X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כוכב בני יהודה, אחרי שמזכירות ההתאחדות קבעה: אין מניעה לזמנו לנבחרת
▪  ▪  ▪
עטר. גם בכחול לבן?

מזכירות ההתאחדות לכדורגל החליטה היום (שלישי), בצל הסכסוך בין אבי לוזון לדרור קשטן, כי חלוץ בני יהודה אלירן עטר יוכל בעתיד להיות מוזמן לנבחרת ישראל, אחרי שקשטן אמר שלא זימן את השחקן בגלל דרישת היו"ר. עטר כזכור הורשע בעבר בפלילים בסיוע לשוד וגניבה ונידון ל-6 חודשי מאסר בפועל שהומרו לעבודות שירות.

"אני שומע על זה היום דרך התקשורת", הגיב עטר לאתר ערוץ הספורט, "לא אהבתי את העובדה שבימים האחרונים הייתי בכותרות בנסיבות האלה. עד שלא אהיה בנבחרת לא אאמין שמישהו שינה את ההחלטה. ברור שזה גורם לי להרגיש טוב. אני מניח את כל מה שהיה בעבר ומחכה לזימון. כל החלטה שתהיה אני אכבד".

לוזון אמר בישיבה: "על שחקן נבחרת ישראל להיות ער לעובדה שהוא מהווה מודל לחיקוי לבני נוער ושחקנים צעירים ולעובדה שהוא מייצג את המדינה ואת חיי הספורט שלה. שחקן נבחרת יימנע מכל פגיעה בתדמיתה וערכיה של מדינת ישראל". חברי המזכירות הבהירו כי "מאמן הנבחרת רשאי לזמן כל שחקן שהוא חפץ בשירותיו ובלבד שיעמוד במשימה המוטלת עליו ויביא את נבחרת ישראל למונדיאל 2010 בדרום אפריקה".

מנכ"ל ארגון שחקני הכדורגל, אריה אלטר: "אני מברך את יו"ר ההתאחדות מר אבי לוזון על קבלת ההחלטה לזמן את אלירן עטר לנבחרת וזאת בהתייחס ליכולתו ולא לעברו. מן המקרה אנו למדים שיש צורך בשינויים בקריטריונים ואנחנו מקווים לשתף פעולה בכל ההחלטות הנוגעות למעמד השחקן".

בישיבה גם עדכן לוזון את חברי המזכירות כי נפגש עם השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' וזה הבטיח לו כי בעונה הבאה לא יהיו שוטרים ביציעים וכבר בימים הקרובים ייצא פיילוט לקידום הנושא, ולהפחתת מספרם במגרשים עוד העונה.

עוד אישרה המזכירות לרמת השרון ובני לוד מהלאומית לשחק עד חודש דצמבר ללא תאורה במגרשיהן. באוקטובר יגיעו נציגי ההתאחדות לבדוק אם הקמת התאורה מתקדמת לפי התוכנית.

תאריך:  11/08/2009   |   עודכן:  11/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תקבל 51 מיליון שקל    פרויקט נוסף של החברה במודיעין עילית
אלעזר לוין
מכר את המלח ליזם קסטנבאום בכ-1.5 מיליון שקל    המלח מגיע ממכרה באוקראינה, ונמכר לזכיינים ב-940 דולר לטונה    עד היום הוקמו בארץ 14 חדרי מלח, הפותרים בעיות רפואיות
עופר וולפסון
הגעת העובדים התאפשרה בעקבות חתימת הסכם בין התאחדות החקלאים לממשלה לחמש השנים הקרובות    חיים חדד, מזכיר ארגון מגדלי הפרחים: מדובר בבשורה, שכן מתחילת השנה לא הורשו העובדים התאילנדים להיכנס ארצה
עופר וולפסון
לטענת יוסי אפרתי, מנהל ההשקעות בהכשרה ביטוח, הנהירה האחרונה לבורסה עלולה להיגמר במפח נפש    "ייתכן מימוש בטווח הבינוני שרבים כבר בתוך השוק"    ממליץ על התמקדות באג"ח ממשלתי שקלי וחוזה דולר ברמות 3.82 עד 3.92 ש"ח
גלית יצחק
רחבת הכניסה המרכזית של המרכז הרפואי תיקרא על שמה של אריסון, מתוך הוקרת תודה על תרומתה במשך שנים לפיתוח המרכז הרפואי    [צילום: יחידת הצילום המרכז הרפואי תל אביב]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il