X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר הניצחונות על אינטר וריאל, מארקז ישחק בקבוצה עד 2012
▪  ▪  ▪
סוף כל סוף חוזר. מיליטו (GETTYIMAGES)

בברצלונה עדיין נרגעים מהשבוע הפנטסטי שעבר על הקבוצה (הניצחונות מול אינטר וריאל מדריד), והיום (שני) התווספו חדשות טובות נוספות. גבי מיליטו, בלמה הארגנטינאי של הקבוצה שהיה פצוע במשך 19 חודשים מתאמן באופן מלא וצפוי להשתלב בסגל במשחק הליגה הקרוב מול חרז. יתרה מכך, הבלם המקסיקני רפאל מארקז האריך את חוזהו בבארסה וישחק בשורות הבלאוגרנה עד סוף עונת 2012\2011.

מיליטו, שהצטרף לקבוצה בשנת 2007 תמורת כ-20 מיליון יורו מסראגוסה, נפצע ב-29 באפריל 2008 במשחק חצי גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד. איש לא האמין אז שייעדר זמן כה רב, אך כאמור רק עכשיו הוא שב למגרשים. חזרתו של הארגנטינאי מעבה את החלק האחורי של פפ גוארדיולה כשפיקה, פויול, צ'ירגיינסקי, ומארקז משלימים אותה.

מארקז, שחוזהו בקבוצה היה אמור להסתיים בסוף השנה הנוכחית, ועל פי דיווחים היה מועמד להצטרף לליגת ה-MLS, סתם את הגולל כשחתם על חוזה חדש ומשופר אצל הקטאלונים. "אני שמח להאריך את החוזה במועדון שבאמת מעריך אותי. אני חוזר לכושר טוב אחרי הפציעה, ומקווה להילחם על מקומי בהרכב למרות התחרות הקשה".

בארסה נמצאת כרגע בשיחות מתקדמות לגבי הארכת חוזיהם של קרלס פויול, אריק אבידל, ואנדרס אינייסטה, והודעה בנושא צפוייה בשבועות הקרובים. במשחק שהוקדם מהמחזור ה-15, ייצאו חניכיו של גוארדיולה לחרז כבר ביום רביעי הקרוב, זאת בעקבות יציאתם למונדיאל הקבוצות בסוף השבוע.

תאריך:  30/11/2009   |   עודכן:  30/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
כמעט חצי מיליון עותקים מאלבום הבכורה של סוזן בויל נקטפו בשבוע הראשון לצאתו בבריטניה    2 מיליון עותקים נמכרו ברחבי העולם    לסוזן בויל יש רק שתי מלים לומר בעניין: "זה פנטסטי"
ספי קיני
בעקבות הפרת ההתחייבות מצד בנק דיסקונט להעביר לחשבון המפעל ערבות של כ-3 מיליון שקלים    יו"ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי: "מדובר בעובדי ייצור שרובן אמהות חד-הוריות בשכר נמוך שנזרקים לרחוב בגלל אטימות לב של הבנק"
מאיה שני
תקרית הירי מים ראשון שבה נרצחו ארבעה שוטרים בסיאטל מצביעה על מחדלים במערכת המשפטית בארצות הברית    היורה זוהה וביתו כותר בשעות הלילה, אולם התברר כי החשוד כבר החל את מסע ההימלטות שלו
עופר וולפסון
עובדי המוסד טוענים כי על-אף שהושגה פשרה בעניין הסכמי העבודה שלהם כבר לפני כמה חודשים, טרם נחתמו עמם הסכמי העבודה המיוחלים
ספי קיני
נהג המונית חוייב לפצות אישית את הנוסע ב-1500 שקלים וגזר עליו קנס נוסף של 1500 שקלים    בנוסף חוייב הנהג לחתום על התחייבות נוספת של 10 אלפים שקלים להימנע מלעבור עבירה דומה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il