X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקבוצה של גלעד מאור גברה 34:37 על קריית מוצקין ומוכנה למשחק בשישי
▪  ▪  ▪
צפו בתקציר

המחזור ה-7 בליגת בנק יהב בכדוריד ננעל הערב (שלישי) כשמכבי ראשל"צ ניצחה את מכבי קרית מוצקין באולם בגן נחום ונותרה עם מאזן מושלם, כל זאת כשברקע המשחק החשוב מול פלנסבורג בשישי הקרוב בגביע ההתאחדות האירופית.

אחרי מחצית ראשונה חלשה בהגנה, הצהובים בראשותו של עופר לוזון נראו טוב יותר ואף פתחו באמצע המחצית השנייה פער שיא של 7 שערים שסגר מעשית את המשחק. לקראת הסיום חניכיו של גלעד מאור שוב נרדמו, וגרמו לצמצום הפער עד ל-3 שערים בלבד, מה שלא הספיק ליריבה מהצפון כדי לרשום סנסציה.

  • במשחק נוסף, המאזן המושלם של מכבי ת"א נהרס ב-32:32 מול א.ס. רמה"ש.

    "העיקר שכולם בריאים", אמר בסיום מאמן ראשל"צ, גלעד מאור, "הפנים כבר ליום שישי, ראיתם כמה שחקנים צעירים היו היום על המגרש ואני לא כועס אם הראש שלהם היה במשחק באירופה. כל הכבוד למוצקין שנתנו פייט, אנחנו לא מתכוונים לוותר מראש על המשחק בשישי".

רפי קוט, מאמן מוצקין, סיכם: "ראשון היו טובים יותר היום וכל הכבוד להם. אני מאחל להם הצלחה מול פלנסבורג ביום שישי".

מהלך המשחק

ראשל"צ פתחה את המשחק עם שער של יואב נאמן בהתקפה הראשונה, וקריית מוצקין הגיבה מיד עם שער שוויון. למרות משחק מבולגן עם הרבה איבודי כדור, ראשל"צ השכילה לכבוש ולעלות ל-1:2.  מוצקין הישוותה מיד שוב ויואב נאמן החזיר את היתרון עם עוד כדור מהנקודה הלבנה. לאחר שער שוויון מהיר הגיעו שלושה שערים מהירים ביניהם עוד אחד של נאמן המצויין - 3:6 לצהובים.

בדקה ה-13 הצהובים כבר הגדילו את הפער ל-5:10 עם שערים של יון רושקה ודניאל פרידמן הצעיר. מוצקין אמנם שיחקה לא רע בהתקפה, אך בכל התקפת נגד היא לא הצליחה לשמור על שער נקי. בדקה ה-15 היא היתה עדיין בתמונה עם פיגור מינימלי של 12:10.

מוצקין המשיכה להפקיר את ההגנה, אבל הפעם ראשל"צ לא נתנה לה שערים קלים ובדקה ה-18 התוצאה כבר 10:15 לקבוצה מעיר היין. בדקה ה-28 ראשל"צ, עם שילוב של הגנת ברזל והתקפה פנטסטית, כבר הצליחה לפתוח פער של 6 שערים בדרך ל-13:19.  גושן עוד צימק לזכות האורחים וקבע פיגור מינימלי של 19:15 כדקה וחצי לסוף המחצית, אך עופר החזיר יתרון 5 לראשון 15:20. ולדי קאופמן הבקיע פנדל וצימק - 16:20 למכבי ראשל"צ במחצית.

המחצית השניה נפתחה בדיוק כפי שהראשונה נגמרה, כשוולדי קאופמן כבש שוב מהנקודה הלבנה וצימק ל-20:17. ראשל"צ עלתה ל-17:21 עם שער מרהיב של מי אם לא, נאמן, ועופר לוזון העלה מיד ל-17:22.  בשלב הזה הצהובים כבר נראו עם הראש ביום שישי, ושער של שושה הוריד את ההפרש ל-3 שערים בלבד - 29:26. 

רק שאז הקבוצה הצפונית, בדקות נוראיות עם הגנה פרוצה לחלוטין, איפשרה לראשל"צ לעלות ליתרון שיא של 7 שערים (28:35) בדקה ה-51. בשלב הזה ראשון חזרה לישון ו-3 דקות לסיום המשחק ההפרש חזר ל-3 שערים בלבד - 34:37 - אבל ליותר מזה מוצקים לא היתה מסוגלת. 

יואב נאמן היה הכובש המצטיין של ראשון עם 7 כיבושים, בעוד שעופר לוזון סיים עם 6 ודניאל פרידמן הצעיר הפתיע עם 5 כיבושים. במוצקין, ולדי קאופמן יכול להתנחם במשחק מעודד של 8 שערים. מירוק לוקיץ' הוסיף 7 למפסידים.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/146764.jpg

תאריך:  10/11/2009   |   עודכן:  10/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ציינה כי הגרוע מכל בכלכלה הגרמנית עוד לפניה    הזהירה במיוחד מעלייה נוספת במימדי האבטלה    רמזה כי קרן התמריצים הממשלתית שנועדה להקל על המשבר עשויה לגדול שוב
עידן יוסף
טוענות לקיפוח לעומת האוטובוסים שבהם ניתן לנסוע באמצעות הכרטיס החכם
ספי קיני
ראש הממשלה התייחס לראשונה לפגישתו בארבע עיניים אמש עם נשיא ארה"ב    "חשיבות הביקור עוד תתברר בעתיד"
נרי ברנר
השחקן, שעשה עלייה ומחזיק בתעודת זהות ישראלית, נבחן בעבר בב"ש
מאיה שני
אישה שיכורה נפלה אל בין פסי הרכבת התחתית בבוסטון    עובדת שהייתה במקום שיגרה הודעה לנהגת הרכבת    הרכבת עצרה רגע לפני שפגעה באישה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il