X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הביא כבוד למשלחת ואמר לרדיו ת"א בשיתוף רדיו דרום: "יש מה לשפר"
▪  ▪  ▪
צפו בגל נבו מסיים במקום השישי באליפות העולם, באדיבות הערוץ הראשון

אחרי אליפות שלמה של אכזבות, היום האחרון של אליפות העולם בשחייה ברומא סיפק סוף סוף קצת נחת למשלחת הישראלית.

גל נבו סיים הערב (ראשון) במקום השישי בגמר ה-400 מטר מעורב אישי. הישראלי שחה בגמר פחות טוב מאשר במקצה המוקדמות ועצר את השעון על 4:12.33 דקות. מי שניצח את המשחה היה ריאן לוכטה האמריקני.

מספר דקות לאחר סיום המשחה עלה נבו לראיון בתוכנית הספורט של רדיו תל אביב (102 FM) ורדיו דרום בשיתוף ערוץ הספורט, ואמר: "הייתה תוצאה פחות טובה היום בערב, אבל גם אם הייתי משווה את השיא הייתי מסיים במקום השישי. בסך הכל אני מאוד מרוצה, כי זה ההישג הכי גדול בקריירה שלי".

"המטרה ללא ספק הייתה להגיע לגמר ב-400 והשאיפה הייתה להתקדם לאחר שסיימתי מקום 11 באולימפיאדה. רוב השחיינים הגיעו בשיא שלהם ועשיתי הכנה טובה ושונה מאחרים כי כל אחד מתכונן בצורה שונה ולא באותה מסגרת. אני עם ליאוניד צמוד מחודש מאי וזה כנראה מה שעשה את העבודה. כל השאר היו בארה"ב בתוכניות שלהם".

נבו התייחס גם להבדלים הגדולים בסגנונות השחייה שלו: "החזה מנקה את הטעויות ששחיית הגב שלי עושה. אני מתכוון להמשיך לשחות במשחה הזה ואני במצב טוב, אבל צריך לשפר את הסגנונות האחרים. להיות הכי טוב בסגנון אחד זה לא אומר, צריך להיות טוב בכל הסגנונות".

כאמור, במקצה המוקדמות שיפר נבו את שיאו הישראלי והפך לישראלי היחידי שמעפיל לגמר באליפות העולם. נבו עצר את השער על זמן מצוין של 4:11.51 דקות, שיפור של 2.5 שניות לשיא שקבע בבייג'ין.

נבחרת השליחים של ישראל ב-4 כפול 100 מעורב הצליחה גם היא לשפר את השיא הישראלי ביותר מ-5 וחצי שניות כשקבעה 3:36.23 דקות. ההישג הספיק לגיא ברנע (גב), תום בארי (חזה), אלון מנדל (פרפר) ונמרוד שפירא (חופשי) למקום 6 במקצה שלה ולמקום ה-17 בעולם.

עוד לפני המקום השישי של נבו נשברו שני שיאי עולם נוספים בבריכה. בגמר הראשון של הערב היה זה ליאם טנקוק הבריטי ששיפר שוב את שיאו ב-50 מטר גב כשעצר את השעון על 24.04 שניות. בגמר הבא הייתה זאת יוליה אפימובה הרוסייה שקיצצה 14 מאיות מהשיא העולמי ב-50 מטר חזה לנשים בזמן של 30.09 שניות.

מייקל פלפס ועמיתיו לרביעיית השליחים האמריקאית ב-4X100 מעורב שברו את השיא העולמי והציבו את הרף החדש על 3:27.28 דקות. מדובר בזהב חמישי לפנומן ברומא ומדליה שישית בסך הכל.

זהו? ממש לא. גם לאחר ה-400 מעורב טבלת שיאי העולם המשיכה לשנות את מספריה. בריטה סטפן הגרמנייה השלימה דאבל כשניצחה גם ב-50 מטר חופשי בזמן מצוין של 23.73 שניות.

השיא היחידי שעדיין שורד הוא זה של גרנט האקט האוסטרלי במשחה ל-1500 מטרים. אוסמה מלולי התוניסאי סיים ראשון אך גם הפעם, ולמרות שקבע שיא אישי היה רחוק מהאקט.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/135914.jpg

תאריך:  02/08/2009   |   עודכן:  02/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נטע אלכסנדר
אתמול בערב נפתחו הקופות ורכישת הכרטיסים להופעה המדוברת של כהן באיצטדיון רמת גן החלה    נטע אלכסנדר נותנת 5 סיבות להשאר בבית - וסיבה אחת להוציא את כרטיס האשראי
עופר וולפסון
כך עולה מנתוני הגיוסים ברבעון האחרון של חברות ההיי-טק    ברבעון השני חלה ירידה של כ-44% לעומת הרבעון המקביל בגיוסים    סך ההשקעות בחציון האחרון - בשיא שלילי של כעשור
אבי בר-אלי
החברה הגישה הצעה אגרסיבית וזכתה במכרז להפעלת 100 קווי אגד ודן בכפר סבא, רעננה, רמת השרון והרצליה בתשע השנים הבאות    תגיע לנתח שוק של כ-10%, ותידרש לבצע רכש בהיקף של 250 מיליון שקל
גלית יצחק
הוריו של שמעון וליקובסקי, בן 35, הסכימו לתרום את איבריו להצלת חיים    נתרמו: לב, ריאות, כבד, כליות ולבלב    בפעוט תושתל אונת כבד
מחלקה ראשונה
בוגרי כיתות ט' של בני המושבים יעברו השבוע מסע חוף והעפלה לאורך חוף הים מחיפה ועד מכמורת    יחוו היכרות עם תקופת ההעפלה, נושאים באיכות הסביבה וניקיון הים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il