X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האוהדם מסתערים בתחילת המכירה. האלופה לדין ב-3.10 על הדלקת האבוקות
▪  ▪  ▪
האבוקות עולות ביוקר

הגרלת שלב הבתים של מכבי חיפה בליגת האלופות, שזימנה לה את באיירן מינכן, יובנטוס ובורדו, הביאה להסתערות חסרת תקדים מצד האוהדים הירוקים על קופות 'גרבר'.

הירוקים מכרו היום 4000 מנויים למשחקי הבית מול שלוש הקבוצות. כיאה למעמד, אתר האינטרנט של משרד הכרטיסים קרס. בשל הסתערות האוהדים, שצבאו על הקופות בעיר, נוצרה במקום מהומה. הנהלת המועדון ביקשה מהאוהדים לנהוג באיפוק על מנת שלא תצטרך להפסיק את המכירה.

חיפה תועמד לדין ב-3 באוקטובר במשרדי אופ"א בשוויץ בעקבות הדלקת נורים ואבוקות במשחק שנערך בזלצבורג. האלופה שהעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות צפויה לספוג קנס ו/או עונש על תנאי.

נשיא אופ"א, מישל פלטיני, הודיע לראשי המועדונים שקריאות גזעניות עלולות לגרום אפילו להפסקת משחק. על פי התקנה החדשה, לשופטי המשחק תינתן זכות להפסיק את המשחקים אם מהיציעים תשמענה קריאות גזעניות. בנוסף, החל מעתה תיאסר השלכת גלילי נייר למגרש במהלך המשחקים.

חיפה קיימה אימון ללא המגן החדש שהגיע מבני סכנין, עלי עותמאן, שיצטרף רק מחר לסגל הקבוצה, אחרי שיסדיר את ענייניו האישיים. מי שכן ערך אימון בכורה הוא החלוץ היהודי אייל שטרכמן, שהגיע מריבר פלייט. שטרכמן, שנראה נרגש מאוד, זכה לברכות ולפרחים מאוהדי חיפה לפני האימון. על סיכומו של שטרכמן במכבי חיפה פורסם לראשונה באתר ערוץ הספורט.

ארבעה משחקני הקבוצה, ניר דוידוביץ', יניב קטן, דקל קינן ובירם כיאל, נעדרו מהאימון, כיוון שהם מתכנסים הערב עם נבחרת ישראל לקראת משחקיה במוקדמות המונדיאל מול לטביה ולוכסמבורג בשבת וברביעי הבא.

גוסטבו בוקולי היה מרוצה מהפגרה המתקרבת: "זה בא לנו בזמן טוב, כי הייתה לנו ירידה ביכולת לאחרונה. הגיע הזמן לנוח קצת, למרות שיש שחקני נבחרת שלא יזכו להרבה מנוחה".

בוקולי דיבר על היכולת הלא מרשימה ועל הצורך בחיזוק: "יש לנו סגל טוב, המאמן יודע מה אנחנו שווים. אנחנו מחכים למשחק הראשון בליגת האלופות, אבל יש לנו את הליגה לפני ליגת האלופות. אם לא נצליח בליגה, אז גם ליגת האלופות לא שווה כלום. חשוב בתקופה הזו לנצח בליגה, ורק אח"כ יבוא הכדורגל היפה מאירופה גם לליגה".

לחיפה יש עוד יותר משבועיים עד למשחק הבכורה בצ'מפיונס, מול באיירן מינכן בר"ג: "קשה לדעת איך נתמודד מול היריבות האלה. אנחנו מחכים למשחק הראשון נגד באיירן מינכן. אנחנו צריכים לראות איך אנחנו עומדים במשחק הראשון ואז נדע מה אנחנו יכולים לעשות הלאה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/138946.jpg

תאריך:  31/08/2009   |   עודכן:  31/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הכלכלנית הראשית של IBI, איילת ניר, חוזה כי מדד ספטמבר יישאר ללא שינוי    התייקרות צפויה בסעיפי הדיור ובסעיפי מזון    ירידה עונתית צפויה במחירי הלבשה וציוד לימודי
איציק וולף
מחדל אבטחה חמור    ישראלי מסר לחיזבאללה מידע מדויק על הדרכים לפגוע ברמטכ"ל בעת אימוניו במכון הכושר
סיון בראימן
יחליף בתפקידו את זאבי ברגמן, שמונה למנכ"ל חברת נייס    דנציגר כיהן בעבר כמנכ"ל וכנשיא קומברס והוא בעל 30 שנות ניסיון ניהולי בתחום הטכנולוגיה עילית
יפעת גדות
מחקר חדש מגלה: אנשים השקועים בחובות כבדים נמצאים בסבירות גבוהה פי שניים לסבול מעודף משקל ופי 2.5 לסבול מהשמנה חולנית
אלעזר לוין
יחויבו לטפל במהירות בתביעות של מבוטחים    לא ידרשו מהתובע מסמכים שאינו יכול להשיגם    המומחה לא ידחה תביעה    קביעת התביעה או דחייתה – תוך פירוט מלא    מתן אפשרות לערער    המטרה – לשפר שירות ולעורר תחרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il