חברת טמפו, פותחת את עונת הקיץ בסידרת סרטונים למשקה פפסי מקס המדגישים את עליונותו על פני המשקה המתחרה דיאט קוקה קולה.
פפסי מקס הושק בישראל בשנת 1995 ומאז הוא גדל בצורה יציבה בנתחי שוק שלו על חשבון המתחרה דיאט קוקה קולה. בשונה מקהל הצרכנים של דיאט קוקה קולה, שרובו נשים, צרכני פפסי מקס מתחלקים חצי חצי בין גברים ונשים בגילאי 19-39 שהוא קהל צעיר יותר מהמתחרים. כך נמסר מהחברה.
זהר מורגן, סמנכ"ל שיווק טמפו: "בשנים האחרונות, מגלים יותר ויותר ישראלים את טעמו של פפסי מקס, משקה דיאט נטול טעמי לוואי. בדיקות טעם שערכנו מוכיחות שבבדיקות עיוורות יש העדפה ברורה ויתרון בולט לטעם של פפסי מקס על פני טעמו של הדיאט קוקה קולה. בקיץ 2003 שמנו ליעד להפוך את פפסי מקס למשקה טרנדי אופנתי שיהפוך למוביל במקומות בילוי ובבית".
על הקמפיין
בקמפיין פפסי מקס קיץ 2003 - 6 סרטונים קצרים הלקוחים מעולם הבילויים שלנו: פארק, מסעדה, בר, חוף ים ועוד. הסרטונים מציגים סיטואציות שונות המצביעות על העדפה לפפסי מקס גם כשדיאט קולה בשטח. הסרטונים הופקו באמצעות משרד הפרסום גיתם
בתקציב של מיליון דולר.
שוק הדיאט קולה בישראל מוערך בכ-160 מיליון ש"ח בשנה המהווים 30% משוק המוגזים בכלל. בתחום זה פועלים המותגים המרכזיים: פפסי מקס, דיאט קולה ו-RC.