X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אייל גולסה כבש את הראשון, רפאלוב את השני וארבייטמן הוסיף צמד
▪  ▪  ▪
הספירה עומדת על 13. שלומי ארבייטמן (ניר בוקסנבאום)

מכבי חיפה סיימה באמצע שבוע קמפיין אירופי שלא הוסיף לה לביטחון או למוראל אבל אין כמו חזרה לליגת העל בשביל לשפר לאלופה לשפר את מצב הרוח. הערב (שבת) האלופה הביסה 0:4 את הפועל פ"ת באורווה וניצלה את ביטול המשחק בין עכו להפועל ת"א על מנת להחזיר את הפער בפסגה ל-9 נקודות.

כפי שניתן היה לצפות, הקבוצה שספגה שביעייה מהאדומים לא העמידה התנגדות יוצאת דופן ונכנעה לשערים של גולסה, רפאלוב וארבייטמן (2). מאזנו של החלוץ הפורה בישראל כבר עומד על 13 שערים, שנייים יותר מהקולגה איתי שכטר. על שביט אלימלך אפשר בעיקר לרחם אבל כל עוד פרדי ודוד והיריבה העירונית גם ממשיכים לא לנצח, יש איזושהי נחמה.

מהלך המשחק
המארחים פתחו לא רע בכלל בדקה ה-8 ג'ונתן אסוס קיבל הזדמנות לבעוט מ-16 מטרים אבל הבעיטה שלו הלכה גבוה. חיפה ניסתה מספר כדורי עומק לכיוונו של ארבייטמן אבל מתיאס וג'ברו הצליחו למנוע ממנו בעיטה לשער. בדקה ה-22 רפאלוב ניסה את כוחו מ-20 מטרים אבל הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-28 האורחים עלו ליתרון. התקפה יפה מצד שמאל הניבה עקב של רפאלוב למסיללה. האחרון הגביה ודבאלשווילי ניסה לנגוח אבל הסיט את הכדור לכיוונו של גולסה, שירה בחצי יעף פנימה משבעה מטרים - 0:1 למכבי חיפה. שלוש דקות חלפו עד שהגיע השני. חיפה זכתה בבעיטה חופשית מ-20 מטרים וליאור רפאלוב סובב כדור לפינה. חתוכה היה יכול להגיע, אבל הוא הצליח רק להדוף את הכדור פנימה - 0:2 למכבי חיפה, הראשון של רפאלוב העונה.

בדקה ה-44 ארבייטמן קיבל את המנה השבועית שלו. עלי עותמאן עלה ושלח הגבהה מדוייקת שעברה את כל האין-הגנה של המארחים והגיעה לחלוץ שעלה ומקרבו נגח פנימה את ה-12 שלו העונה - 0:3 למכבי חיפה. האלופה פתחה את המחצית השניה בצורה מנומנמת, מה שלא מנע ממנה להבקיע את הרביעי בדקה ה-61. פיטר מסיללה הגיע עד קו הרוחב בצד שמאל והוציא לארבייטמן, שכבש את השני שלו - 0:4 לחיפה, ארבייטמן כבר עם 13 שערים.

בדקה ה-67 המארחים הגיעו להזדמנות נדירה כאשר אסוס שלח את צרפתי לעימות מול דוידוביץ'. הקשר הצליח לשלוח כדור שהכניע את השוער אבל לא את דקל קינן שגלש והציל. בדקה ה-82 המחליף דור הלוי הותיר את חותמו על המשחק עם כרטיס אדום אחרי קיזוז תקיף במיוחד של ז'ורז' טקשיירה.

הפועל פתח תקוה: צליל חתוכה, אסי בוזגלו, גל כהן, עמנואל מתיאס, ג'ורג' ג'ברו, קובי דג'אני (גיא לוי 68), ג'ונתן אסוס, עידן סרור (איימן אבו סלאח 46), גיא צרפתי, ארמון בן נעים (דור הלוי 46), עוסמן באשירו.
מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; עלי עותמאן, דקל קינן, ז'ורז' טקשיירה, פיטר מסיללה (אייל משומר 71); בירם כיאל (טיאגו דוטרה 68), ג'ון קולמה, אייל גולסה, ליאור רפאלוב; שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלשווילי (מוחמד גדיר 52).
שפט: איתן תבריזי

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/150684.jpg

תאריך:  12/12/2009   |   עודכן:  12/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
חפרה בקרקע שזיהמה תחנת סונול ביפו מבלי לבצע קודם בדיקה של השטח    ביהמ"ש המליץ למשרד להגנת הסביבה לקבוע הטלת חובה על חברות דלק לזהות ולטפל בזיהומי קרקע ישנים
עידן יוסף
בדברי ההסבר אמרה המשטרה כי דבריו של עו"ד פישר על כך שהכרעת הדין בעניין אדם שהורשע במעשים מגונים היא המגונה לא היו חמורים באופן יחסי
ספי קיני
מנושהר מותקי טען כי מדובר במהלך לא חוקי הנוגד את אמנות האו"ם    אמר כי אירן מוכנה להצעת המערב להעשיר עבורה אורניום אך לפי לוח הזמנים והתנאים שלה
ספי קיני
ספינות של נאט"ו וחיל הים הוזנקו למקום שבו טבעה ספינת סוחר    מלח אחד חולץ, החיפושים מתקיימים בתנאים קשים
ספי קיני
מקורות פלשתינים מדווחים כי פלשתיני בן 47 נהרג מפגיעת פגז של צה"ל במחנה הפליטים אל בורייג'    מצה"ל נמסר כי אש נפתחה לעבר סיור צה"ל והחיילים השיבו באש אך לא זוהתה פגיעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il