X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קפטן הנבחרת התראיין לרדיו ת"א: "דיברתי עם אבי לוזון על עמדת המאמן"
▪  ▪  ▪
יוסי בניון (ניר בוקסנבאום)

קפטן נבחרת ישראל, יוסי בניון, התראיין הערב (חמישי) לתכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו דרום וקול הים האדום והתייחס, בין השאר, לשאלת המאמן הלאומי הבא ולאפשרות שאייל ברקוביץ' יהיה זה שיתמנה לתפקיד.

"אני אמרתי שדעתי היא קודם כל למנות מאמן ישראלי", אמר בניון, "ולגביי השאלה האם אייל ראוי, אני כן חושב שהוא מועמד ראוי אבל לא אמרתי שהוא צריך להיות  מאמן. אנחנו נעמוד מאחורי כל מאמן שימונה, בין אם זה יהיה ברקוביץ', עטר או אוחנה. היו מקרים לכאן ולכאן, אני לא קובע עובדות מי צריך להיות המאמן. לקחו סיכונים על מאמנים שלא אימנו בעבר, יש כאלה שהצליחו וגם כאלה שלא הצליחו".

"אבי לוזון היה איתי בקשר לפני חודש חודש וחצי ב-sms, אנחנו מדברים באופן כללי גם על הדברים האלה אבל אני לא מייעץ לו. האופי שלי לא ייתן לי להגיד מי יהיה המאמן הבא. אני לא יודע אם דעת השחקנים תשפיע או לא, הוא תמיד שאל איך השחקנים מרגישים וגם עכשיו הוא רוצה להבין מה השחקנים חושבים אבל חברי ההתאחדות לוקחים את ההחלטה, השחקנים לא משפיעים עד כדי כך".

בניון התייחס גם לקמפיין האירופי של הפועל ת"א, שנמצאת כעת בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, ממש כמו ליברפול: "חשוב להגיד לאלי גוטמן וליוסי אבוקסיס כל הכבוד. כמה שאני אוהב את מכבי חיפה והיא בלב שלי, אני היחיד שאמר שמכבי חיפה לא תיקח נקודה אחת והפועל תיקח בין 8 ל-9 נקודות. היא הפתיעה ולקחה יותר . הופתעתי כמו כולם מהיכולת הטובה הלוואי וניפגש איתם בגמר המפעל".

"שכטר ו-ורמוט יכולים להשתלב בכל ליגה, הם שחקנים מוכשרים. אני מאחל להם להגיע כמה שיותר מהר. גם בליגה הספרדית האנגלית ובכל ליגה אחרת".

על מצבה הקשה של ליברפול אמר הקשר: "אין ספק שאנחנו בתקופה רעה. כל השנה, למעט שלושה ארבעה משחקים ששיחקנו טוב נהיה יותר גרוע, הייתי אופטימי וגם עכשיו אני כזה. יש לנו שחקנים מוכשרים שיכולים להוציא אותנו מהמצב. אנחנו פחות או יותר אותה קבוצה מהשנה שעברה. פרננדו וסטיבן ג'רארד בקושי שיחקו השנה אבל מועדון כמו שלנו צריך להתגבר על פציעות כאלה. הפסד או שניים רצופים פוגעים בבטחון ואז חוטפים גול וכולם נכנסים ללחץ, זה מעיין כדור שלג שאי אפשר לעצור".

"רפא בניטז, כמו כולנו, מנסה להתנהג כרגיל. כולם מדברים אם יחליפו אותו עכשיו או בקיץ וזה בטוח משפיע. הוא מגיע לאימונים, עושה הרבה אסיפות ומנסה להחזיר לנו את הבטחון. אני חושב שזו לא העונה האחרונה שלו ושהוא ימשיך עוד מספר שנים למרות המצב. בכל מועדון אחר היו מפטרים אבל פה מכבדים אותו. בינואר הקרוב אומרים שייתנו לו לקנות עוד שניים שלושה שחקנים".

"האחריות שלי היא כמו של כולם. היום אני שחקן מוביל בקבוצה בנסיגה אבל בחצי שנה שעברה הייתי שחקן מוביל בקבוצה שרצה לאליפות כך שזה לטוב ולרע. אני מאמין שאני יכול לתת יותר ולתרום יותר, אבל מועדון כמו ליברפול לא יכול להיות תלוי בשחקן או בשני שחקנים".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/152219.jpg

תאריך:  24/12/2009   |   עודכן:  24/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בראיון לרשת בלומברג אמר שטייניץ כי יש לו "הערכה רבה לנגיד, אך גם לו יש מחליפים"    ציין כי הצמיחה ב-2010 תעלה על תחזיות בנק ישראל וכי הדבר יסייע לצמצם את הגירעון
אלעזר לוין
הערכה: אלוביץ מעריך שיזכה במכרז השוק הסיטונאי, עסקה גדולה ומעניינת יותר    רבד - בשליטת יגאל אהובי
רותי אברהם
המדינה דורשת עונש מרתיע - מאסר בפועל על מנהיג הפלג הצפוני בתנועה האיסלאמית שהורשע ביריקה על לוחם משמר הגבול    השייח סאלח: אני הקורבן, הפושע האמיתי - הכיבוש הישראלי
עידן יוסף
אלעזר לוין
הסיבה: הצמצום בהיקף הפרויקט    נותרו שתי קבוצות - שיכון ובינוי עם אלוביץ ואמות, וקבוצת גינדי    מגדל עשויה להצטרך לקבוצת גינדי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il