X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משחק רע של אנדרסון והפגזה של טלטוביץ' (28), הצהובים ירדו למקום ה-2
▪  ▪  ▪
אנדרסון. משחק חלש שלו הערב בנוקיה

פיני גרשון אמר פעם שאותו לא ינצחו מהשלוש. לרוב הוא צודק. דרך המחשבה הזאת גם הביאה לו כמה גביעי אירופה. הערב (חמישי) זה עלה לו בהפסד שני לקאחה, 92:81, הראשון העונה בבית, אחרי תצוגה מטורפת של הבאסקים מעבר לקשת, 16 מ-31, שהקפיצו אותם לראשות בית ג' של היורוליג, על חשבון הצהובים.

מכבי דיברה השבוע על עצירת טיאגו ספליטר, בקאחה ודאי ניסו למצוא דרך למנוע מאלן אנדרסון להתפוצץ. שתי המשימות הוכתרו הערב בהצלחה. ספליטר סיין עם 6 נקודות בלבד, אנדרסון קלע אמנם נקודה יותר אבל היה חלש מאוד ובכמה כניסות עם הראש בקיר הצליח גם לעצבן את גרשון, שהגיב בייבוש על הספסל.

ועדיין, זה לא היה רחוק מקאמבק, כנראה לא מוצדק, של מכבי. היא חזרה מפיגור דו ספרתי ואפילו עלתה ליתרון, אחר כך שוב איבדה את הראשון אבל חזרה בפעם השניה למרחק מינימלי. אלא שבכל פעם היא בעטה בדלי, בכל פעם קאחה הגיבה בשלשה כואבת. צ'אק אידסון היה הבולט בשורות מכבי, בעיקר בחצי השני, והוא סיים עם 17 נקודות. גם פניני (18) היה שם כדי לעזור.

קלעו למכבי: אידסון 19, פניני 18, לאזמה 11, פישר 10, אנדרסון 7, פרקינס 6, ויזנייבסקי 5, בלות'נטל, לאמפה וגרין 2 כ"א. לקאחה לבוראל: טלטוביץ' 28, אינגליש 18, אליהו ובראץ' 11 כ"א, ריבאס 7, סן אמטריו וספליטר 6 כ"א, סינגלטרי 4.

מהלך המשחק

מכבי פתחה עם: אנדרו וויזנייבסקי, אלן אנדרסון, צ'אק איידסון, סטפון לאזמה, דיאור פישר
קאחה פתחה עם: שון סינגלטרי, פרננדו סאן אמטריו, קארל אינגליש, מירזה טלטוביץ', טיאגו ספליטר.

טלטוביץ' קלע מעבר לקשת, אידסון החזיר בשלשה משלו. גם אינגליש הפציץ וזה 3:6 לקאחה, אידסון איזן אחרי אסיסט גדול של פישר. מכבי רצה ודאנק של פישר קבע 6:8. קאחה לא הצליחה להחטיא, טלטוביץ' ואינגליש קלעו שלשות וזה 8:12 לבאסקים.  ההגנות לא ממש הגיעו למשחק. פישר ניצל מסירה של אנדרסון להאלי הופ גדול, אבל אינגליש קבר עוד אחת מעבר לקשת. לאזמה קלע סל ועבירה וזה שוב מאוזן - 17:17. בסיום הרבע הראשון 18:20 לקאחה.

בראץ' פתח את הרבע השני עם סל, מכבי החטיאה וטלטוביץ' העניש בשלשה מספר 6 של קאחה, 18:25 לבאסקים. טלטוביץ' המשיך להיות האיש של האורחת, שעלתה ליתרון שיא 24:33. אנדרסון מצא את פניני, אליהו מסר אסיסט לבראץ' בצד השני. גם ריבאס קלע 2, ריצת 10:20 לקאחה ברבע השני ויתרון שיא - 28:40. אנדרסון מהקו ופניני בשלשה הורידו ל-7, אבל ריבאס עם עוד שלשה, שוב השתיק את נוקיה. עם הירידה להפסקה, 34:43 לקאחה.

פישר פתי בפולו דאנק, אליהו החטיא מהקו ואידסון העניש עם שלשה, רק 4 לקאחה. סינגלטרי קלע סל ועבירה, אידסון החם ענה בעוד שלשה. אלא שטלטוביץ' קבר את הרביעית שלו בצד השני - 42:49 לבאסקים. מפגן השלשות נמשל, הפעם זה היה פניני שהפגיז. קאחה החטיאה, פניני ירה שוב מעבר לקשת ונוקיה בטירוף. לאזמה חסם נהדר את טלוטוביץ' ואחר כך קלע פעמיים מהקו. מהפך - 49:50 למכבי.

כמו שהתחיל, המומנטום הסתיים. אנגליש וטלטוביץ' ירו שוב ל-3 והאורחת חזרה ליתרון 7. לאמפה קלע מתחת לסל, אבל טלטוביץ' הלוהט ענה עם שתי שלשות ענקיות (7 מ-11 עד כה). מכבי מאבדת את הראש וקאחה ביתרון 54:65. בסיום הרבע השלישי, 60:67.

פרקינס פתח את הרבע האחרון עם שלשה, מכבי שמרה טוב יותר וטלטוביץ', אחרי שתי החטאות נדירות מהשלוש, הכעיס את איבאנוביץ' וירד לספסל. קאחה לא עצרה ועלתה ל-60:75. זה נראה גמור, אבל ויזנייבסקי בסל שדה ראשון ואידסון בשלשה גדולה הריצו את מכבי ל-0:9. גם הקאמבק הזה נגדע, קאחה קלעה את השלשה ה-16 שלה הערב, בלות'נטל החטיא שלשות מטורפות והבאסקים סגרו עניין מהקו. דאנק סמלי של אליהו חתם את תוצאת הסיום, 81:92 לקאחה לבוראל, שעולה למקום הראשון בבית ג'.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/150499.jpg

תאריך:  10/12/2009   |   עודכן:  10/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
צרפת הפצירה היום באו"ם לנקוט בצעדים חריפים יותר כלפי אירן    סין ורוסיה הביעו רצון להמשיך בדיונים עם טהרן
עופר וולפסון
יימכר לקבלן יחזקאל מורד תמורת כ-97 מיליון ש"ח במסגרת נסיונה של אפריקה לשפר את תזרים מזומניה לקראת הסדר חוב    במתחם מרחצאות, מלון ברשת הולידיי אין ובי"ס למלונאות
מערכת אתר ערוץ הספורט
בלם ליאז' ראה מהספסל את שלב הבתים בצ'מפיונס: "מחכה לצ'אנס"
אייל גרוסברד
הרוקי נותר במקומו בדירוג. מונרו: "הפתיע". צפו בו קולע שיא קריירה
ספי קיני
"הרגישות המדינית שעמדה ברקע הצו מנעה שיתוף הציבור בקבלת ההחלטה"    הפרקליטות מבקשת שלא להוציא צו ביניים שישהה את ההגבלות עד להכרעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il