X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שער של הארגנטיני הכריע באורווה (59) סיניסה ליניץ' ראה אדום (79)
▪  ▪  ▪
פדרו גלבאן (ניר בוקסנבאום). שווה ניצחון

בני יהודה שבה הערב (שבת) לנצח עם 0:1 לא מזהיר אך חשוב על מכבי פ"ת באורווה. אחרי ההפסד להפועל ת"א, חניכיו של גיא לוזון וידאו שהעניין לא יתפתח לסוג של משבר בזכות שער ניצחון של פדרו גלבאן בדקה ה-59. כעת יש לזהובים אותו מספר נקודות כמו לאדומים, לפחות עד יום שני. סיניסה ליניץ' שראה אדום יחמיץ את המשחק מול הפועל ב"ש. בצד השני פרדי דוד ימשיך לחפש את נקודת הבכורה שלו כמאמן המלאבסים. טל בן חיים, שנפצע במחצית השניה, נלקח לבית החולים לבדיקות אחרי שהתלונן על כאבים בחזה.

לעמוד ליגת העל עם הטבלה וכל הנתונים

 

גיא לוזון סיכם ניצחון על קבוצת האם: "יש משהו מאוד מיוחד בכל פעם שאני מגיע לאורווה. אני מכיר את כל האנשים פה והניצחון הזה מאוד מיוחד בשבילי. אני מאוד מרוצה, היתה לנו מחצית שניה טובה, היינו עדיפים. אני לא יכול להראות רגשות בזמן המשחק כי אחרת אני אקרוס". אסי בלדוט, שחזר להרכב, הוסיף: "אנחנו יודעים כמה המשחק הזה היה חשוב לגיא, אבל הוא חשוב גם לנו כי חזרנו למומנטום אחרי ההפסד להפועל. אנחנו מאוד מרוצים כי זה ניצחון במגרש קשה שהרבה קבוצות יאבדו בו נקודות".

בצד השני פרדי דוד אמר: "הגעתי לכאן לפני 10 ימים. יש דברים שעובדים ויש הרבה מה לתקן ולשפר. יש תכנית שעל פיה אני עובד ולשחקנים לוקח זמן להיכנס לתלם. אני מאמין שניראה הרבה יותר טוב בהמשך. אנו מחכים לחלון ההעברות אבל אני מאמין בקבוצה הזאת".

מהלך המשחק
האורחים פתחו טוב יותר ובדקה ה-12 אפק הגביה מצד ימין ומצא את דין מורי, שנגח החוצה. שתי דקות לאחר מכן דן רומן התקרב בבעיטה חופשית אבל גם לא מצא את המסגרת. בדקה ה-32 סרסור נפצע ופינה את מקומו לעומר דמארי. שתי דקות לאחר מכן משיח סיפק הגבהה מעולה מצד ימין ובוסיץ' נגח מחמישה מטרים לידיים של איינוגבה.

המחצית השניה נפתחה באירוע ביזארי משהו. בדקה ה-51 אלירן עטר ביצע עבירה על טל בן חיים, שהתקשה להתאושש והוחלף על ידי דני פרדה. בדקה ה-54 דן רומן ניסה את כוחו מ-17 מטרים אבל איינוגבה השתטח מצוין ולקח. בדקה ה-59 האורחים עלו ליתרון. אסי בלדוט הוריד בנגיחה לפדרו גלבאן, שהסתובב ומקצה הרחבה ירה כדור לפינה של אוהד כהן - שער גדול ו-0:1 לבני יהודה.

בדקה ה-66 אסי משיח שוב ניווט הגבהה מדוייקת, הפעם למחליף עומר דמארי שנגח החוצה. בדקה ה-70 אלירן עטר ניסה את מזלו עם בעיטה שטוחה אבל כהן לקח. דקה לאחר מכן בלדוט מצא את עמרי אפק, שירה מהאוויר מ-16 מטרים כדור שכהן לקח בקושי. בדקה ה-79 האורחים איבדו את סיניסה ליניץ', שביצע עבירה קשה במרכז המגרש וראה צהוב שני ואדום מאסף קינן.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, אסי משיח, מוראד מגמאדוב, אבי יחיאל, קובי גנון, דן רומן, עומר בוקסנבוים, ונצ'ו טרויאנוב, רוביל סרסור (עומר דמארי 32), טל בן חיים (דני פרדה 52), טומיסלב בוסיץ' (דובב גבאי 70).
בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גרידו, דין מורי, כפיר אדרי, לירוי צעירי, סיניסה ליניץ', אסי בלדוט, עמרי אפק (חסאן אבו זאייד 80), פדרו גלבאן (משה ביטון 75), אלירן עטר (איציק עזוז 85).
שפט: אסף קינן.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/149789.jpg

תאריך:  05/12/2009   |   עודכן:  05/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
"אני יודע ומקבל את זה ששליט יהיה זמן רב בשבי. די לחשוב רק על משפחתו; לחשוב איך אפשר למנוע ממשפחות להפוך לשכולות"    ועוד: "חיילים בצה"ל לא היו רוצים שישחררו רוצחים רק כדי לשחררם מהשבי"
מערכת אתר ערוץ הספורט
ניצחון ראשון למנג'ר פורטסמות, 0:2 על ברנלי: "היתה כאן שמחה גדולה"
מערכת אתר ערוץ הספורט
שייט ה-470, שסיים את השותפות שלו עם גידי קליגר, יוצא לדרך חדשה
ספי קיני
תנועת רגבים פנתה לשר הביטחון בתביעה להרוס מיידית וילות בלתי חוקיות שנבנו סמוך לחוסאן ואל חדאר    לפני שנה ביקשה המדינה לדחות את האכיפה בטענה למחסור בכח אדם
ספי קיני
טוען כי כך אמר לו ראש הממשלה נתניהו    "העסקה הייתה תקועה שלוש שנים כי אולמרט לא היה מוכן לשלם את המחיר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il