X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנסים לחשב כמה יעלה לכם חודש יוני השנה? הספקתם כבר לשכוח מתי ההופעה של הפיקסיז? אנחנו כאן כדי לעזור, עם המדריך השלם להופעות חו"ל 2010
▪  ▪  ▪
גיבור גיטרה. סנטנה [צילום: AP]

הדבר המסעיר האחרון שקרה לחובבי המוזיקה בארץ בשנת 2009 היה הפרסום בדבר הגעתה של להקת הפיקסיז להופעה בישראל. מרוצים וטובי לב חגגנו את הסילבסטר, שמחים בחלקנו עם המחשבה על הופעה גדולה ביוני הבא.
ינואר 2010 עוד לא נגמר, וכבר הספקנו להתבשר על הגעתם של יו לה טנגו, סנטנה, אלטון ג'ון, מטאליקה ורוד סטיוארט. אם לשפוט לפי החודש הראשון של השנה החדשה, היא הולכת להיות עמוסה בכל טוב.
אולי עד סוף השנה נתחיל להרגיש שאנחנו באמת חיים באירופה, ולא רק משתתפים באירויזיון, ואולי עוד נהפוך באמת לתחנה שעוצרים בה בסיבובי הופעות. אולי.
בין אם המגמה הזאת הולכת להמשך ובין אם לא, בלי שום ספק כבר הגיע הזמן לעשות קצת סדר. אז למי שפספס, למי שמתלבט ולמי שסתם הספיק להתבלבל: הוציאו עטים, סיגרו ארנקים, והכינו את עצמכם לשנה מופלאה של הופעות.

אלטון ג'ון
אחד הזמרים המצליחים בהיסטוריה

מתי: 17.6
איפה: איצטדיון רמת גן
כמה: 250-1000 שקלים, תלוי באיזה בנק אתם וכמה הבנק הזה נותן לכם למשוך
למה: איך נסכם את זה? סר אלטון ג'ון נחשב לאחד הזמרים המצליחים ביותר בהיסטוריה, והוא אף נכנס לספר השיאים של גינס עם הסינגל "Candle in the Wind", שמחזיק בתואר הסינגל הנמכר ביותר בכל הזמנים.
הקריירה של אלטון ג'ון משתרעת על פני ארבעה עשורים, הוא הקליט 44 אלבומי אולפן ומכר מאות מיליוני עותקים. עשרות מהשירים שכתב וביצע נכנסו לצמרות מצעדי המכירות ברחבי העולם ועד כה הוענקו לו 5 פרסי גראמי. גם תואר "סר" ממלכת אנגליה לא הולך ברגל.

יו לה טנגו
זוכים לשבחי המבקרים

מתי: 22.3
איפה: בארבי תל אביב
כמה: 219 שקלים
למה: יו לה טנגו הם להקת אינדי אמריקנית שלא זכתה מעולם להצלחה מסחרית גדולה, אבל זוכה תמיד לשבחי המבקרים, ואף הוכתרה על-ידי ה-"New York Magazine" כאחת מלהקות הרוק החשובות של העשור.
חוץ מזה, איתמר הנדלמן סמית יסביר לכם למה יו לה טנגו והפיקסיז הם הדבר האמיתי. אבל אתם, כמובן, מוזמנים לשפוט בעצמם.

מטאליקה
ככה פחות או יותר זה הולך להיראות

מתי: 22.5
יפה: איצטדיון רמת גן
כמה: טרם פורסם
למה: מטאליקה נחשבת ללהקת המטאל המצליחה בהיסטוריה, עם היקף מכירות הנאמד בלמעלה מ-100 מיליון עותקים. הלהקה אף נחשבת לאחת המייסדות של סגנון הטראש מטאל, על-אף שהיא הואשמה בהתמסחרות אחרי ההצלחה הגדולה של שנות התשעים, שהגיעה בעקבות האלבום Metallica (האלבום השחור).

סנטנה
בעיקר כי ככה הוא מנגן

מתי: 3.6
איפה: איצטדיון בלומפילד
כמה: 290-1250 שקלים. ניתן להשיג בקסטל. טלפון: 6045000-03 או כוכבית 8965.
למה: קרלוס סנטנה, מנהיג להקת סנטנה, הוא גיבור גיטרה בכל מדד. הגיטריסט המקסיקני נחשב לחלוץ בעירוב של רוק עם סלסה וג'אז פיוז'ן, הוא זכה בגראמי והוא אפילו הספיק לנגן בוודסטוק. מגזין ה-Rolling Stone הנחשב דרג אותו במקום ה-15 המכובד ברשימת "100 הגיטריסטים הגדולים של כל הזמנים".

פיקסיז
אחת הלהקות המשפיעות ביותר

מתי: 9.6
איפה: טרם פורסם. דובר על פארק הירקון, אבל הסכם הגבלת רעש שנחתם בין עיריית תל אביב לתושבי רמת גן עלול להוות מכשול
כמה: 325 שקלים, נכון לעכשיו
למה: הפיקסיז היא להקת רוק אלטרנטיבי אמריקנית, שנחשבת עד היום לאחת הלהקות המשפיעות ביותר בשנות התשעים, על-אף העובדה שבאמתחתם רק חמישה אלבומי אולפן מלאים. עד כמה משפיעות? לפי קורט קוביין, כנראה שלא הייתה נירוונה אם לא היו הפיקסיז. ומי שלא מתרשם מזה, אולי הפרט הבא יחדד את הנקודה: תום יורק סרב לתת לפיקסיז להיות מופע החימום של להקתו רדיוהד, וטען שזה כמו שהביטלס יעלו לנגן לפניהם, והסביר שהוא לא מסוגל לעלות לבמה אחרי הפיקסיז. מספיק סיבות?
מי שלא השתכנע, מוזמן לקרוא על עוד כמה סיבות: רם אוריון מספר שהופעה של הפיקסיז שינתה את חייו, בן שלו כבר מתכנן לחבק את בלק פרנסיס, ואיתמר הנדלמן סמית יסביר לכם למה הפיקסיז הם דוברים של דור שלם.

רוד סטיוארט
זמר הסול הלבן הכי טוב שיש

מתי: 1.7
איפה: איצטדיון רמת גן
כמה: 250-1000 שקלים
למה: הזמר הבריטי בעל הקול הצרוד התחיל את הקריירה שלו עוד בשנות השישים, תחילה עם The Jeff Beck Group ועם להקת Faces, שתי להקות שנחשבות למשפיעות בהתפתחות הרוק הכבד, הפאנק רוק וגם הבלוז רוק. מאוחר יותר המשיך רוד סטיוארט בקריירת סולו שנמשכת עד היום.
לאורך השנים הוציא סטיוארט סינגלים שהפכו ללהיטי ענק בינאלומיים, כמו Da Ya Think I'm Sexy, Sailing, Have I Told You Lately, I Don't Want to Talk About It ועוד רבים וטובים. בבריטניה הוא זכה למרבית הצלחתו, ועד כה הגיעו 6 מאלבומיו לפסגת מצעדי המכירות ו-62 מהסינגלים שהוציא הפכו ללהיטים. על-פי בדיקה משוערת שערכה רשת הבי.בי.סי מכר סטיוראט עה היום למעלה מרבע מיליארד אלבומים, מה שהופך אותו לאחד מהזמרים הנמכרים ביותר בעולם.
סטיוארט הוא בעל עיטור מסדר האימפריה הבריטית, זוכה גראמי וחבר בהיכל התהילה של הרוקנרול.
אם כל זה לא מרשים אתכם, כדאי לציין שאיש אחד בשם אלטון ג'ון, שהולך לבקר פה גם, אמר על סטיוארט כי הוא זמר הסול הלבן הכי טוב שיש.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  24/01/2010   |   עודכן:  24/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מדענים גילו כי אנשים עם הרמות הגבוהות ביותר של ויטמין D בדם בסיכון נמוך ב-40% לפתח את סרטן המעי הגס בהשוואה לאלו עם הרמות הנמוכות ביותר
אלעזר לוין
מכרה אשתקד 656 דירות, לעומת 406 ב-2008    התמורה - 960 מיליון שקל    האטה ברבעון האחרון    המחירים עלו ב-12%    מכרה 21 דירות בירושלים, 47 ברמת אביב, 109 בפ"ת, 125 מגרשים    פחות יוקרה, יותר דירות רגילות    האטה ברבעון האחרון    בונה 1,572 דירות - גידול של 82% לעומת אשתקד
סיון בראימן
סמנכ"ל חטיבת המזון דני לוינטון פורש לאחר 23 שנים בחברה    מיכל גולדמן מונתה לסמנכ"ל חטיבת הקטגוריות המקומיות, ניר אילני מונה לסמנכ"ל חטיבת השוק המקצועי וענת גבריאל מונתה לסמנכ"ל חטיבת הקטגוריות הבינלאומיות
אדריאן פילוט
נתניהו, שטייניץ ונאמן הציגו תוכנית ממשלתית החדשה להפחתת מספר העובדים הזרים    שטייניץ: "נוריד את האבטלה"    נתניהו: "נמשיך להיות מדינה ליהודים"    נאמן: "הם לוקחים פרנסה של ישראלים"
עידן יוסף
במשרד לביטחון הפנים החליטו להילחם במי שיסייע לשוהים שלא-כחוק להיכנס לישראל • העונש המוצע: 5-3 שנות מאסר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il