחי

דירקטוריון מכבי ת"א התכנס בצהרי יום שישי בלי רענן כץ ונציגיו לדון בהכנות לקראת עונת 2009/10, בתקציב ובהדלפות האחרונות הנוגעות לחלוקת המשאבים באגודה. בסיום הישיבה הקריא היו"ר שמעון מזרחי הודעה כתובה.

"ב-19.7 ביקשנו מכל חברי הדירקטוריון לחתום על הסכם סודיות במטרה למנוע פרסום מידע שהודלף. הובהר כי מי שלא יחתום יקבל את התקציב ללא ביאורים עד הישיבה", אמר מזרחי. "מלבד שלושת נציגי קבוצת כץ, כולם החזירו את הקובץ חתום. ביום חמישי ב-23:00 קיבלנו הודעה מנציגי כץ כי ברצונם לדחות את הפגישה, זאת לאחר שקיבלו את המסמכים כבר ביום שלישי. הדירקטוריון מביע את זעמו ואכזבתו מהתנהגותו של הדירקטור המדליף, אשר העביר את הנתונים שפורסמו בעיתונות, תוך הפרה מוחלטת של חובת האמונים לחברה ופגיעה בצנעת הפרט של עובדיה, וגרם נזק כבד לחברה ולגורמים שונים הקשורים בהסכמים עימה".

"אנחנו לא יכולים כרגע לאמוד את הנזק שנגרם", הוסיף מזרחי. "בכל מה שקשור בפעולות משפטיות, יש לנו יועצים משפטיים והם יטפלו בכך. אם נראה בהם (במדליפים) הגורמים הישירים לנזק, נבחן את האפשרות להיפרע מהם. אנחנו חברה פרטית וכל מי שמועל באמון פוגע בחברה. אני לא חושב שבתחילת הדרך רענן כץ התכוון להזיק, אבל דברים התגלגלו והגענו לאן שהגענו. החברה תתנהל על מי מנוחות".

דייויד פדרמן נשמע נסער בסיום וביקש להתייחס רק לנושא ההדלפות הנוגעות לשכרם של עובדים באגודה: "אני 45 שנה בעסקים. לא ראיתי מעולם, לא בארץ ולא בחו"ל, חברה פרטית שמתנהלת בסדר ובשקיפות כמו שמתנהלת מכבי ת"א. פתאום, בתקופה הכי קשה מאז שאני זוכר את מכבי ת"א ובמצב כלכלי שלא היה כמוהו, אחרי שמהללים אותך, כשבאים ועושים את מה נעשה בימים האחרונים ובשבועות האחרונים פשוט אין לי מילים".

"למה היו צריכים לפרסם את השכר של עמי ביטון או איזשהו אפסנאי או עובד אחר", המשיך פדרמן. "מי שעשה את זה הוא לא בן אנוש, הכבוד שלי אליו שואף לאפס. עוד לא נתקלתי בתופעה כזאת בימי חיי. אם יש מאבק מסוים, אני לא מבין מה הקשר של עובדים. כל אנשי הדירקטוריון של מכבי, אנחנו גאים במה שאנחנו נותנים לעובדים שלנו. אצלנו אף אחד לא עובד עם שעות נוספות. לא הולכים ומתעללים באנשים שנותנים הכל בשביל האגודה הזאת".

בישיבה הוחלט למנות משרד עורכי דין חיצוני, לקבוע נהלים לגבי קבלת אינפורמציה על מנת לשמור על סודיות מירבית וכן אושר תקציב לעונה הקרובה בסך 18 מיליון דולר.

"זאת הייתה ישיבה שהייתה אמורה להיערך כבר לפני שבועיים. אנחנו מחויבים לקיים ישיבות. זאת ישיבה חשובה לפני פתיחת העונה ולא היה אפשר להמשיך בלעדיה. למרות הניסיונות לפגוע בקבוצה, חוזר הציבור ומביע בה אמון. התקיימה ישיבה באווירה נהדרת וכל ההחלטות התקיימו פה אחד", סיכם מזרחי. בשלב הזה נציגיו של רענן כץ העדיפו שלא להגיב.

"אנחנו לא חושבים שהם הדליפו, אנחנו בטוחים", אמר אתמול גורם בכיר במכבי בהתייחס לאנשי כץ, "הם בכלל לא מכחישים את זה. הנהלת הקבוצה דרשה שכולם יחתמו על הסכמי סודיות ונכון להיום הם היחידים שלא חתמו".

"הוא יוכל להציע הצעות אבל לא יהיו חייבים לקבל אותן", הסביר אותו גורם,"ההצעות מתקבלות על דעת רוב והרוב נגדו. בכל מקרה, הוא לא ימשיך להיות חלק מהניהול של מכבי תל אביב".

תאריך:  31/07/2009   |   עודכן:  31/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
איציק וולף
שר המשפטים ביקש מנשיאת ביהמ"ש העליון הסברים ביחס לקשריה עם השופט פוגלמן    ביניש השיבה: אין מקום שאפסול עצמי
מוטי בסוק
היקף החוב גדל מתחילת 2009 ב-5%    תפיחת החוב והירידה בתוצר צפויות להגדיל את יחס החוב-תוצר לכ-84% עד סוף 2009
יפעת גדות
השם ראש פינה נבחר על-פי פסוק מספר תהילים, האומר כי "אבן מאסו הבונים - הייתה לראש פינה", כלומר - האבן שהבנאים דחו היא אותה האבן שבסופו של דבר שימשה יסוד לבניין כולו
יפעת גדות
כל אחד נמצא בסיכון לנזק לעיניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il