X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מוק' המונדיאל: משחק חלש באתונה, שבצ'נקו וחבריו עם יתרון קל
▪  ▪  ▪
קצוראניס. מונדיאל שני ליוון?

קיווינו להיות שם אנחנו, אבל החלום נגוז מזמן ויוון היא זו שהעפילה לפלייאוף ההעפלה למונדיאל 2010.הנבחרת של ריהאגל פגשה את אוקראינה, במטרה להשיג מקדמה לקראת הגומלין בקייב ביום רביעי.

 

היוונים, שנכשלים באופן קבוע בקמפיין מוקדמות המונדיאל (מלבד 1994) סיימו במקום השני בבית הישראלי ובנו על הקהל באתונה שיעזור להם להגיע רגועים לגומלין. מולם התייצבו חניכיו של אולכסיי מיכאיליצ'נקו, שהפתיעו והצליחו להגיע לפלייאוף כשהם מסיימים במקום השני בבית ו' לפני קרואטיה הפייבוריטית. לאוקראינים יש זיכרון מתוק מהמונדיאל האחרון בגרמניה, שהיה גם הראשון שלהם,  בו הגיעו עד לרבע הגמר והודחו על ידי איטליה.

מהלך המשחק

רבע שעה ראשונה של גישושים ללא מצבים ליד השערים. האוקראינים נראו מסוכנים יותר אך המצב הראשון היה לזכות היוונים, ששער מרגליו של תאופניס גקאס נפסל בטענת נבדל למורת רוחם של הצופים באתונה. בדקה -36, אוקראינה עם איום ראשון על השער היווני. אולג גוסייב ניצב מול צורבאס לאחר מסירה מצויינת של מילבסקי, אך ידו של השוער היווני הייתה על העליונה כשהדף מצויין. בדקות הסיום של המחצית הראשונה היוונים התעוררו, הגיעו לרחבה של פיאטוב, אך לא הצליחו לסכן בצורת ממשית את השער.  בדקה ה-44 היוונים היו קרובים לשער הראשון. קאראגוניס הגביה כדור חופשי היישר לראשו של גקאס, שנגח מ-5 מטרים לידיו של פיאטוב.

עם פתיחת המחצית השנייה אוקראינה ביצעה את החילוף הראשון שלה, כשרוטן יצא, ובמקומו נכנס אנדריי ירמולנקו. כמו במחצית הראשונה, המשחק היה חלש, וניכר שהנבחרות מתרכזות בהגנה, ומשאירות את החלוצים שלהן מתוסכלים. בדקה  ה-55 האוקראינים היו קרובים לכיבוש. גוסייב קיבל כדור ברחבה, השתלט לא טוב ועל הריבאונד עט מילבסקי שבעט לא מדוייק והציל את היוונים ממבוכה. בדקה ה-60 נשלף הכרטיס הצהוב הראשון במשחק, לחובתו של פאפאסטטופולוס, לאחר שהכשיל את גוסייב. בדקה -66 ריהאגל הבין שמשהו חייב לקרות, ושלף מהספסל את האס שלו מיורו 2004 אנחלוס חריסטאס, במקומו של גקאס המאכזב. האוקראינים המשיכו לנסות ולכבוש את שער החוץ היקר כל כך ובדקה ה-68 מילבסקי בחן מרחוק את צורבאס, שהגיב טוב. בדקה ה-70, חילוף נוסף בשורות היוונים. סלפינגידיס שלא השפיע על המשחק מוחלף על ידי קונסטנטינוס מיטרוגלו. בדקה ה-80 היוונים הגיעו למצב הראשון שלהם במחצית השנייה, אבל סאמראס במקום למסור בעט מעל השער.  בדקה ה-84 גם האוקראינים מבצעים את חילופם השני, כשגוסייב יוצא, ואולכסנדר אלייב נכנס במקומו.

 

 

יוון: אלכסנדרוס צורבאס; ניקוס ספירופולוס, ונגאליס מוראס, גיורגיוס סאמראס, קונסטנטינוס קצוראניס, גיורגיוס קאראגוניס, לוקאס וינטרה, דימיטריוס סאלפינגידיס, סוקראטיס פאפאסטטופולוס, סוטיריוס קירגיאקוס, תאופניס גקאס.

אוקראינה: אנדריי פיאטוב; יארוסלאב רקיץ, אולכסנדר קוצ'ר, אנטולי טימוסצ'וק, אנדריי שבצ'נקו, אולב גוסייב, ארטם מילבסקי, צ'אקרידי יאוגן, ואסיל קובין, טאראס מיכאליק, רוסלאן רוטן.


 

תאריך:  14/11/2009   |   עודכן:  14/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
TheMarker Online
"איפה אתם רוצים שהוא ידון בבטחון המדינה - בבאר?"    סבן על עסקת בזק: העסקה טובה גם לישראל - משקיע חוץ מסתכל עלי ועל שותפיי בבזק ומסיק מסקנות
מערכת אתר ערוץ הספורט
בילאלטדינוב נתן יתרון כפול להידינק. פצ'ניק צימק (88). הגומלין ברביעי
מערכת אתר ערוץ הספורט
מרטינס ויעקובו סידרו לנשרים 2:3 בקניה, אטו והאריות ניצחו במרוקו
שירלי בר דיין
שער מוקדם של ניקוליץ' הכריעה את איווניר ושחקניו, שהתרחקו מאליפות אירופ
ספי קיני
לפי השיטה החדשה יבוטל לגמרי מס הרכישה על מכוניות    הנהגים ישלמו 0.03 אירו לקילומטר    החוק יכנס לתוקף ב-2012
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il