X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הצהובים הוליכו ב-18 ונרדמו. אסף כמעט הוליך מהפך ענק. 18 לוויזנייבסקי
▪  ▪  ▪
וויזנייבסקי ואסף. שחקני המפתח (אתר המנהלת). צפו בדרמה בסיום

עד לרבע האחרון זה נראה כמו נחיתה רכה אחרי הפסד מרגיז לצסק"א במוסקבה. בסוף זה נגמר בדרמה גדולה, וניצחון 76:79 של מכבי בחוץ על בני השרון. הצהובים כמעט נתנו למשחק לברוח, אבל שמרו על מאזן מושלם בליגת ווינר אחרי 9 מחזורים. בני השרון נהנתה מתצוגת ענק של דורי אסף הצעיר, אבל רשמה הפסד חמישי העונה.

בשורה התחתונה - מכבי יוצאת לפגרת חג המולד במצב רוח חיובי, אבל זה לא היה רחוק מהפסד מביך. האחראי העיקרי למניעת הפאדיחה הוא אנדרו וויזנייבסקי, שפתח מבערים אחרי ההפסקה וסיים את המשחק עם 18 נקודות. הדאגה הצהובה לכבוד החג: פציעתו של אלן אנדרסון, שספג מכה חזקה בכף היד וטופל בקרח ובספריי. מחר הוא ייבדק כדי לאבחן אם יש גם שבר.

מהלך המשחק

הנקודות של מכבי התחלקו יפה כבר בפתיחה - לימונד, גרין ואידסון קלעו 4 כ"א והריצו את מכבי ליתרון 5:14, כשבבני השרון רק קלנסי ובלצ'ר מוצאים את הטבעת. המארחת קצה 0:5, אבל אידסון (שלשה), פניני ו-וויזנייבסקי עם ריצה נגדית וזה 14:21 בסיום הרבע הראשון.

מכבי המשיכה לעשות נקודות קלות. פישר קלע שתיים, אנדרסון הוסיף מהקו ושלשה מטורפת של פרקינס קבעו יתרון שיא - 20:34. בני השרון חזרה לפיגור 6 עם שלשות של ארז כץ ורון סטיל. וויזנייבסקי איבד ושון ג'יימס סיים בדאנק, רק 34:40 למכבי בהפסקה.

פתיחה שקולה של הרבע השלישי. וויזנייבסקי הפגיז משלוש, דורי אסף קלע מעבר לקשת בצד השני. מהלך נהדר של מכבי הסתיים עם סל ועבירה של פניני, אסף החטיא שלשה ו-וויזנייבסקי העניש, 45:56. בני השרון נחלשה בצה דרמטית ומכבי עטה על הטרף. וויזנייבסקי חימם את היד והריץ את האורחת ליתרון שיא, 47:65. עד לסיום הרבע השלישי ההפרש קוזז במעט, 52:67.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/151779.jpg

מכבי הריחה ניצחון קל ונרדמה, ובני השרון חזרה. סל של דורי אסף ועונשין של ג'יימס וזה רק 8 לצהובים, 66:74. השחקנים של פיני איבדו את הראש. גרין לא מצא את הכדור, פניני נכנס על הראש בקיר ודורי אסף, האיש של דן שמיר על הפרקט, חדר מצוין והוריד ל-2 בלבד, 77:75. בני השרון קיבלה צ'אנס להשוות אבל איבדה את הכדור ברשלנות, בהתקפה הבאה הגיעה גם החטאה ופניני לקח את הריבאונד המכריע. בסיום, 76:79 למכבי.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/151799.jpg

תאריך:  20/12/2009   |   עודכן:  20/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמיתי זיו
נבחנת גם אפשרות להענקת השירות בחינם    הכנסות בזק משירות המודיעין עומדות על 60 מיליון שקל בשנה
איציק וולף
פורום השביעייה התפזר בתום דיון בהשתתפות ראשי מערכת הביטחון    עיקר המחלוקת על זהות אסירים כבדים ושחרורם לשטחי הרשות הפלשתינית
איציק וולף
עמותת אומ"ץ ביקשה מן היועץ המשפטי לממשלה 'לנקות את השלחן' ולהזכיר לשר המשפטים להגיש קובלנה נגד הרב הראשי לישראל שדבק בתפקידו כדיין למרות החשדות הפליליים
מאיה שני
לורה דקר, הנערה ההולנדית בת ה-14 שחלמה להפליג לבדה סביב העולם, נעדרת לאחר שבית המשפט החליט למנוע ממנה את החלום    עם אביה, מימין, ועורך דינה באוגוסט [צילום: AP]
מאיה שני
בארצות הברית ובאירופה עדיין מתקשים לעקל את תוצאות מזג האוויר הקשה שגרם לשיבושים רבים בתנועה וגרם להריגתם של לפחות חמישה בני אדם בארצות הברית    הסופות ממשיכות צפונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il