X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דגן: "יש בעיה. שינויים? אולי בעמדת המאמן". ענבר: "ניצחון חשוב"
▪  ▪  ▪
צפו בשידור הישיר

ערב משחקי המחזור הרביעי היה נראה כי המפגש בין מכבי רמת חן ומכבי אשדוד צפוי להיות מרתק. בכל זאת, שתי קבוצות שמדברות על צמרת ורוצות להגיע לשלבי ההכרעה. אלא שעל המגרש התפתח משחק חד צדדי עם שליטה מוחלטת של אשדוד שפשוט פירקה את רמת חן עם 56:89.

"אין לי הסבר למה שקרה פה", אמר מאמן רמת חן, עדני דגן בסיום. "מדובר על עניין מנטאלי. אם ברבע שלם ובפיגור גדול אנחנו לא עושים עבירה זאת בעיה מנטאלית קשה. ירדנו למחצית, הבנות חטפו צעקות, עלינו לרבע השלישי ולא ראינו שום שינוי. התבוסה הזאת תלווה אותנו למשך כל העונה. אני מקווה שאולי הסטירה השנייה תעיר אותנו. שינויים? אולי בעמדת המאמן".

גם לעדן ענבר לא היה יותר מדי מה להגיד: "אני לא חושב שמישהו צריך לרעוד מאיתנו. היה לנו חשוב להמשיך במומנטום. זה ניצחון חשוב מאוד. זה נכון שהישראליות היו טובות אבל אני לא עושה הפרדה. הקבוצה שיחקה מצוין כקבוצה".

קורטני פאריס סיימה כקלעית המובילה באשדוד עם 20 נק' (ו-11 ריב'). איאנה ווקר תרמה 17 וטמיקה ג'ונסון הוסיפה 14. רמת חן? אחרי משחק כזה אין שם שום שחקנית שראוי להזכיר.

מהלך המשחק
הדקות הראשונות היו שייכות לאשדוד שעשתה על הפארקט כל מה שרצתה. טמיקה ג'ונסון הייתה נהדרת עם 7 נקודות בחמש דקות אבל גם שאר חברותייה נתנו תפוקה והיתרון עמד על 7:18. עדני דגן הזעיק פסק זמן אך גם זה לא הצליח לעצור את השטיפון. רמת חן המשיכה לרוץ וסיימה את הרבע ביתרון 10:27.

גם ברבע השני שחקניות רמת חן עדיין לא הגיעו למשחק. אשדוד המשיכה לשלוט והגדילה את ההפרש כל הזמן. אחרי 4 דקות היתרון עמד על 19:36, אחרי שבע זה כבר הפך ל-20 הפרש, 21:41 ובסיום המחצית הראשונה אשדוד היתה ביתרון 27:49. אם מישהו חשב שמשהו ישתנה בחצי השני הוא טעה. לא ברור מה אמר עדני דגן לשחקניות שלו, מה שבטוח זה לא עבד. אחרי חמש דקות היתרון של אשדוד צמח ל-30 הפרש, 35:65 ובסיום הרבע השלישי לוח התוצאות הראה 43:72 לאשדוד.

הרבע האחרון לא היה שונה מקודמיו. רמת חן פשוט לא הייתה קיימת ובאמצע הרבע היתרון כבר עמד על 40. בסופו של דבר ובעזרת 8 נקודות בדקה האחרונה זה נגמר רק ב-56:89 לאשדוד.

יתר המשחקים
אליצור חולון - רמת השרון 75:70
הבנות של אורנה אוסטפלד ממשיכות לשמור על מאזן מושלם גם אחרי המחזור החמישי כשעל הדרך הם מנחילות לחולון הפסד שלישי ברציפות. רמה"ש כמובן מובילה את הטבלה ואילו חולון, שפתחה עם 2 ניצחונות (על תל כביר והפועל ת"א) מדורגת במקום השביעי.

אליצור מכבי נתניה - אס"א ירושלים 77:80
שתיים מהקבוצות המפתיעות של העונה נפגשו ראש בראש וסיפקו משחק מותח ומעניין. את הרבע הראשון סיימו המארחות ביתרון 20:25 אבל בשני היו אלה הבנות של בעז טייב שהשתלטו על המשחק וסיימו את המחצית ביתרון 40:52. ברבע השלישי ההגנה של נתניה השתפר והיא הצליחה לעצור את ירושלים על 9 נקודות בלבד בדרך לצימוק הפער ל-58:61. טייב ניסה לעצור את הסחף אך ללא הצלחה וברבע האחרון הצליחו הנתנייתיות להפוך את התוצאה, לנצח ולהתבסס במקום השני בטבלה עם מאזן 1:4. מוניק קוקר הובילה את הנתנייתיות עם 20 נקודות, נעמי קולודני הוסיפה 15 ו-8 ריבאונדים וליעד סואץ קרני סיימה עם 14. אדווינה בראון הובילה את ירושלים עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, דניאל פייג' סיימה עם 15.

מכבי תל כביר - הפועל תל אביב 71:80
במפגש בין שתי הקבוצות שמסתמנות כחלשות בליגה ניצחה זאת מתל כביר. בעקבות ההפסד החמישי מתחילת העונה, שוב עולה השאלה, למה אישרו להפועל ת"א להשתתף ביורוקאפ.

אליצור רמלה - בנות השרון 83:92http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/147416.jpg

תאריך:  16/11/2009   |   עודכן:  16/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
סבא"א אינה מקבלת את הסבריה של אירן בדבר המתקן הסודי שהתגלה בקום    הביעה חשש מקיומם של מתקנים גרעיניים נוספים    המשלחת האמריקנית בפורום סבן: "אירן נכשלה במבחן"
עידן יוסף
לאחר התנגדות מצד חברי כנסת, החליט ראש הממשלה לקיים דיוני התייעצות בהצעת החוק של שרים וחברי כנסת
שירלי בר דיין
מאמן מכבי פ"ת על השחקן: "דורש ממנו רצינות". פסר יהיה כשיר לסכנין
עופר וולפסון
הכתב של אתר החדשות הגדול בישראל בשפה הערבית נעצר לאחר שסיקר את משחק הכדורגל בין מצרים לאלג'יר    נחקר במשך שעות ארוכות ע"י המודיעין המצרי ושוחרר לאחר יממה
נורית רוט
זאת בעקבות הערתו של צ'רנוי ולפיה "לא העליתי על הדעת שאני מרמה מישהו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il